Zeker maar ik zou me toch wat ongemakkelijk voelen mocht ik daar zitten met die 2quote:Op zondag 12 januari 2025 23:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het is een gezamenlijke woonkamer, Jordy heeft net zoveel recht er te zitten als anderen.
Als die 2 alleen willen zijn, moeten ze het gewoon zeggen, maar krijg nu niet de indruk dat die 2 wat willen met elkaar, zijn gewoon vrienden.
ik denk dat Jordy wat sociaal onhandig is (niets mis mee trouwens) en de room niet kan lezenquote:Op maandag 13 januari 2025 00:01 schreef Krambo het volgende:
[..]
Zeker maar ik zou me toch wat ongemakkelijk voelen mocht ik daar zitten met die 2
Ik niet, als ik teveel ben, moeten ze het zeggenquote:Op maandag 13 januari 2025 00:01 schreef Krambo het volgende:
[..]
Zeker maar ik zou me toch wat ongemakkelijk voelen mocht ik daar zitten met die 2
Of gisteren dat Jeffrey tegen mathijs vertelde dat hij bang was dat er zo iemand als jolien in BB zou komen omdat hij niet voor liefde kwam, maar buiten het huis zeker welquote:Op zondag 12 januari 2025 23:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het is een gezamenlijke woonkamer, Jordy heeft net zoveel recht er te zitten als anderen.
Als die 2 alleen willen zijn, moeten ze het gewoon zeggen, maar krijg nu niet de indruk dat die 2 wat willen met elkaar, zijn gewoon vrienden.
denk ik ook! maar heeft wel graag de aandachtquote:Op maandag 13 januari 2025 00:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jolien is leuk, echt een flapuit maar wel geslepen denk ik .....
Zeker, en ze is Jeffrey langzaam aan het binnen hengelen ....quote:Op maandag 13 januari 2025 00:11 schreef Thorelf het volgende:
denk ik ook! maar heeft wel graag de aandacht
Het is geen relatie talk, het gaat over het spel en ik denk over Lindaquote:
Dit gaan ze echt niet verstorenquote:Op maandag 13 januari 2025 00:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En dan ineens: Jeffrey, Zendercheck, stop met fluisteren, volgende x kost het je 500 punten en dat geldt voor iedereen die vanaf nu fluistert.
Ze hebben het gewoon over het spel!! maak het niet mooier dan het isquote:Op maandag 13 januari 2025 00:24 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dit gaan ze echt niet verstoren
Dus wel Zendercheckquote:Op maandag 13 januari 2025 00:24 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dit gaan ze echt niet verstoren
Ja, dacht dat het eigenlijk voor anderen was, maar zie geen stream 2 als die er nog is tenminste ...quote:
Als ik het goed gehoord heb ging het over een gesprek met BB in de DBK.quote:
Die is er wel, maar daar ligt iedereen te slapenquote:Op maandag 13 januari 2025 00:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dacht dat het eigenlijk voor anderen was, maar zie geen stream 2 als die er nog is tenminste ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |