Vervolgens verscheen er een veel betekenend lachje op haar gezicht. Ze heeft gewoon beet. Hij zit al aan het haakje nu heel rustig aan het molentje draaien.quote:Op maandag 13 januari 2025 01:04 schreef Flory- het volgende:
Nou het woord is eruit hoor, over het vriendinnetje waarmee niet zeker is of het ooit goedkomt.
Ik kan het mis hebben maar volgens mij baalde Jolien een beetje toen ze dit hoorde.
"Belangrijke informatie" zei ze.
Spannund!!quote:Op maandag 13 januari 2025 01:08 schreef marky het volgende:
[..]
Vervolgens verscheen er een veel betekenend lachje op haar gezicht. Ze heeft gewoon beet. Hij zit al aan het haakje nu heel rustig aan het molentje draaien.
Geduld missquote:Op maandag 13 januari 2025 01:11 schreef missmistreated het volgende:
in 3 - 2 - 1 KISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Nooit hopelijk. Ik haat stelletjes in een RLS.quote:Op maandag 13 januari 2025 01:12 schreef Clasientje het volgende:
OMG die 2 vinden elkaar echt wel leuk hoor. Zie je toch zo. Ik ben benieuwd waneer hun eerste zoen komt
Zo zie ik het ook.quote:Op maandag 13 januari 2025 01:12 schreef Clasientje het volgende:
OMG die 2 vinden elkaar echt wel leuk hoor. Zie je toch zo. Ik ben benieuwd waneer hun eerste zoen komt
Mwa die spanning is wel ff leuk, maar daarna is het idd boring.quote:Op maandag 13 januari 2025 01:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nooit hopelijk. Ik haat stelletjes in een RLS.
In BB gebeurd het wel vaker loopt meestal voor een van de twee niet goed af.quote:Op maandag 13 januari 2025 01:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nooit hopelijk. Ik haat stelletjes in een RLS.
Geduld, opname met koptelefoon is prima te verstaan ....quote:Op maandag 13 januari 2025 01:16 schreef freaky40 het volgende:
Het is echt niet te verstaan, en dan is stream 1 nog eens zachter van zichzelf dan stream 2, wat ook al niet helpt. Zit totaal niet in balans!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolien en Jeffrey deel 2 - 13 januari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zij heeft hem in de pocket. Dit is echt standaard BB koppeltje in the making.quote:Op maandag 13 januari 2025 01:26 schreef freaky40 het volgende:
Hij heeft haar in de pocket, gewoon voor het spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |