abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216261893
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 23:10 schreef raptorix het volgende:

[..]
Hij steekt zijn hand niet uit, hij probeert hem juist achter zijn rug te houden, Christus, heb je poep in je ogen ofzo?

:?
pi_216261895
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 23:07 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik ben van mening dat
Ja, prima met je mening. De regel is bal tegen de hand in de 16 = pingel. Klaar.
Dit, dus.
pi_216261897
Hier is nog eens goed te zien hoe de bal bewust opgewipt word, hij probeert de bal terug te spelen, waarom zou je dat in godsnaam door de lucht doen?

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_216261903
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 23:15 schreef PSVCL het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

:?
Kijk het even met bewegende beelden terug.
pi_216261910
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 23:16 schreef raptorix het volgende:

[..]
Kijk het even met bewegende beelden terug.
volgens de spelregels gewoon een duidelijke penal zo te zien..
je kijkt met een ajaxbril op
pi_216261918
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 23:15 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe het nu zit met de regels, maar in het verleden was het zo dat de basis of iets een penalty was, ook meespeelde of er sprake was van een doelpoging, kortom ook als er sprake was van onbewust hands, maar wel een zeker doelpunt speelde dat mee, volgens mij is destijds ook nog de regel aangepast om in dit geval geen rood te geven maar hooguit geel omdat het soms voor zure situaties zorgde dat iemand EN een een penalty kreeg, EN rood.
Nee, dat is echt nooit de officiële regel geweest dat het een doelpoging moet zijn. Een penalty is niets anders dan een directe vrije trap veroorzaakt binnen het 16 meter gebied.
  FOK!fotograaf zaterdag 11 januari 2025 @ 23:19:07 #157
842 Zorro
Z
pi_216261925
Het is hier geen Formule 1 waar midden in het seizoen de regels worden aangepast.
Dit is al het hele seizoen, wat zeg ik, al jaren een penalty. Dus waarom nu niet?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_216261929
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 23:19 schreef Zorro het volgende:
Het is hier geen Formule 1 waar midden in het seizoen de regels worden aangepast.
Dit is al het hele seizoen, wat zeg ik, al jaren een penalty. Dus waarom nu niet?
PSV…
pi_216261932
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 23:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, dat is echt nooit de officiële regel geweest dat het een doelpoging moet zijn. Een penalty is niets anders dan een directe vrije trap veroorzaakt binnen het 16 meter gebied.
voor PSV gelden altijd andere regels blijkbaar. vreemd.
pi_216261937
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 23:15 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ja, prima met je mening. De regel is bal tegen de hand in de 16 = pingel. Klaar.
Nee voor het geven van een penalty zijn 2 voorwaarden:

-Er is sprake van het ontnemen van een doelpoging, in dit geval maakt het niet uit of er sprake is van opzet of niet.
-Er is sprake van opzettelijk hands, hierbij word ook gekeken of er sprake is van een onnatuurlijke beweging, bijvoorbeeld als je heel breed met je armen gaat staan waardoor de kans op hands groter word.

Kortom in beide gevallen is hier geen sprake van, ik vind het zelf niet eens een twijfelpunt, de scheidsrechter ook niet want die liet gewoon doorspelen, alleen Zeist begon snel te toeteren dat het een penalty was.
pi_216261941
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 23:17 schreef PSVCL het volgende:

[..]
volgens de spelregels gewoon een duidelijke penal zo te zien..
je kijkt met een ajaxbril op
Ik ben geen Ajax supporter.
pi_216261944
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 23:19 schreef PSVCL het volgende:

[..]
voor PSV gelden altijd andere regels blijkbaar. vreemd.
Ik snap het op zich wel. Was het andersom geweest had ik het ook zuur gevonden.

Maar goed, het is de regel.
  FOK!fotograaf zaterdag 11 januari 2025 @ 23:21:39 #163
842 Zorro
Z
pi_216261946
Martens is eerlijk. "Als wij dit meemaken roepen we ook om een penalty"
  zaterdag 11 januari 2025 @ 23:21:51 #164
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_216261947
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 22:41 schreef Paul het volgende:

[..]
Niet weten dat Barcelona volgend seizoen Utrecht komt bezoeken en dat de ChampionsLeague hymne door de Galgenwaard zal schallen :')
#AltijdTegenOns #WZUWZDB
pi_216261955
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 23:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Er is wel degelijk een verschil of er een kans ontnomen word, zoals ik al schreef is het altijd een penalty in het geval dat er sprake is van een kansrijke doelpoging die ontnomen word, alleen is de regel van Rood weggevallen.
pi_216261958
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 23:20 schreef raptorix het volgende:

[..]

-Er is sprake van het ontnemen van een doelpoging, in dit geval maakt het niet uit of er sprake is van opzet of niet.
-Er is sprake van opzettelijk hands, hierbij word ook gekeken of er sprake is van een onnatuurlijke beweging, bijvoorbeeld als je heel breed met je armen gaat staan waardoor de kans op hands groter word.

Kortom in beide gevallen is hier geen sprake van, ik vind het zelf niet eens een twijfelpunt, de scheidsrechter ook niet want die liet gewoon doorspelen, alleen Zeist begon snel te toeteren dat het een penalty was.
Bal tegen de hand is pingel. Je kunt echt lullen tot je een ons weegt, maar dit is gewoon een pingel.
Dit, dus.
pi_216261964
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 23:20 schreef raptorix het volgende:

[..]

Waar staat dat precies in de regels dat het om het ontnemen van een doelpoging moet gaan?

Dus als iemand een pass geeft richting het hoofd van De Jong kan ik die lekker wegslaan, want geen doelpoging? O ja???
pi_216261973
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 23:22 schreef raptorix het volgende:

[..]
Er is wel degelijk een verschil of er een kans ontnomen word, zoals ik al schreef is het altijd een penalty in het geval dat er sprake is van een kansrijke doelpoging die ontnomen word, alleen is de regel van Rood weggevallen.
Als je als verdediger de bal uit de goal slaat krijg je gewoon rood en een pingel hoor.
  FOK!fotograaf zaterdag 11 januari 2025 @ 23:23:47 #169
842 Zorro
Z
pi_216261979
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 23:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Als je als verdediger de bal uit de goal slaat krijg je gewoon rood en een pingel hoor.
Dat mag ik hopen ja.
pi_216261985
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 23:22 schreef raptorix het volgende:

[..]
Waar staat dat in de regels dan?

Blijven herhalen van iets maakt het niet waar…
pi_216261989
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 23:22 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Bal tegen de hand is pingel. Je kunt echt lullen tot je een ons weegt, maar dit is gewoon een pingel.
Ah dus daarom zijn er zat situaties in de competitie waarbij een scheidsrechter geen penalty geeft voor hands binnen het strafschopgebied? Mijn god, wat is je IQ? 55?
pi_216261993
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 23:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Waar staat dat in de regels dan?

Blijven herhalen van iets maakt het niet waar…
Man man iedereen weet dit. Maar plotseling als het PSV overkomt dan is het niet waar.

_O-
pi_216261995
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 23:23 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Waar staat dat precies in de regels dat het om het ontnemen van een doelpoging moet gaan?

Dus als iemand een pass geeft richting het hoofd van De Jong kan ik die lekker wegslaan, want geen doelpoging? O ja???
In dat geval geld de regel van onnatuurlijk naar de bal bewegen van je hand.
pi_216261996
Raptorix heeft zn eigen spelregels _O_
pi_216262002
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 23:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Maar niet meer in het geval wanneer er sprake is van een natuurlijke beweging, wel is het in dat geval een penalty.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')