Geef nou maar de quote met je gewauwel over iq.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah dus daarom zijn er zat situaties in de competitie waarbij een scheidsrechter geen penalty geeft voor hands binnen het strafschopgebied? Mijn god, wat is je IQ? 55?
Scheidsrechters zijn niet onfeilbaar.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah dus daarom zijn er zat situaties in de competitie waarbij een scheidsrechter geen penalty geeft voor hands binnen het strafschopgebied? Mijn god, wat is je IQ? 55?
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waar staat dat in de regels dan?
Blijven herhalen van iets maakt het niet waar…
https://www.knvb.nl/downl(...)ijzigingen-2024-2025quote:Overtredingen waarbij sprake is van niet opzettelijk hands zijn meestal het gevolg van een poging van
een speler reglementair te spelen, dus als er een strafschop wordt toegekend voor dergelijke
overtredingen, dan moet hetzelfde uitgangspunt gelden als voor overtredingen waarbij een poging
wordt gedaan om de bal te spelen of bij een duel om de bal. D.w.z. dat de overtredingen waarbij een
duidelijke scoringskans wordt ontnomen een gele kaart tot gevolg hebben en overtredingen waarbij
een veelbelovende aanval wordt onderbroken geen kaart tot gevolg hebben. Opzettelijk hands blijft
een overtreding die een rode kaart tot gevolg heeft omdat dit gelijk staat aan vasthouden, trekken,
duwen, geen mogelijkheid hebben de bal te spelen etc.
Iedereen weet dit, maar niemand kan mijn vraag waar het precies staat in de regels beantwoorden.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
Man man iedereen weet dit. Maar plotseling als het PSV overkomt dan is het niet waar.
Jij hebt gewoon nooit de spelregels gelezen, is het wel?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
In dat geval geld de regel van onnatuurlijk naar de bal bewegen van je hand.
Met onnatuurlijk wordt bedoeld dat je je armen op zo een manier plaatst dat je bewust probeert te voorkomen dat er een doelpunt kan worden gemaakt, in dit geval was er niet eens een schot op doel, man man man.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:28 schreef Buitendam het volgende:
Dus dat rare handjes op de rug die je niet kunt wegtoveren. Had van Bommel niet, risico dat de bal dan tegen de hand komt is dus penalty.
Zijn we daar ook weer uit.
Ja, ik constateer dat je niet begrijpt wat hier staat…quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
[..]
https://www.knvb.nl/downl(...)ijzigingen-2024-2025
Ah nu moet het weer een schot op doel zijn. Ga lekker tennis kijken als dit al te moeilijk is. Als je zometeen ook nog over onnatuurlijk buitenspel gaat beginnen ga ik slapen, goedquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Met onnatuurlijk wordt bedoeld dat je je armen op zo een manier plaatst dat je bewust probeert te voorkomen dat er een doelpunt kan worden gemaakt, in dit geval was er niet eens een schot op doel, man man man.
Je wilt dus beweren, dat hands in het strafschopgebied altijd een penalty is?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, ik constateer dat je niet begrijpt wat hier staat…
Ga lekker hockeyen met je strafcorners.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah nu moet het weer een schot op doel zijn. Ga lekker tennis kijken als dit al te moeilijk is. Als je zometeen ook nog over onnatuurlijk buitenspel gaat beginnen ga ik slapen, goed
Nee bij bal tegen steunarm of arm langs het lichaam of via een ander lichaamsdeel tegen de hand dan niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je wilt dus beweren, dat hands in het strafschopgebied altijd een penalty is?
Nee, want je hebt bv de uitzondering als die op de hand komt via een ander reglementair lichaamsdeel.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je wilt dus beweren, dat hands in het strafschopgebied altijd een penalty is?
Langs het lichaam ja, dat was hier dus niet het geval, sterker nog, je ziet duidelijk dat hij zijn arm juist probeert af te wenden van de bal, alleen probeert die gast bewust tegen zijn lichaam aan te schieten, nogmaals waarom zou hij hem door de lucht spelen?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee bij bal tegen steunarm of arm langs het lichaam of via een ander lichaamsdeel tegen de hand dan niet.
Anders wel.
Het is ook echt de meest simpele regel ooit.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee bij bal tegen steunarm of arm langs het lichaam of via een ander lichaamsdeel tegen de hand dan niet.
Anders wel.
Lees je wel?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Langs het lichaam ja, dat was hier dus niet het geval, sterker nog, je ziet duidelijk dat hij zijn arm juist probeert af te wenden van de bal, alleen probeert die gast bewust tegen zijn lichaam aan te schieten, nogmaals waarom zou hij hem door de lucht spelen?
quote:Langs het lichaam ja, dat was hier dus niet het geval
Dan is het een penalty. Goed hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Langs het lichaam ja, dat was hier dus niet het geval,
Je weet dat je discussieert met supporters van een club die denken dat zij het afgelopen 2 jaar van niveau Real en City zijn?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:39 schreef raptorix het volgende:
Maar goed, ik neem analisten die zelf op hoog niveau gespeelt hebben meer serieus dan een paar idioten die hier snuivend op het forum zitten. Fijne dag nog.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:39 schreef raptorix het volgende:
Maar goed, ik neem analisten die zelf op hoog niveau gespeelt hebben meer serieus dan een paar idioten die hier snuivend op het forum zitten. Fijne dag nog.
Kijk hem blij zijn met zijn gestolen puntje, man man wat een treurnis.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]hardop gelachen. Kijk ‘m afdruipen dan.
Je hebt dan kennelijk gemist dat ook die toegaven dat hier gewoon een penalty voor kan worden gegeven.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:39 schreef raptorix het volgende:
En zelfs die kennen de regels beter dan jij.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:40 schreef CR7 het volgende:
[..]
Je weet dat je discussieert met supporters van een club die denken dat zij het afgelopen 2 jaar van niveau Real en City zijn?
Purrel Frankel is geen hoog niveau!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je hebt dan kennelijk gemist dat ook die toegaven dat hier gewoon een penalty voor kan worden gegeven.
Overigens zal het je nog verbazen, maar er zijn hier op Fok ook gewoon mensen die op hoog niveau gespeeld hebben…
Lag allemaal aan de scheids. Maar ondertussen hebben ze dit seizoen punten gestolen tegen Sporting, PSG, Shakthar (enorme blunder van de scheids met de rode kaart), AZ uit en nu dus weer thuis. En ondertussen schrijven ze dit team naar de wereldtop.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kijk hem blij zijn met zijn gestolen puntje, man man wat een treurnis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |