Ja, niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Deze ook.
Je kan de regel belachelijk vinden (is het ook) maar het is wel het hele seizoen al zo. Voor iedereen.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat gaan jullie morgen doen?Skiën, genot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat gaan jullie morgen doen?Schaatsen kijken en zelf binnen fietsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vink zei notabene in VBL praat dat zijn goede voornemen was om het minder over dit soort dingen te hebben lol.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:00 schreef Mansjester het volgende:
Ze oullen ook maar wat over het ingrijpen van de VAR he
Ene keer vinden ze dat de scheids in ieder geval zelf moet kijken,volgende week vinden ze weer dat de VAR minder invloed moet hebben
Kap gewoon met zoveel lullen over de scheids en ga het over voetbal inhoudelijk hebben
Arno zal zichzelf vast opstellen bij Studio Voetbal hierdoor.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:00 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
De Witte Chinees heeft gesproken.
Oant moarn.
Hij houdt ze arm al op zo een manier dat het risico zo klein mogelijk is dat de bal geraakt word, maar belangrijker, waarom zou Sabari die bal zo spelen als er op 6 meter een medespeler staat? Het is gewoon bewust zoeken naar een penalty, maar goed het interpreteren van voetbal regels is heel moeluk in Zeist.quote:
Sowieso als AZ een TOPPER heeft gespeeld.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Arno zal zichzelf vast opstellen bij Studio Voetbal hierdoor.
Nou weten we zeker dat die pingel 100% terecht was.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:00 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
De Witte Chinees heeft gesproken.
Oant moarn.
In een ophefsamenleving valt dat helaas niet te verwachten.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:00 schreef Mansjester het volgende:
Kap gewoon met zoveel lullen over de scheids en ga het over voetbal inhoudelijk hebben
Goed bezigquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Schaatsen kijken en zelf binnen fietsen
En aan Pierre zullen we ook vast niet ontkomen door Sydney.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sowieso als AZ een TOPPER heeft gespeeld.
Zo'n grote huiskamer heb ik niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Schaatsen kijken en zelf binnen fietsen
Saibari? Kijk jij nog naar een zwart-wit tv ofzo?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hij houdt ze arm al op zo een manier dat het risico zo klein mogelijk is dat de bal geraakt word, maar belangrijker, waarom zou Sabari die bal zo spelen als er op 6 meter een medespeler staat? Het is gewoon bewust zoeken naar een penalty, maar goed het interpreteren van voetbal regels is heel moeluk in Zeist.
Ik ben van mening dat een penalty voor hands met name gebaseerd moet zijn op de kans die je ontneemt dan wel in hoeverre een speler kan vermijden om hands te maken, volgens mij was die regel ook gewoon heel lang duidelijk, alleen de laatste jaren is men veel te veel gaan kloten met die regel waardoor nu alle spelers als een mongool met hun handen op hun rug lopen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Saibari? Kijk jij nog naar een zwart-wit tv ofzo?
En die arm was gewoon raar en ver van zijn lichaam. Maar goed, ik snap best dat een ander er anders over denkt. Het is geen 100% pingel, maar je kan hem gewoon geven. Punt.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Saibari? Kijk jij nog naar een zwart-wit tv ofzo?
En die arm was gewoon raar en ver van zijn lichaam. Maar goed, ik snap best dat een ander er anders over denkt. Het is geen 100% pingel, maar je kan hem gewoon geven. Punt.
Daarom kijk ik met veel plezier naar het damesschaatsen (for research purposes).quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:04 schreef raptorix het volgende:
Schaatsen is nog minder competatief dan Korfbal.
Hij steekt zijn hand niet uit, hij probeert hem juist achter zijn rug te houden, Christus, heb je poep in je ogen ofzo?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:09 schreef PSVCL het volgende:
Een onnatuurlijke uitgestoken arm waar de bal tegen aankomst is toch gewoon een penal ?
Ik ben van mening dat gewoon de regels zoals ze zijn toegepast moeten worden. Hands staat los van of er een kans ontnomen wordt.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat een penalty voor hands met name gebaseerd moet zijn op de kans die je ontneemt dan wel in hoeverre een speler kan vermijden om hands te maken, volgens mij was die regel ook gewoon heel lang duidelijk, alleen de laatste jaren is men veel te veel gaan kloten met die regel waardoor nu alle spelers als een mongool met hun handen op hun rug lopen.
Ik weet niet hoe het nu zit met de regels, maar in het verleden was het zo dat de basis of iets een penalty was, ook meespeelde of er sprake was van een doelpoging, kortom ook als er sprake was van onbewust hands, maar wel een zeker doelpunt speelde dat mee, volgens mij is destijds ook nog de regel aangepast om in dit geval geen rood te geven maar hooguit geel omdat het soms voor zure situaties zorgde dat iemand EN een een penalty kreeg, EN rood.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat gewoon de regels zoals ze zijn toegepast moeten worden. Hands staat los van of er een kans ontnomen wordt.
Als dit op de middenstip was gebeurd had niemand het gek gevonden dat er een directe vrije trap was gevolgd.
Hij kan hem gewoon geven en dat heeft hij gedaan. Dan kun je op je kop gaan staan, maar dat schiet verder niets op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |