quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:48 schreef CR7 het volgende:
[..]
Lag allemaal aan de scheids. Maar ondertussen hebben ze dit seizoen punten gestolen tegen Sporting, PSG, Shakthar (enorme blunder van de scheids met de rode kaart), AZ uit en nu dus weer thuis. En ondertussen schrijven ze dit team naar de wereldtop.
Ik ben behoorlijk vrolijk. PSV had hier kunnen verliezen, maar men blijft gewoon ongeslagen sinds 2022…quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Purrel Frankel is geen hoog niveau!
En nu weer vrolijk doen.
Ga je morgen weer onderduiken als feyenoord punten verspeeld ?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:55 schreef CR7 het volgende:
[..]
8 punten in een lollergroep. Met 5 gestolen punten ook nog.
De frustraties die jij met je draagt, tsjonge jonge zeg…quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:48 schreef CR7 het volgende:
[..]
Lag allemaal aan de scheids. Maar ondertussen hebben ze dit seizoen punten gestolen tegen Sporting, PSG, Shakthar (enorme blunder van de scheids met de rode kaart), AZ uit en nu dus weer thuis. En ondertussen schrijven ze dit team naar de wereldtop.
Waarom ben je altijd zo snel boos na puntverlies?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De frustraties die jij met je draagt, tsjonge jonge zeg…
Een beetje rellen moet kunnenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk vrolijk. PSV had hier kunnen verliezen, maar men blijft gewoon ongeslagen sinds 2022…
Ik ben zeer tevreden met een punt na een off day tegen een prima spelend AZ.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:56 schreef CR7 het volgende:
[..]
Waarom ben je altijd zo snel boos na puntverlies?
quote:Op zondag 12 januari 2025 00:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heeft Arno dit stukje zelf geschreven?
Ik zou het zo langzamerhand geen offday meer noemen. Van de laatste drie Eredivisie wedstrijden twee maal puntenverlies.quote:Op zondag 12 januari 2025 00:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ben zeer tevreden met een punt na een off day tegen een prima spelend AZ.
Misschien niet zo invullen voor anderen. Dat jij van de leg raakt als die subtopclub van jou weer eens punten laat liggen wil niet zeggen dat de rest van de wereld zo instabiel is.
Blijven hopen!quote:Op zondag 12 januari 2025 00:06 schreef Wotte het volgende:
Bosz brokkelt verder af en ik schat de kans vrij hoog in dat hij weer begint te choken.
De carrière van deze man gaat al jaren in dezelfde spiraal van succes naar diep verval en het onvermijdelijk ontslag.quote:
Gelukkig heeft PSV geen concurrent voor de titel. Dan kan je af en toe wat puntjes morsen.quote:Op zondag 12 januari 2025 00:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
De carrière van deze man gaat al jaren in dezelfde spiraal van succes naar diep verval en het onvermijdelijk ontslag.
Ik ben hoopvol gestemd.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:41 schreef KingRoland het volgende:
Ik voorspel dat PSV - AZ een knotsgekke wedstrijd gaat worden.
in de 2e helft dan
Blijven hopenquote:Op zondag 12 januari 2025 00:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou het zo langzamerhand geen offday meer noemen. Van de laatste drie Eredivisie wedstrijden twee maal puntenverlies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |