SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Hier gaan ze altijd stipt 1 jan dichtquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende: Oliebollenkramen hier blijven meestal tot begin februari nog staan.
achterlijk durp woon jequote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hier gaan ze altijd stipt 1 jan dicht
Some say...quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hier gaan ze altijd stipt 1 jan dicht
ik let er nooit zo op. Maar als ik erlangs kom en hij is open en ik heb er zin in (alleen in de winter) en ik heb geld bij me dan haal ik meestal wel wat.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben gewend dat ze tot half januari of 3de week van januari blijven staan
Hey mscholquote:
Nattekat zijn wat doen?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotje
Ja
@:Nattekat zijn doen
Kom je ook klagen?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotje
Ja
dat lijkt me niet de bedoeling want dan kan hij wel weer inrukkenquote:
Volgend jaar weerquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:58 schreef Ama het volgende:
Ik zou best wel weer kerstkransjes lusten @ TT.
Kom danquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:58 schreef Ama het volgende:
Heeft me hierheen geloktquote:
Tyfus koud buiten.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom dan
[..]
Heeft me hierheen gelokt
Ja maar ik heb kerstkransjesquote:
Ja maar ja hier is het warm.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja maar ik heb kerstkransjes
Ja maar hier nog warmer.quote:
Nou dat was de vraag niet, maar goedquote:
Heul nietquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit jaar moet iedereen verplicht op kerstdieet
Eens. Niet op kerstdieetquote:
Hahahahahahaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit jaar moet iedereen verplicht op kerstdieet
Yup.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:14 schreef Ama het volgende:
Kerstdieet is toch trouwens juist veel eten?
A zo nou leuk je hier te zienquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom dan
[..]
Heeft me hierheen gelokt
Wat liefquote:
Soms ben ik datquote:
Voor mij is de periode tussen kerst en oud en nieuw de periode dat mijn hele afvallen mij echt ff aan m'n anus kan oxyderen. Ik track niks, vul niks in. Ga gewoon genieten.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:14 schreef Ama het volgende:
Kerstdieet is toch trouwens juist veel eten?
Ben je aangekomen in die periode dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Voor mij is de periode tussen kerst en oud en nieuw de periode dat mijn hele afvallen mij echt ff aan m'n anus kan oxyderen. Ik track niks, vul niks in. Ga gewoon genieten.
Ik ben in de periode tussen kerst en oud en nieuw iets van 1.5 Kilo aangekomen jaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je aangekomen in die periode dan?
Die zijn er bij mij al weer afquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ben in de periode tussen kerst en oud en nieuw iets van 1.5 Kilo aangekomen jaNiet super heftig, maar het kon mij echt geen bal schelen hoor. Ik vind die periode het veel belangrijker om het naar m'n zin te hebben met lieve en leuke mensen om mij heen dan iets anders.
quote:
Bij mij is't er ook af. Gisteren gewogen, ben precies die 1.5 Kilo weer kwijt in 5 dagenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die zijn er bij mij al weer afEn eens met de rest.
[..]
Daarom, al ben ik het hele jaar bezig en is het geen goed voornemenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Bij mij is't er ook af. Gisteren gewogen, ben precies die 1.5 Kilo weer kwijt in 5 dagenDus helemaal goed zo.
ik heb een pakje liggen nogquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:58 schreef Ama het volgende:
Ze komt niet want ze vind het te koudquote:
Hahaha. Ik ben halverwege 2023 begonnen met lijnen en ondanks een set-back rond eind lente vorig jaar (bedankt he, break-up) ben ik nu weer op de goede weg. Is wel eng als je al je hele leven struggled met afvallen en je bent veel kwijt en ziet dan langzaam aan je weegschaal weer stijgen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom, al ben ik het hele jaar bezig en is het geen goed voornemen
dan wil ze niet graag genoegquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze komt niet want ze vind het te koud
Dacht ik ook alquote:
Tip: koolhydraatarm brood kan extra helpen. Ik eet het eigenlijk al enkele jaren vanwege gezondheidsredenen en het helpt me wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hahaha. Ik ben halverwege 2023 begonnen met lijnen en ondanks een set-back rond eind lente vorig jaar (bedankt he, break-up) ben ik nu weer op de goede weg. Is wel eng als je al je hele leven struggled met afvallen en je bent veel kwijt en ziet dan langzaam aan je weegschaal weer stijgen.
Voor ik 't wist was er in 6 maanden weer 13 kilo bij...Gauw weer alles strak gehouden.
Ik zal je sterker vertellen ik eet heel weinig brood.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dacht ik ook al
[..]
Tip: koolhydraatarm brood kan extra helpen. Ik eet het eigenlijk al enkele jaren vanwege gezondheidsredenen en het helpt me wel.
Goed bezigquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik zal je sterker vertellen ik eet heel weinig brood.
Vooral crackers en kwark.
Als ik brood eet is dat 1x in de week 2 tosti's. Koolhydraatarm brood heb ik jaren terug ook geprobeerd, toen viel ik ook af als een gek. Maar toen sportte ik ook heel veel. Nu voel ik niks meer voor sporten om eerlijk te zijn
Oh wandelen doe ik ook wel. Door m'n onderonsje met covid ben ik nog steeds aan't herstellen en staat mijn stappendoel op 5k per dag. Red ik dat niet buiten (omdat 't te koud is of glad) ga ik binnen lopen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed bezig
Ik doe een workout 4-5x per week. Gewoon thuis. En elke dag een rondje wandelen van 20 minuten. Klein iets maar voelt dan goed
VERBOD?!quote:
Wandelen is sowieso lekker. Door de wijk of in de natuur. Ik ga binnenkort verhuizen en echt naast de wijk is een bosgebied. Heerlijkquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh wandelen doe ik ook wel. Door m'n onderonsje met covid ben ik nog steeds aan't herstellen en staat mijn stappendoel op 5k per dag. Red ik dat niet buiten (omdat 't te koud is of glad) ga ik binnen lopen.
Werkt altijd goed ja. Is ook goed voor m'n mentale gezondheid
Oh dat is heerlijk. Lijkt me ook fijn om dat ooit te kunnen doen. Hier is helaas geen bosgebied in de buurtquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wandelen is sowieso lekker. Door de wijk of in de natuur. Ik ga binnenkort verhuizen en echt naast de wijk is een bosgebied. Heerlijk
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh dat is heerlijk. Lijkt me ook fijn om dat ooit te kunnen doen. Hier is helaas geen bosgebied in de buurt
Kom jij ook hier wonenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wandelen is sowieso lekker. Door de wijk of in de natuur. Ik ga binnenkort verhuizen en echt naast de wijk is een bosgebied. Heerlijk
Heerlijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms gaan mijn vriendin en ik ergens heen om daar te wandelen. Hebben al verschillende plekken gezien waar je lekker de benen kan strekken
Waar is hier?quote:
Ook voor jou is er een leuke partnerquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heerlijk.
Ik heb vorig jaar welgeteld 1x gewandeld met mijn exHet strand bij gevoelstemperatuur -3. Is toch een beetje raar
Zou ook graag iemand willen die dingen met mij wil ondernemen
Het wonderschone Ede.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waar is hier?
[..]
Ook voor jou is er een leuke partner
Nee, helaas. Ik blijf in Brabant.quote:
Ja vast wel! Ik dacht heel lang nadat 't uit was "zij was mijn leuke partner, verdoriequote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waar is hier?
[..]
Ook voor jou is er een leuke partner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Grotetijd op 11-01-2025 21:51:15 ]Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Zoveel mis je hier niet hoor.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, helaas. Ik blijf in Brabant.
Ede kan je best lekker wandelenquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja vast wel! Ik dacht heel lang nadat 't uit was "zij was mijn leuke partner, verdorie" maar er zijn genoeg vissen in de zee
Oh joh, zo denkt iedereen. Ik dacht ook dat ik forever alone zou zijn. Toen even er losbandig op los geleefd en nu samen een huis gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen jouquote:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ik gaf na m'n date voor haar echt het hele daten op. En toen kwamen we weer in contact na elkaar uit 't oog te zijn verloren. En sja, toen was daar toch "de klik"quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh joh, zo denkt iedereen. Ik dacht ook dat ik forever alone zou zijn. Toen even er losbandig op los geleefd en nu samen een huis gekocht
[..]
Alleen jou
Challenge fucking accepted.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh joh, zo denkt iedereen. Ik dacht ook dat ik forever alone zou zijn.
yeahhhh,, what about no..quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh joh, zo denkt iedereen. Ik dacht ook dat ik forever alone zou zijn. Toen even er losbandig op los geleefd en nu samen een huis gekocht
[..]
Alleen jou
Oh eens hoor. Daarom snap ik nooit wat van die eisenlijstjes die sommige vrouwen op hun datingprofiel hebben staan bijvoorbeeld. Als de klik er is gaat 99% van dat lijstje het raam uit.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik gaf na m'n date voor haar echt het hele daten op. En toen kwamen we weer in contact na elkaar uit 't oog te zijn verloren. En sja, toen was daar toch "de klik"Soms komt het inderdaad in hele onverwachte hoek (zowel positief, als negatief)
quote:
ik ga em oneindig volhouden, scheelt ook dat ik er totaal geen behoefte aan hebquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb die challenge ook 35 jaar volgehouden.
Ik verbreek dat record over een maand of drie.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Samen met de klerenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh eens hoor. Daarom snap ik nooit wat van die eisenlijstjes die sommige vrouwen op hun datingprofiel hebben staan bijvoorbeeld. Als de klik er is gaat 99% van dat lijstje het raam uit.
Samen met de kleren.
Ik 32quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja dat dus. Volgens mij blijven daarom vrouwen alleen, omdat ze te veeleisend zijnquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Samen met de kleren
Naja, tot op zekere hoogte moet toch wel iemand hebben waar je mee op een lijn ligt.
Maar ik ben inderdaad wel iemand van joh, het maakt mij verder niet zo veel uit qua eisen zolang we goed klikken, er een leuke vibe/goede chemie is en er in elk geval een paar puntjes zijn die aansluiten op "mijn type"
32 maar?quote:
Ik ga de 44 wel halen. De 50 ook wel en heb daar momenteel wel vrede meequote:
I guess? Ik ben totaal niet veeleisend. Zolang ik niet denk "OH GOD....." als ik er naast wakker word en we gewoon goede chemie hebben en ze een (wat ik dan vind) leuk koppie heeft boeit het mij echt geen bal.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat dus. Volgens mij blijven daarom vrouwen alleen, omdat ze te veeleisend zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
I guess? Ik ben totaal niet veeleisend. Zolang ik niet denk "OH GOD....." als ik er naast wakker word en we gewoon goede chemie hebben en ze een (wat ik dan vind) leuk koppie heeft boeit het mij echt geen bal.
Enige waar ik een grens trok was de date nadat 't uit was met m'n ex, paar maanden later.Echt jammer dan iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms kom je er pas later achter hoe mensen zijn heb ik gemerkt. En dan is het de afweging maken ga je door of niet."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Klopt. Ik had tijdens de tijd met m'n ex samen ook nooit verwacht dat ze uiteindelijk zo uit de hoek zou komen. Want ze was poeslief tijdens het contact wat we vriendschappelijk hadden en tijdens de eerste 2-3 maanden.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Echt jammer dan idd
Soms kom je er pas later achter hoe mensen zijn heb ik gemerkt. En dan is het de afweging maken ga je door of niet.
Och die heb ik ook meegemaakt. Je leert er uiteindelijk wel van. En dat is uiteindelijk alleen maar positief omdat je weet waar je op moet letten.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Klopt. Ik had tijdens de tijd met m'n ex samen ook nooit verwacht dat ze uiteindelijk zo uit de hoek zou komen. Want ze was poeslief tijdens het contact wat we vriendschappelijk hadden en tijdens de eerste 2-3 maanden.
Mensen kunnen zich van hele vervelende kanten laten zien die je nooit voor mogelijk had durven houdenJammer wel.
Goed gedaan door mijquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotje
Ja
Ja hoorquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och die heb ik ook meegemaakt. Je leert er uiteindelijk wel van. En dat is uiteindelijk alleen maar positief omdat je weet waar je op moet letten.
Een ex van me heeft me zelfs nog met haar nieuwe vriend 'gestalkt'
En een andere heeft me zwart lopen maken bij onze gezamenlijke vriendengroep. Al waren de mannen wel slim genoeg om daar doorheen te prikken. De vrouwen daarentegen weer niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. veranderde dat natuurlijk in termen die ik niet ga herhalen omdat ik geen ban wil. En zij zelf begreep natuurlijk totaaaaaaaaaaaal niet wat ze gedaan had want, zoals ik had gezegd "je kan liefde niet sturen"
Well, life can be a riot
Je wordt oudquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
Het is nog niet eens half elf en het voelt alsof ik veel te laat ben opgebleven. Hoe dan.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]PIttig wel dat mensen dat doen.
Mijn ex vroeg zich af wat alle mensen wel niet van haar zouden denken na haar "keuze"
In eerste instantie zei ik dat 't allemaal wel meeviel en dat ze ook wel begrepen waarom 't uitging.
Maar toen 48 uur later haar nieuwe vlam voorbij kwam zetten op Facebook, terwijl dat juist degene was waar ruzie over haddenToch mooi hoe ze het dan toch weer zo kunnen draaien dat het allemaal jouw schuld isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. veranderde dat natuurlijk in termen die ik niet ga herhalen omdat ik geen ban wil. En zij zelf begreep natuurlijk totaaaaaaaaaaaal niet wat ze gedaan had want, zoals ik had gezegd "je kan liefde niet sturen"
"Omae wa mou shindeiru."
Sja victimblaming/projectie/gaslighting. Allemaal classics.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je wordt oud
[..]
Toch mooi hoe ze het dan toch weer zo kunnen draaien dat het allemaal jouw schuld is
quote:
Ja dat. En dan zeiken als mannen het doenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Sja victimblaming/projectie/gaslighting. Allemaal classics.
Ging zo snel!quote:
Clownsquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat. En dan zeiken als mannen het doen
[..]
Ging zo snel!
Ja datquote:
Jaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat
Of tijdens de eerste date al in bed belanden en dan horen dat ze dit normaal nooit doen
Preciesquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja![]()
Dan weet je gewoon dat 't onzin is.
Zo ken ik er ook een aantal "ik doe dit normaal nooit" maar oh wat zijn ze needy
Precies.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies
Wees gewoon eerlijk, we hebben allemaal onze behoeftes.
(Lijkt wel R&P zo)
Ja stop maar met dit vervelende en saaie relatie- en vrouwengezever ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies
Wees gewoon eerlijk, we hebben allemaal onze behoeftes.
(Lijkt wel R&P zo)
Wat is er?quote:
Mijn favoriete onderwerp.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Normaal gaat het gewoon over eten.
Precies. Ik ben een beetje van slag.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Normaal gaat het gewoon over eten.
Dit verbaast me nietquote:
Fokkers zijn toch malquote:
Wat houd je tegen?quote:
Proostquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niets... ga me helemaal volgieten
Goed voor je darmen alcohol, heb je geen scheurbuik?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niets... ga me helemaal volgieten
ik wist niet dat chocomel alcohol wasquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed voor je darmen alcohol, heb je geen scheurbuik?
Of is het een flauwe act dat je niets lust?
Graag.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan weer over modeltreintjes beginnen?
Doe eensquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voelt het wel weer normaal.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
NorMal.quote:
Chocomel is dikke prima.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik wist niet dat chocomel alcohol was
Dit valt me beetje van je tegen hoor.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oke, ik had dit niet verwacht en heb niets voorbereid.
Ja kom op zeg, ik heb de chips en cola al klaar staan.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wil jij ook zo'n baan, maar dan in z?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
[..]
waar zijn de struikjes en koetjes en grasjesquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wil jij ook zo'n baan, maar dan in z?
[ afbeelding ]
en voor @CherryLips de koetjesrepenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
waar zijn de struikjes en koetjes en grasjes
dat lijkt me wel leuk in lego.. welke loods heb ik daar voor nodig...quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En de milkakoeien.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en voor @:CherryLips de koetjesrepen
aahahahahahaaaaaaaaaa!!!
Ik zou sowieso wel graag zo'n draaischijf op de baan willen hebben. Maar godnondeju wat zijn die duur.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat de eigenaar van die baan al blij is dat de rails allemaal ligt en de treinen probleemloos rijdenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
waar zijn de struikjes en koetjes en grasjes
Kost dit wel niet? Hiermee kan volgens mij een gemiddeld Afrikaans land al zijn aidspatiënten behandelen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik wilde als kind ook een gigantische treinbaan, maar dan zonder trein. Gewoon boompjes, diertjes, huisjes en zo.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat de eigenaar van die baan al blij is dat de rails allemaal ligt en de treinen probleemloos rijden.
Mini world?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een locomotievenloods.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:58 schreef mschol het volgende:
[..]
dat lijkt me wel leuk in lego.. welke loods heb ik daar voor nodig...
Die heb ik in het echt gezien in Kyoto zo'n grote draaidinges.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou sowieso wel graag zo'n draaischijf op de baan willen hebben. Maar godnondeju wat zijn die duur.
https://www.marklin.nl/producten/details/article/89983
En dan moet je het gebouwtje wr nog los bijkopen.
had ik ook, veel meegedaan toen.. niet meegenomen met verhuizenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een trein van playmobil. Zo'n lol mee gehad joh. Volgens mij ligt ie nog bij m'n ouders op de vliering.
Nee, dit kwam vanavond langs op mijn tijdlijn op Facebook. Eindelijk liet het algoritme wat zinnigs zienquote:
Dacht dat jij een meisje was?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een trein van playmobil. Zo'n lol mee gehad joh. Volgens mij ligt ie nog bij m'n ouders op de vliering.
Ik wilde ook een grotere baan eigenlijk, maar de treinkamer is ook de computerkamer, dus ik moest een beetje inschikken. Maar ooit begin ik opnieuw met een grotere baan met schaduwstation en zoquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik wilde als kind ook een gigantische treinbaan, maar dan zonder trein. Gewoon boompjes, diertjes, huisjes en zo.
Ik heb een broer. Ik speelde ook met star wars enzo. En Lego.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat jij een meisje was?
Ik had een hele stad van Lego met trein vroeger. Modeltreintje gehad maar dat is heel lang geleden.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde ook een grotere baan eigenlijk, maar de treinkamer is ook de computerkamer, dus ik moest een beetje inschikken. Maar ooit begin ik opnieuw met een grotere baan met schaduwstation en zo![]()
.
Wilde je stiekem niet gewoon naar buiten?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik wilde als kind ook een gigantische treinbaan, maar dan zonder trein. Gewoon boompjes, diertjes, huisjes en zo.
Ben je gek. Buiten is eng.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wilde je stiekem niet gewoon naar buiten?
Ik kreeg vanochtend toen ik (tegen beter weten in) weer eens door YouTube shorts bladerde ineens allemaal relevante modeltreinen filmpjes.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dit kwam vanavond langs op mijn tijdlijn op Facebook. Eindelijk liet het algoritme wat zinnigs zien.
dat was geen toffe peerquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Had vanavond een sinaasappel die de vorm had van een peer.
Ik noemde hem de sinaspeer.
psst morgen is het al maandagquote:Op zondag 12 januari 2025 00:02 schreef mschol het volgende:
bed
morgen een waslijst aan dingen die ik wil doen dus dat wordt leuk..
gelukkig maandag ook nog vrij
Niks. Beetje thuis smurfen. Ben nu aan het googlen voor nog meer vochtvreters voor in de kledingkast .quote:Op zondag 12 januari 2025 03:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sssssss
Wat staat er op de agenda vandaag?
Mag je wel huisdieren daar?quote:Op zondag 12 januari 2025 03:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niks. Beetje thuis smurfen. Ben nu aan het googlen voor nog meer vochtvreters voor in de kledingkast .
bij jou?
ohhh wat trek je aan?quote:Op zondag 12 januari 2025 03:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mag je wel huisdieren daar?![]()
Niks bijzonders, een nieuwjaarsborrel waar ik even mijn gezicht moet laten zien.
Gewoon een cocktailjurkje denk ik.quote:Op zondag 12 januari 2025 03:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh wat trek je aan?
ja dit is huisdiervriendelijk :p
waarom geen bubbels?quote:Op zondag 12 januari 2025 03:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon een cocktailjurkje denk ik.
En wegblijven van de bubbels![]()
ohhhhquote:Op zondag 12 januari 2025 04:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dry January. Doe even een maandje zonder
Ja eigenlijk wel maar goedquote:Op zondag 12 januari 2025 04:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhhhkan je met die borrels dan niet beter dry februari doen dan?
Heyquote:Op zondag 12 januari 2025 08:19 schreef mschol het volgende:
[..]
mogguh
[..]
soort van kunnen slapen weer
Nee geen plannen. Jij?quote:
eindelijk mijn stoofpeertjes maken, eigenlijk moet ik ook huishouden doen, keuken moet bij raam ook leeg zijn voor morgen en ik heb nog 10 ritten te doen in eurotruck2 spelletje voor een evenementquote:
Straks naar zwemles met de oudste. Vanmiddag voetbal kijken en ik wil tussendoor nog wat knutselen bij de treinbaan.quote:
Pf, veel te warm dusquote:Op zondag 12 januari 2025 08:53 schreef bitterbal het volgende:
hier is het ook fris vandaag. Maar dan echt25 graden
je interne thermostaat is kapot..quote:Op zondag 12 januari 2025 08:53 schreef bitterbal het volgende:
hier is het ook fris vandaag. Maar dan echt25 graden
quote:Op zondag 12 januari 2025 08:52 schreef mschol het volgende:
[..]
gauw eruit rennen, stoken, en gauw er weer in
al die tijd geen vuil opgehaald?quote:Op zondag 12 januari 2025 09:05 schreef bitterbal het volgende:
vuil is eindelijk opgehaald. Geloof door thai met pickup trucks. Het liep wat uit de hand.
Lekker peertjes mmmmquote:Op zondag 12 januari 2025 08:38 schreef mschol het volgende:
[..]
eindelijk mijn stoofpeertjes maken, eigenlijk moet ik ook huishouden doen, keuken moet bij raam ook leeg zijn voor morgen en ik heb nog 10 ritten te doen in eurotruck2 spelletje voor een evenement
oh,en wil mn nieuwe douchekraan ook installeren, werkt mn douche ook weer goed..
Morguhquote:Op zondag 12 januari 2025 08:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Straks naar zwemles met de oudste. Vanmiddag voetbal kijken en ik wil tussendoor nog wat knutselen bij de treinbaan.
Nee er is een vuilniswagen kapot. Weet niet hoeveel ze hebben maar zonder die ene blijkbaar niet genoeg. Bergen werden steeds groter. En honden trokken natuurlijk die zakken open dus het werd wat vies allemaal. En net reed ik naar huis en zag ik hier in de straat Thai met 2 pickup trucks de boel opruimen. Dus denk dat ze het zo maar gaan oplossen.quote:
ja, al is het de eerste keer dat ik ze zelf maak, dus het kan zomaar helemaal niks zijnquote:
aan de gallerijkant (ook in mn slaapkamer, maar die veeg ik morgenochtend aankant) wordt het vaste glas vervangen; Vorige keer alleen de draaiende delen.quote:Wat gaat er morgen in je keuken gebeuren dan?
Morguh Stigquote:
knutselen met treinbaan is leukquote:Op zondag 12 januari 2025 08:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Straks naar zwemles met de oudste. Vanmiddag voetbal kijken en ik wil tussendoor nog wat knutselen bij de treinbaan.
MoerkasKitten had ook altijd zwemles op zondagquote:Op zondag 12 januari 2025 09:11 schreef mschol het volgende:
[..]
knutselen met treinbaan is leuk
zwemles op een zondag?
Komt vast goed, zo moeilijk is het niet, af en toe even het sap proeven/stukje peer voor de smaak. Je kan er altijd nog iets bij doen aan suiker of kaneel als je de smaak niet goed vindt.quote:Op zondag 12 januari 2025 09:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, al is het de eerste keer dat ik ze zelf maak, dus het kan zomaar helemaal niks zijn
[..]
aan de gallerijkant (ook in mn slaapkamer, maar die veeg ik morgenochtend aankant) wordt het vaste glas vervangen; Vorige keer alleen de draaiende delen.
en dan over een paar maanden is de achterkant aan de beurt
Je kan er ook nog een paar bakkenquote:Op zondag 12 januari 2025 09:12 schreef Moeraskat het volgende:
zin in oliebollen. Had ik er maar een paar ingevroren.
Oh daar begin ik echt niet aan, aan die stinkzooiquote:
dat is waar maar toch altijd lastig als je het niet met regelmaat maakt; oliebollen vind ik dat ook lastigquote:Op zondag 12 januari 2025 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt vast goed, zo moeilijk is het niet, af en toe even het sap proeven/stukje peer voor de smaak. Je kan er altijd nog iets bij doen aan suiker of kaneel als je de smaak niet goed vindt.
naja, dat weet ik welquote:O oke, je vraagt je af waarom ze het niet in een keer doen.
verse arachideolie gebruiken, valt het stinken best meequote:Op zondag 12 januari 2025 09:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh daar begin ik echt niet aan, aan die stinkzooi![]()
![]()
Ik haal ze altijd ergens, waar ze echt mega lekker zijn. Maar zelf maken, nee.
O dat is zo weg, deed altijd keuken deur open/afzuiger aan, schaaltje azijn met een spons in de keuken zetten.quote:Op zondag 12 januari 2025 09:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh daar begin ik echt niet aan, aan die stinkzooi![]()
![]()
Ik haal ze altijd ergens, waar ze echt mega lekker zijn. Maar zelf maken, nee.
Komt vast goed met die peertjesquote:Op zondag 12 januari 2025 09:16 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is waar maar toch altijd lastig als je het niet met regelmaat maakt; oliebollen vind ik dat ook lastig
[..]
naja, dat weet ik wel
ze gaan als een slang langs de huizen, dus eerst de voorkant en daarna de achterkant..
de deuren en ramen voor in 1x was wel heel fijn geweest ja. Helaas viel dat niet zo in de planning..
Ohja, ik nietquote:Op zondag 12 januari 2025 09:16 schreef mschol het volgende:
[..]
verse arachideolie gebruiken, valt het stinken best mee
maar ik kan mn keuken 'afsluiten' (keuken deur dicht), dat scheelt ook
met beetje geluk kan ik mij opsluiten achter mn pc, met een dichte woonkamer-, keuken- en slaapkamerdeur en dan heb ik het nog wel beetje warm terwijl ze bezig zijn in die ruimtesquote:Op zondag 12 januari 2025 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt vast goed met die peertjes
O op die manier, nou hopelijk ondervind je niet al te veel overlast
Ik vind dan weer die gekochte ballen niets aan, maak ze liever zelfquote:
Ik koop ze gewoon vers he.quote:Op zondag 12 januari 2025 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind dan weer die gekochte ballen niets aan, maak ze liever zelf
Of beter gezegd maakte ze liever zelf.
Dit jaar in de airfryer gemaakt, maar was niet voor herhaling vatbaar
Dati s het voordeel als je weet dat het gaat gebeuren.quote:Op zondag 12 januari 2025 09:20 schreef mschol het volgende:
[..]
met beetje geluk kan ik mij opsluiten achter mn pc, met een dichte woonkamer-, keuken- en slaapkamerdeur en dan heb ik het nog wel beetje warm terwijl ze bezig zijn in die ruimtes
van te voren wel eten en drinken neerleggen in woonkamer
Ja ik haal ieder jaar een oliebol bij zo kraam. Maar zelden tref ik een lekker bol Vaak zijn het van die kleffe meeldingenquote:Op zondag 12 januari 2025 09:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik koop ze gewoon vers he.
Niet van die supermarkt ballen. Ik voel er gewoon niks voor om ze zelf te maken. En ik heb geen frituurpan
of een kersen of ananasflapquote:Op zondag 12 januari 2025 09:24 schreef bitterbal het volgende:
oliebollenzelfs hier waren ze lekker
Als ze mooi rond zijn ren ik wegquote:Op zondag 12 januari 2025 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik haal ieder jaar een oliebol bij zo kraam. Maar zelden tref ik een lekker bol Vaak zijn het van die kleffe meeldingen
Want?quote:
ik heb nog nooit een kraam gezien met geen redelijk ronde bollenquote:
Omdat die perfect ronde meestal niet lekker zijn. Soort traagschuim.quote:
Ja. Wel zo fijn, doordeweeks is hij vaak al moe door school.quote:Op zondag 12 januari 2025 09:11 schreef mschol het volgende:
[..]
knutselen met treinbaan is leuk
zwemles op een zondag?
Appelbollen kun je makkelijk zelf maken.quote:Op zondag 12 januari 2025 09:27 schreef mschol het volgende:
dit jaar geen appelbol gekocht, dat vind ik als variatie wel lekker
[..]
ik heb nog nooit een kraam gezien met geen redelijk ronde bollen
Dan heb je geluk. Ik zie toch echt wel kramen of verkooppunten met ronde gladde bollen. Die vind ik dus niet lekker. Alsof ze bij de AH vandaan komen.quote:Op zondag 12 januari 2025 09:27 schreef mschol het volgende:
[..]
Ik ook niet dat doe ik normaal ook of ik maak ze zelfquote:Op zondag 12 januari 2025 09:27 schreef mschol het volgende:
[..]
Weer wat geleerdquote:Op zondag 12 januari 2025 09:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat die perfect ronde meestal niet lekker zijn. Soort traagschuim.
Ohquote:Op zondag 12 januari 2025 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm dat ken ik niet '
Wel een appelflap
En dat op zondagochtendquote:
ik bedoel dus dat alle bollen redelijk rond zijn he, juist geen of weinig afwijkingenquote:Op zondag 12 januari 2025 09:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan heb je geluk. Ik zie toch echt wel kramen of verkooppunten met ronde gladde bollen. Die vind ik dus niet lekker. Alsof ze bij de AH vandaan komen.
quote:Maar we gaan al járen naar dezelfde mensen die ze gewoon vers bakken. Dus ik vind dat prima en ze zijn altijd top. Gezellige mensen ook, en ik gun het ze ook.
Hee, ik ook!quote:
Dotjequote:
Poesquote:
dat gaat allemaal uit van bladerdeeg..quote:Op zondag 12 januari 2025 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Appelbollen kun je makkelijk zelf maken.
quote:Op zondag 12 januari 2025 09:24 schreef bitterbal het volgende:
oliebollenzelfs hier waren ze lekker
quote:
Chipsquote:
De bitterbarquote:Op zondag 12 januari 2025 10:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je zelf ook een kroeg beginnen daar?
nee denk ik niet , restaurant misschien welquote:Op zondag 12 januari 2025 10:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je zelf ook een kroeg beginnen daar?
quote:Op zondag 12 januari 2025 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor 'n biertje bij al uw poffertjes, scheten, hoerenpasta en onderwaterinsecten.
Zijn die dan ook rauw net als echte sushi, gewoon een fijngesneden rauwe aardappel?quote:
laatstequote:Op zondag 12 januari 2025 10:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn die dan ook rauw net als echte sushi, gewoon een fijngesneden rauwe aardappel?
Als je geld wil verliezenquote:Op zondag 12 januari 2025 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee denk ik niet , restaurant misschien wel
...wat.quote:
Flitsmeisterquote:
Eet je ze ook met stokjes en dippen in de wasabi en soja?quote:
nee gewoon normaalquote:Op zondag 12 januari 2025 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eet je ze ook met stokjes en dippen in de wasabi en soja?
Hey, we don't judge.quote:
Die zak in 2 minuten wegwerken en daarna nog trek hebben dus?quote:
Yesquote:Op zondag 12 januari 2025 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zak in 2 minuten wegwerken en daarna nog trek hebben dus?
Ja zou me zorgen maken als je zou zeggen 'ja even een handje van de chips genomen, was genoeg, nog wat bewaard voor morgen'quote:
ja dan ben ik het niet neequote:Op zondag 12 januari 2025 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zou me zorgen maken als je zou zeggen 'ja even een handje van de chips genomen, was genoeg, nog wat bewaard voor morgen'
Ik kwam laatst nog ergens jouw username tegenquote:
"Wil je nog wat eten?"quote:
quote:Op zondag 12 januari 2025 10:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kwam laatst nog ergens jouw username tegen
Ben vergeten waar
Nee, in het echte leven!quote:
quote:
In wat?quote:Op zondag 12 januari 2025 10:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, in het echte leven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |