Doe ik dat danquote:Op maandag 13 januari 2025 00:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben het gewoon over het spel!! maak het niet mooier dan het is
maar ze fluisteren dus voor ons? want niemand anders hoort hunquote:Op maandag 13 januari 2025 00:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Doe ik dat dan
Maar ik zie ze al een tijdje naar elkaar toe trekken
Zal vast niet nou gebeuren, maar ik zie het wel gaan gebeuren en daar is dit tactiek gefluister meestal het begin van
Peter hoort allesquote:Op maandag 13 januari 2025 00:38 schreef Thorelf het volgende:
[..]
maar ze fluisteren dus voor ons? want niemand anders hoort hun
En ze gaan express ruzie makenquote:Op maandag 13 januari 2025 00:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze hebben het erover dat alle ogen op hun gericht zijn
dat willen ze best wel graag..quote:Op maandag 13 januari 2025 00:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze hebben het erover dat alle ogen op hun gericht zijn
Nog wel, hij is druk bezig met het verzamelen van data.quote:Op maandag 13 januari 2025 00:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Maar is voorlopig hardstikke stil ....
Zij is geen sterke speler ze heeft amper wat door. Hij loopt zijn piemel achterna doet vooral heel erg het Alphamannetje uithangen om het vrouwtje te imponeren.quote:Op maandag 13 januari 2025 00:57 schreef freaky40 het volgende:
Jeffrey wil gewoon sterke spelers om zich heen verzamelen. Denk niet dat hij wat in haar ziet. Is gewoon spel.
Mooi toch, goed gelovig meisje wat hem blijft steunen. Ook die moeten er zijn, gewoon super hendig...quote:Op maandag 13 januari 2025 01:00 schreef marky het volgende:
[..]
Zij is geen sterke speler ze heeft amper wat door. Hij loopt zijn piemel achterna doet vooral heel erg het Alphamannetje uithangen om.hrt vrouwtje te imponeren.
Ik denk dat je grotendeels gelijk hebt, maar Jolien is slimmer dan wij hier denken ....quote:Op maandag 13 januari 2025 01:00 schreef marky het volgende:
Zij is geen sterke speler ze heeft amper wat door. Hij loopt zijn piemel achterna
doet vooral heel erg het Alphamannetje uithangen om het vrouwtje te imponeren.
Gaat allang niet meer over het spelquote:Op maandag 13 januari 2025 00:54 schreef marky het volgende:
[..]
Ze spreken het haast uit naar elkaar.
Nee zo zit hij niet in elkaar. Hij wil vooral stoer gevonden worden zowel in als buiten het huis niet als een player.quote:Op maandag 13 januari 2025 01:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mooi toch, goed gelovig meisje wat hem blijft steunen. Ook die moeten er zijn, gewoon super hendig...
Vervolgens verscheen er een veel betekenend lachje op haar gezicht. Ze heeft gewoon beet. Hij zit al aan het haakje nu heel rustig aan het molentje draaien.quote:Op maandag 13 januari 2025 01:04 schreef Flory- het volgende:
Nou het woord is eruit hoor, over het vriendinnetje waarmee niet zeker is of het ooit goedkomt.
Ik kan het mis hebben maar volgens mij baalde Jolien een beetje toen ze dit hoorde.
"Belangrijke informatie" zei ze.
Spannund!!quote:Op maandag 13 januari 2025 01:08 schreef marky het volgende:
[..]
Vervolgens verscheen er een veel betekenend lachje op haar gezicht. Ze heeft gewoon beet. Hij zit al aan het haakje nu heel rustig aan het molentje draaien.
Geduld missquote:Op maandag 13 januari 2025 01:11 schreef missmistreated het volgende:
in 3 - 2 - 1 KISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Nooit hopelijk. Ik haat stelletjes in een RLS.quote:Op maandag 13 januari 2025 01:12 schreef Clasientje het volgende:
OMG die 2 vinden elkaar echt wel leuk hoor. Zie je toch zo. Ik ben benieuwd waneer hun eerste zoen komt
Zo zie ik het ook.quote:Op maandag 13 januari 2025 01:12 schreef Clasientje het volgende:
OMG die 2 vinden elkaar echt wel leuk hoor. Zie je toch zo. Ik ben benieuwd waneer hun eerste zoen komt
Mwa die spanning is wel ff leuk, maar daarna is het idd boring.quote:Op maandag 13 januari 2025 01:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nooit hopelijk. Ik haat stelletjes in een RLS.
In BB gebeurd het wel vaker loopt meestal voor een van de twee niet goed af.quote:Op maandag 13 januari 2025 01:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nooit hopelijk. Ik haat stelletjes in een RLS.
Geduld, opname met koptelefoon is prima te verstaan ....quote:Op maandag 13 januari 2025 01:16 schreef freaky40 het volgende:
Het is echt niet te verstaan, en dan is stream 1 nog eens zachter van zichzelf dan stream 2, wat ook al niet helpt. Zit totaal niet in balans!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolien en Jeffrey deel 2 - 13 januari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zij heeft hem in de pocket. Dit is echt standaard BB koppeltje in the making.quote:Op maandag 13 januari 2025 01:26 schreef freaky40 het volgende:
Hij heeft haar in de pocket, gewoon voor het spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |