Ja en nee.quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:44 schreef Zorro het volgende:
Ik wil niet vervelend doen, maar deze gaat mis.
Inderdaad. De bal kwam ook gewoon bij een medespeler terecht. Dus je had gewoon door kunnen gaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Wat een hockey-pingel, gewoon op hands gespeeld door Bakayoko
En daarom hou je je armen achter jequote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Wat een hockey-pingel, gewoon op hands gespeeld door Bakayoko
hahaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:44 schreef Vis1980 het volgende:
Wat een kutpenalty, bal was nergens heen gegaan, kwam juist door de arm bij speler PSV.
Het was Luuk, dan kan dat best.quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:47 schreef raptorix het volgende:
Er is niet eens sprake van een doelpoging, en waarom zou je die bal terugleggen door de lucht? Dit is gewoon net zoals met Hockey het zoeken van een penalty, er zou geel gegeven moeten worden aan PSV voor ernstig onsportief spel.
Waarom?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:47 schreef Adames het volgende:
[..]
En daarom hou je je armen achter je
Dat denk ik wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Komt er nog een puberaal opstootje na afloop?
Goes is er dus ik denk het wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:47 schreef raptorix het volgende:
Er is niet eens sprake van een doelpoging, en waarom zou je die bal terugleggen door de lucht? Dit is gewoon net zoals met Hockey het zoeken van een penalty, er zou geel gegeven moeten worden aan PSV voor ernstig onsportief spel.
Ga iets zinnigs doen met je leven, gek.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:47 schreef raptorix het volgende:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:49 schreef raptorix het volgende:
De bal moet binnen de cirkel liggen.
Krijg een kut en neuk je suf.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ga iets zinnigs doen met je leven, gek.
Ik hoop nog op een nieuwe meltdown van Raptorix. Liefst memewaardigquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |