Denken dat Utrecht na 34 wedstrijden in de top-3 staatquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:39 schreef Paul het volgende:
AZ kan ons nog es bedreigen in de top 3
Even in de gaten houden
![]()
Laat hem nog lekker in die waan.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Denken dat Utrecht na 34 wedstrijden in de top-3 staat
Zowel AZ als Utrecht gaan niet in de top 3 eindigen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:39 schreef Paul het volgende:
AZ kan ons nog es bedreigen in de top 3
Even in de gaten houden
![]()
Niet weten dat Barcelona volgend seizoen Utrecht komt bezoeken en dat de ChampionsLeague hymne door de Galgenwaard zal schallenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dus je bent niet Pepi-happy?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ben ontzettend Pepi-moe. En dat is niet de schuld van Pepi zelf.
Reageren op Paulquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Barcelona Onder-11 op Soccer Camp?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Niet weten dat Barcelona volgend seizoen Utrecht komt bezoeken en dat de ChampionsLeague hymne door de Galgenwaard zal schallen
Ja, ik zag dat het na 4 minuten ook al kanquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:43 schreef Vis1980 het volgende:
Ah daar is de penalty. Duurde al zo Lang/.
Het is een uitgestoken arm, maar blijft debiel ditquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:44 schreef Vis1980 het volgende:
Wat een kutpenalty, bal was nergens heen gegaan, kwam juist door de arm bij speler PSV.
Het neefje van Joshua Kimmich qua opstandige puber-vibes.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Wouter Goes die loopt te smeken is ook veelzeggend.
10x keer minder talent . Heeft treurig gedrag nodig om overeind te blijven.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het neefje van Joshua Kimmich qua opstandige puber-vibes.
Mijn hatewatch #1 momenteel.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:44 schreef Slobeend het volgende:
Wat is Goes toch een pestpokken ventje.
Ja en nee.quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:44 schreef Zorro het volgende:
Ik wil niet vervelend doen, maar deze gaat mis.
Inderdaad. De bal kwam ook gewoon bij een medespeler terecht. Dus je had gewoon door kunnen gaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Wat een hockey-pingel, gewoon op hands gespeeld door Bakayoko
En daarom hou je je armen achter jequote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Wat een hockey-pingel, gewoon op hands gespeeld door Bakayoko
hahaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:44 schreef Vis1980 het volgende:
Wat een kutpenalty, bal was nergens heen gegaan, kwam juist door de arm bij speler PSV.
Het was Luuk, dan kan dat best.quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:47 schreef raptorix het volgende:
Er is niet eens sprake van een doelpoging, en waarom zou je die bal terugleggen door de lucht? Dit is gewoon net zoals met Hockey het zoeken van een penalty, er zou geel gegeven moeten worden aan PSV voor ernstig onsportief spel.
Waarom?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:47 schreef Adames het volgende:
[..]
En daarom hou je je armen achter je
Dat denk ik wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Komt er nog een puberaal opstootje na afloop?
Goes is er dus ik denk het wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:47 schreef raptorix het volgende:
Er is niet eens sprake van een doelpoging, en waarom zou je die bal terugleggen door de lucht? Dit is gewoon net zoals met Hockey het zoeken van een penalty, er zou geel gegeven moeten worden aan PSV voor ernstig onsportief spel.
Ga iets zinnigs doen met je leven, gek.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:47 schreef raptorix het volgende:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:49 schreef raptorix het volgende:
De bal moet binnen de cirkel liggen.
Krijg een kut en neuk je suf.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ga iets zinnigs doen met je leven, gek.
Ik hoop nog op een nieuwe meltdown van Raptorix. Liefst memewaardigquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een deel van de bal moet boven de lijn liggen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:49 schreef raptorix het volgende:
Lag ie ook niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een deel van de bal moet boven de lijn liggen.
Nee de bal mag niet buiten de cirkel liggen,.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:49 schreef raptorix het volgende:
Sylvana vindt dit niet leuk.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hersenbeschadiging lijkt mij bij Martens Indi sowieso geen mogelijkheid.
Het is geen gejank tochquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Fijn dat Luuk de Jong twee goals scoort in deze KRAKER.
Dan kan het gejank over Pepi misschien een beetje getemd worden.
Alleen overdwars telt, anders 3 corners.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee de bal mag niet buiten de cirkel liggen,.
Dat is wat anders. En niet geheel over de lijn is net als bij een doelpunt niet over de lijn
Dat is niet het probleem van Luuk de Jong.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is geen gejank toch
Pepi heeft alle recht om niet weer een jaar bij psv op de bank te zitten
Misschien moet ie een in Rotterdam komen kijken.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is geen gejank toch
Pepi heeft alle recht om niet weer een jaar bij psv op de bank te zitten
En drie corners penaltyquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Alleen overdwars telt, anders 3 corners.
Tuurlijk. Maar dan gaat Pepi weg.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat is niet het probleem van Luuk de Jong.
Verkeerd genomen corner is corner voor de tegenstander op dezelfde plek, toch?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Alleen overdwars telt, anders 3 corners.
Moet wel af en toe mis gaan anders telt het niet en naar de tuchtcommissie.quote:
Ingooi op de oneven dagen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Verkeerd genomen corner is corner voor de tegenstander op dezelfde plek, toch?
Ach, ja. Dat probleem heeft PSV dan zelf gecreëerd. Maar het verbaasde me wel hoe gretig de stemmen waren in de media om Luuk de Jong te laten vallen.quote:
Rare manier om PSV te schrijvenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:54 schreef Paul het volgende:
Utrecht kampioenUtrecht kampioen
Utrecht kampioen
Gras is groen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
De Jong alsnog meteen weer te mekkeren bij de scheids.
Schadenfreude zit bovengemiddeld in het karakter bij PSV-fans inderdaad.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:56 schreef GGMM het volgende:
PSV pakt een punt door een goedkope penalty.
Aangezien veel PSV-ers over het algemeen sportiviteit en eerlijk spel niet hoog in het vaandel hebben staan zullen zij er verder niet wakker van liggen.
Het had alleen meteen aan het begin moeten zijn, na 4 minuten of zo,.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:56 schreef GGMM het volgende:
Aangezien veel PSV-ers over het algemeen sportiviteit en eerlijk spel niet hoog in het vaandel hebben staan zullen zij er verder niet wakker van liggen.
Goed samengevatquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:56 schreef GGMM het volgende:
Onzin. Arm onnatuurlijk en ver van het lichaam. Daar wordt iedere week wel ergens een penalty voor gegeven.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:56 schreef GGMM het volgende:
Ja maar Ajax kreeg ook een penalty!!!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:56 schreef GGMM het volgende:
Waar moet ie ze arm dan houden?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Onzin. Arm onnatuurlijk en ver van het lichaam. Daar wordt iedere week wel ergens een penalty voor gegeven.
Sowieso mocht AZ niet mopperen met een zeer gelukkige 1-2.
Deze ook.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja maar Ajax kreeg ook een penalty!!!
Boeiend dat die wel 100% was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Deze ook.
Je kan de regel belachelijk vinden (is het ook) maar het is wel het hele seizoen al zo. Voor iedereen.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat gaan jullie morgen doen?Skiën, genot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat gaan jullie morgen doen?Schaatsen kijken en zelf binnen fietsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vink zei notabene in VBL praat dat zijn goede voornemen was om het minder over dit soort dingen te hebben lol.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:00 schreef Mansjester het volgende:
Ze oullen ook maar wat over het ingrijpen van de VAR he
Ene keer vinden ze dat de scheids in ieder geval zelf moet kijken,volgende week vinden ze weer dat de VAR minder invloed moet hebben
Kap gewoon met zoveel lullen over de scheids en ga het over voetbal inhoudelijk hebben
Arno zal zichzelf vast opstellen bij Studio Voetbal hierdoor.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:00 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
De Witte Chinees heeft gesproken.
Oant moarn.
Hij houdt ze arm al op zo een manier dat het risico zo klein mogelijk is dat de bal geraakt word, maar belangrijker, waarom zou Sabari die bal zo spelen als er op 6 meter een medespeler staat? Het is gewoon bewust zoeken naar een penalty, maar goed het interpreteren van voetbal regels is heel moeluk in Zeist.quote:
Sowieso als AZ een TOPPER heeft gespeeld.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Arno zal zichzelf vast opstellen bij Studio Voetbal hierdoor.
Nou weten we zeker dat die pingel 100% terecht was.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:00 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
De Witte Chinees heeft gesproken.
Oant moarn.
In een ophefsamenleving valt dat helaas niet te verwachten.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:00 schreef Mansjester het volgende:
Kap gewoon met zoveel lullen over de scheids en ga het over voetbal inhoudelijk hebben
Goed bezigquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Schaatsen kijken en zelf binnen fietsen
En aan Pierre zullen we ook vast niet ontkomen door Sydney.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sowieso als AZ een TOPPER heeft gespeeld.
Zo'n grote huiskamer heb ik niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Schaatsen kijken en zelf binnen fietsen
Saibari? Kijk jij nog naar een zwart-wit tv ofzo?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hij houdt ze arm al op zo een manier dat het risico zo klein mogelijk is dat de bal geraakt word, maar belangrijker, waarom zou Sabari die bal zo spelen als er op 6 meter een medespeler staat? Het is gewoon bewust zoeken naar een penalty, maar goed het interpreteren van voetbal regels is heel moeluk in Zeist.
Ik ben van mening dat een penalty voor hands met name gebaseerd moet zijn op de kans die je ontneemt dan wel in hoeverre een speler kan vermijden om hands te maken, volgens mij was die regel ook gewoon heel lang duidelijk, alleen de laatste jaren is men veel te veel gaan kloten met die regel waardoor nu alle spelers als een mongool met hun handen op hun rug lopen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Saibari? Kijk jij nog naar een zwart-wit tv ofzo?
En die arm was gewoon raar en ver van zijn lichaam. Maar goed, ik snap best dat een ander er anders over denkt. Het is geen 100% pingel, maar je kan hem gewoon geven. Punt.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Saibari? Kijk jij nog naar een zwart-wit tv ofzo?
En die arm was gewoon raar en ver van zijn lichaam. Maar goed, ik snap best dat een ander er anders over denkt. Het is geen 100% pingel, maar je kan hem gewoon geven. Punt.
Daarom kijk ik met veel plezier naar het damesschaatsen (for research purposes).quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:04 schreef raptorix het volgende:
Schaatsen is nog minder competatief dan Korfbal.
Hij steekt zijn hand niet uit, hij probeert hem juist achter zijn rug te houden, Christus, heb je poep in je ogen ofzo?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:09 schreef PSVCL het volgende:
Een onnatuurlijke uitgestoken arm waar de bal tegen aankomst is toch gewoon een penal ?
Ik ben van mening dat gewoon de regels zoals ze zijn toegepast moeten worden. Hands staat los van of er een kans ontnomen wordt.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat een penalty voor hands met name gebaseerd moet zijn op de kans die je ontneemt dan wel in hoeverre een speler kan vermijden om hands te maken, volgens mij was die regel ook gewoon heel lang duidelijk, alleen de laatste jaren is men veel te veel gaan kloten met die regel waardoor nu alle spelers als een mongool met hun handen op hun rug lopen.
Ik weet niet hoe het nu zit met de regels, maar in het verleden was het zo dat de basis of iets een penalty was, ook meespeelde of er sprake was van een doelpoging, kortom ook als er sprake was van onbewust hands, maar wel een zeker doelpunt speelde dat mee, volgens mij is destijds ook nog de regel aangepast om in dit geval geen rood te geven maar hooguit geel omdat het soms voor zure situaties zorgde dat iemand EN een een penalty kreeg, EN rood.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat gewoon de regels zoals ze zijn toegepast moeten worden. Hands staat los van of er een kans ontnomen wordt.
Als dit op de middenstip was gebeurd had niemand het gek gevonden dat er een directe vrije trap was gevolgd.
Hij kan hem gewoon geven en dat heeft hij gedaan. Dan kun je op je kop gaan staan, maar dat schiet verder niets op.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hij steekt zijn hand niet uit, hij probeert hem juist achter zijn rug te houden, Christus, heb je poep in je ogen ofzo?
volgens de spelregels gewoon een duidelijke penal zo te zien..quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kijk het even met bewegende beelden terug.
Nee, dat is echt nooit de officiële regel geweest dat het een doelpoging moet zijn. Een penalty is niets anders dan een directe vrije trap veroorzaakt binnen het 16 meter gebied.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het nu zit met de regels, maar in het verleden was het zo dat de basis of iets een penalty was, ook meespeelde of er sprake was van een doelpoging, kortom ook als er sprake was van onbewust hands, maar wel een zeker doelpunt speelde dat mee, volgens mij is destijds ook nog de regel aangepast om in dit geval geen rood te geven maar hooguit geel omdat het soms voor zure situaties zorgde dat iemand EN een een penalty kreeg, EN rood.
PSV…quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:19 schreef Zorro het volgende:
Het is hier geen Formule 1 waar midden in het seizoen de regels worden aangepast.
Dit is al het hele seizoen, wat zeg ik, al jaren een penalty. Dus waarom nu niet?
voor PSV gelden altijd andere regels blijkbaar. vreemd.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, dat is echt nooit de officiële regel geweest dat het een doelpoging moet zijn. Een penalty is niets anders dan een directe vrije trap veroorzaakt binnen het 16 meter gebied.
Nee voor het geven van een penalty zijn 2 voorwaarden:quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, prima met je mening. De regel is bal tegen de hand in de 16 = pingel. Klaar.
Ik ben geen Ajax supporter.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
volgens de spelregels gewoon een duidelijke penal zo te zien..
je kijkt met een ajaxbril op
Ik snap het op zich wel. Was het andersom geweest had ik het ook zuur gevonden.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
voor PSV gelden altijd andere regels blijkbaar. vreemd.
#AltijdTegenOns #WZUWZDBquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Niet weten dat Barcelona volgend seizoen Utrecht komt bezoeken en dat de ChampionsLeague hymne door de Galgenwaard zal schallen
Er is wel degelijk een verschil of er een kans ontnomen word, zoals ik al schreef is het altijd een penalty in het geval dat er sprake is van een kansrijke doelpoging die ontnomen word, alleen is de regel van Rood weggevallen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, dat is echt nooit de officiële regel geweest dat het een doelpoging moet zijn. Een penalty is niets anders dan een directe vrije trap veroorzaakt binnen het 16 meter gebied.
Bal tegen de hand is pingel. Je kunt echt lullen tot je een ons weegt, maar dit is gewoon een pingel.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee voor het geven van een penalty zijn 2 voorwaarden:
-Er is sprake van het ontnemen van een doelpoging, in dit geval maakt het niet uit of er sprake is van opzet of niet.
-Er is sprake van opzettelijk hands, hierbij word ook gekeken of er sprake is van een onnatuurlijke beweging, bijvoorbeeld als je heel breed met je armen gaat staan waardoor de kans op hands groter word.
Kortom in beide gevallen is hier geen sprake van, ik vind het zelf niet eens een twijfelpunt, de scheidsrechter ook niet want die liet gewoon doorspelen, alleen Zeist begon snel te toeteren dat het een penalty was.
Waar staat dat precies in de regels dat het om het ontnemen van een doelpoging moet gaan?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee voor het geven van een penalty zijn 2 voorwaarden:
-Er is sprake van het ontnemen van een doelpoging, in dit geval maakt het niet uit of er sprake is van opzet of niet.
-Er is sprake van opzettelijk hands, hierbij word ook gekeken of er sprake is van een onnatuurlijke beweging, bijvoorbeeld als je heel breed met je armen gaat staan waardoor de kans op hands groter word.
Kortom in beide gevallen is hier geen sprake van, ik vind het zelf niet eens een twijfelpunt, de scheidsrechter ook niet want die liet gewoon doorspelen, alleen Zeist begon snel te toeteren dat het een penalty was.
Als je als verdediger de bal uit de goal slaat krijg je gewoon rood en een pingel hoor.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er is wel degelijk een verschil of er een kans ontnomen word, zoals ik al schreef is het altijd een penalty in het geval dat er sprake is van een kansrijke doelpoging die ontnomen word, alleen is de regel van Rood weggevallen.
Dat mag ik hopen ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als je als verdediger de bal uit de goal slaat krijg je gewoon rood en een pingel hoor.
Waar staat dat in de regels dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er is wel degelijk een verschil of er een kans ontnomen word, zoals ik al schreef is het altijd een penalty in het geval dat er sprake is van een kansrijke doelpoging die ontnomen word, alleen is de regel van Rood weggevallen.
Ah dus daarom zijn er zat situaties in de competitie waarbij een scheidsrechter geen penalty geeft voor hands binnen het strafschopgebied? Mijn god, wat is je IQ? 55?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bal tegen de hand is pingel. Je kunt echt lullen tot je een ons weegt, maar dit is gewoon een pingel.
Man man iedereen weet dit. Maar plotseling als het PSV overkomt dan is het niet waar.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waar staat dat in de regels dan?
Blijven herhalen van iets maakt het niet waar…
In dat geval geld de regel van onnatuurlijk naar de bal bewegen van je hand.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waar staat dat precies in de regels dat het om het ontnemen van een doelpoging moet gaan?
Dus als iemand een pass geeft richting het hoofd van De Jong kan ik die lekker wegslaan, want geen doelpoging? O ja???
Maar niet meer in het geval wanneer er sprake is van een natuurlijke beweging, wel is het in dat geval een penalty.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als je als verdediger de bal uit de goal slaat krijg je gewoon rood en een pingel hoor.
Geef nou maar de quote met je gewauwel over iq.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah dus daarom zijn er zat situaties in de competitie waarbij een scheidsrechter geen penalty geeft voor hands binnen het strafschopgebied? Mijn god, wat is je IQ? 55?
Scheidsrechters zijn niet onfeilbaar.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah dus daarom zijn er zat situaties in de competitie waarbij een scheidsrechter geen penalty geeft voor hands binnen het strafschopgebied? Mijn god, wat is je IQ? 55?
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waar staat dat in de regels dan?
Blijven herhalen van iets maakt het niet waar…
https://www.knvb.nl/downl(...)ijzigingen-2024-2025quote:Overtredingen waarbij sprake is van niet opzettelijk hands zijn meestal het gevolg van een poging van
een speler reglementair te spelen, dus als er een strafschop wordt toegekend voor dergelijke
overtredingen, dan moet hetzelfde uitgangspunt gelden als voor overtredingen waarbij een poging
wordt gedaan om de bal te spelen of bij een duel om de bal. D.w.z. dat de overtredingen waarbij een
duidelijke scoringskans wordt ontnomen een gele kaart tot gevolg hebben en overtredingen waarbij
een veelbelovende aanval wordt onderbroken geen kaart tot gevolg hebben. Opzettelijk hands blijft
een overtreding die een rode kaart tot gevolg heeft omdat dit gelijk staat aan vasthouden, trekken,
duwen, geen mogelijkheid hebben de bal te spelen etc.
Iedereen weet dit, maar niemand kan mijn vraag waar het precies staat in de regels beantwoorden.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
Man man iedereen weet dit. Maar plotseling als het PSV overkomt dan is het niet waar.
Jij hebt gewoon nooit de spelregels gelezen, is het wel?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
In dat geval geld de regel van onnatuurlijk naar de bal bewegen van je hand.
Met onnatuurlijk wordt bedoeld dat je je armen op zo een manier plaatst dat je bewust probeert te voorkomen dat er een doelpunt kan worden gemaakt, in dit geval was er niet eens een schot op doel, man man man.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:28 schreef Buitendam het volgende:
Dus dat rare handjes op de rug die je niet kunt wegtoveren. Had van Bommel niet, risico dat de bal dan tegen de hand komt is dus penalty.
Zijn we daar ook weer uit.
Ja, ik constateer dat je niet begrijpt wat hier staat…quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
[..]
https://www.knvb.nl/downl(...)ijzigingen-2024-2025
Ah nu moet het weer een schot op doel zijn. Ga lekker tennis kijken als dit al te moeilijk is. Als je zometeen ook nog over onnatuurlijk buitenspel gaat beginnen ga ik slapen, goedquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Met onnatuurlijk wordt bedoeld dat je je armen op zo een manier plaatst dat je bewust probeert te voorkomen dat er een doelpunt kan worden gemaakt, in dit geval was er niet eens een schot op doel, man man man.
Je wilt dus beweren, dat hands in het strafschopgebied altijd een penalty is?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, ik constateer dat je niet begrijpt wat hier staat…
Ga lekker hockeyen met je strafcorners.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah nu moet het weer een schot op doel zijn. Ga lekker tennis kijken als dit al te moeilijk is. Als je zometeen ook nog over onnatuurlijk buitenspel gaat beginnen ga ik slapen, goed
Nee bij bal tegen steunarm of arm langs het lichaam of via een ander lichaamsdeel tegen de hand dan niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je wilt dus beweren, dat hands in het strafschopgebied altijd een penalty is?
Nee, want je hebt bv de uitzondering als die op de hand komt via een ander reglementair lichaamsdeel.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je wilt dus beweren, dat hands in het strafschopgebied altijd een penalty is?
Langs het lichaam ja, dat was hier dus niet het geval, sterker nog, je ziet duidelijk dat hij zijn arm juist probeert af te wenden van de bal, alleen probeert die gast bewust tegen zijn lichaam aan te schieten, nogmaals waarom zou hij hem door de lucht spelen?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee bij bal tegen steunarm of arm langs het lichaam of via een ander lichaamsdeel tegen de hand dan niet.
Anders wel.
Het is ook echt de meest simpele regel ooit.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee bij bal tegen steunarm of arm langs het lichaam of via een ander lichaamsdeel tegen de hand dan niet.
Anders wel.
Lees je wel?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Langs het lichaam ja, dat was hier dus niet het geval, sterker nog, je ziet duidelijk dat hij zijn arm juist probeert af te wenden van de bal, alleen probeert die gast bewust tegen zijn lichaam aan te schieten, nogmaals waarom zou hij hem door de lucht spelen?
quote:Langs het lichaam ja, dat was hier dus niet het geval
Dan is het een penalty. Goed hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Langs het lichaam ja, dat was hier dus niet het geval,
Je weet dat je discussieert met supporters van een club die denken dat zij het afgelopen 2 jaar van niveau Real en City zijn?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:39 schreef raptorix het volgende:
Maar goed, ik neem analisten die zelf op hoog niveau gespeelt hebben meer serieus dan een paar idioten die hier snuivend op het forum zitten. Fijne dag nog.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:39 schreef raptorix het volgende:
Maar goed, ik neem analisten die zelf op hoog niveau gespeelt hebben meer serieus dan een paar idioten die hier snuivend op het forum zitten. Fijne dag nog.
Kijk hem blij zijn met zijn gestolen puntje, man man wat een treurnis.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]hardop gelachen. Kijk ‘m afdruipen dan.
Je hebt dan kennelijk gemist dat ook die toegaven dat hier gewoon een penalty voor kan worden gegeven.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:39 schreef raptorix het volgende:
En zelfs die kennen de regels beter dan jij.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:40 schreef CR7 het volgende:
[..]
Je weet dat je discussieert met supporters van een club die denken dat zij het afgelopen 2 jaar van niveau Real en City zijn?
Purrel Frankel is geen hoog niveau!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je hebt dan kennelijk gemist dat ook die toegaven dat hier gewoon een penalty voor kan worden gegeven.
Overigens zal het je nog verbazen, maar er zijn hier op Fok ook gewoon mensen die op hoog niveau gespeeld hebben…
Lag allemaal aan de scheids. Maar ondertussen hebben ze dit seizoen punten gestolen tegen Sporting, PSG, Shakthar (enorme blunder van de scheids met de rode kaart), AZ uit en nu dus weer thuis. En ondertussen schrijven ze dit team naar de wereldtop.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kijk hem blij zijn met zijn gestolen puntje, man man wat een treurnis.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:48 schreef CR7 het volgende:
[..]
Lag allemaal aan de scheids. Maar ondertussen hebben ze dit seizoen punten gestolen tegen Sporting, PSG, Shakthar (enorme blunder van de scheids met de rode kaart), AZ uit en nu dus weer thuis. En ondertussen schrijven ze dit team naar de wereldtop.
Ik ben behoorlijk vrolijk. PSV had hier kunnen verliezen, maar men blijft gewoon ongeslagen sinds 2022…quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Purrel Frankel is geen hoog niveau!
En nu weer vrolijk doen.
Ga je morgen weer onderduiken als feyenoord punten verspeeld ?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:55 schreef CR7 het volgende:
[..]
8 punten in een lollergroep. Met 5 gestolen punten ook nog.
De frustraties die jij met je draagt, tsjonge jonge zeg…quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:48 schreef CR7 het volgende:
[..]
Lag allemaal aan de scheids. Maar ondertussen hebben ze dit seizoen punten gestolen tegen Sporting, PSG, Shakthar (enorme blunder van de scheids met de rode kaart), AZ uit en nu dus weer thuis. En ondertussen schrijven ze dit team naar de wereldtop.
Waarom ben je altijd zo snel boos na puntverlies?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De frustraties die jij met je draagt, tsjonge jonge zeg…
Een beetje rellen moet kunnenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk vrolijk. PSV had hier kunnen verliezen, maar men blijft gewoon ongeslagen sinds 2022…
Ik ben zeer tevreden met een punt na een off day tegen een prima spelend AZ.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:56 schreef CR7 het volgende:
[..]
Waarom ben je altijd zo snel boos na puntverlies?
quote:Op zondag 12 januari 2025 00:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heeft Arno dit stukje zelf geschreven?
Ik zou het zo langzamerhand geen offday meer noemen. Van de laatste drie Eredivisie wedstrijden twee maal puntenverlies.quote:Op zondag 12 januari 2025 00:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ben zeer tevreden met een punt na een off day tegen een prima spelend AZ.
Misschien niet zo invullen voor anderen. Dat jij van de leg raakt als die subtopclub van jou weer eens punten laat liggen wil niet zeggen dat de rest van de wereld zo instabiel is.
Blijven hopen!quote:Op zondag 12 januari 2025 00:06 schreef Wotte het volgende:
Bosz brokkelt verder af en ik schat de kans vrij hoog in dat hij weer begint te choken.
De carrière van deze man gaat al jaren in dezelfde spiraal van succes naar diep verval en het onvermijdelijk ontslag.quote:
Gelukkig heeft PSV geen concurrent voor de titel. Dan kan je af en toe wat puntjes morsen.quote:Op zondag 12 januari 2025 00:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
De carrière van deze man gaat al jaren in dezelfde spiraal van succes naar diep verval en het onvermijdelijk ontslag.
Ik ben hoopvol gestemd.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:41 schreef KingRoland het volgende:
Ik voorspel dat PSV - AZ een knotsgekke wedstrijd gaat worden.
in de 2e helft dan
Blijven hopenquote:Op zondag 12 januari 2025 00:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou het zo langzamerhand geen offday meer noemen. Van de laatste drie Eredivisie wedstrijden twee maal puntenverlies.
Hou het dan maar bij voorspellen, want gewoon spellen lukt nog niet zo goed.quote:Op zondag 12 januari 2025 00:59 schreef KingRoland het volgende:
Ook echt precies goed voorspelt, niemand die een betere voorspelling kan maken
Ik vraag me dan altijd af of die mensjes heel trots op zichzelf zijn als ze midden in de nacht vuurwerkjes bij een hotel staan af te steken.quote:Op zondag 12 januari 2025 10:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit niet zo'n leuke rubriek.
Juist bij hands zijn de regels de laatste jaren wel regelmatig tussentijds aangepast of in ieder geval de interpretatie. Dan mocht Basje Nijhuis dat weer uit gaan leggen in VIquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:19 schreef Zorro het volgende:
Het is hier geen Formule 1 waar midden in het seizoen de regels worden aangepast.
Dit is al het hele seizoen, wat zeg ik, al jaren een penalty. Dus waarom nu niet?
Nee. Huilgezicht Luuk de Jong had het meteen weer over de 9 minuten extra in de Kuip tijdens die potquote:Op zondag 12 januari 2025 10:19 schreef Haringkop het volgende:
Nu PSV ook de goedkope handspingel heeft gekregen stoppen ze dan nu eindelijk met het zeuren over Jahanbakhsh.
quote:Op zondag 12 januari 2025 10:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Huilgezicht Luuk de Jong had het meteen weer over de 9 minuten extra in de Kuip tijdens die pot
Na twee jaar zit het nog steeds diep
Koeman wilde hem ook niet meer hebben.quote:Op zondag 12 januari 2025 10:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Huilgezicht Luuk de Jong had het meteen weer over de 9 minuten extra in de Kuip tijdens die pot
Ik zou ook bozig worden als Grueter tegenover me stond.quote:Op zondag 12 januari 2025 09:37 schreef maxi-mus het volgende:
Bosz was tegen Grueter heerlijk bozig.
Hejje het over van Bommel? Wahaha man hij deed zn hele arm achter zn rug, wat moet hij nog meer doenquote:Op zondag 12 januari 2025 11:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Je arm zo ver van je lichaam afhebben binnen de 16 is vragen om problemen.
Waarom heeft Davy Haller een pruik op?quote:Op zondag 12 januari 2025 10:34 schreef Paul het volgende:
MATCHDAY
#AltijdTegenOns #WZUWZDB
@:Origami94
[ afbeelding ]
HALLERGOD
[ afbeelding ]
Utrecht gaat Snoop Doggy Dog Stylo mattiequote:Op zondag 12 januari 2025 11:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom heeft Davy Haller een pruik op?
quote:Op zondag 12 januari 2025 10:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja 28 in totaal hadden er bij gemoeten zo te zien.quote:Op zondag 12 januari 2025 11:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ x ]
Maar er moesten veel meer minuten bij, van Petertje en Luuk.
Als ie bij PSV of Feyenoord speelde was ie al opgeroepen bij de vorige interlandperiode.quote:Op zondag 12 januari 2025 12:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zal Koeman een keer Steijn gaan oproepen?
Je weet dondersgoed dat ik op mobiel dat had getypt en alsnog kraak je me af. Dat valt mij VIES tegen van je.quote:Op zondag 12 januari 2025 09:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hou het dan maar bij voorspellen, want gewoon spellen lukt nog niet zo goed.
Dat weet ik helemaal niet. Wie FOK!t er nu mobiel.quote:Op zondag 12 januari 2025 12:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed dat ik op mobiel dat had getypt en alsnog kraak je me af. Dat valt mij VIES tegen van je.
Maak jij nog foto's voor FOK?quote:Op zondag 12 januari 2025 13:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat weet ik helemaal niet. Wie FOK!t er nu mobiel.
En dan nog, dat is een te makkelijk excuus.
Dus ze mogen ook beide winnen?quote:Op zondag 12 januari 2025 13:12 schreef KingRoland het volgende:
Utrecht en feyenoord mogen van mij allebei verliezen
Nee dat dan weer nietquote:Op zondag 12 januari 2025 13:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dus ze mogen ook beide winnen?
Je bent een goed mens.
El Mahadi heeft echt nooit wat nuttigs te melden, met zijn fluister toontje.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik denk dat Feyenoord of Utrecht wint, maar als dat niet het geval is kan het ook zomaar een gelijkspel worden.
Groetjes El Ahmadi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |