ik bedoel dus dat alle bollen redelijk rond zijn he, juist geen of weinig afwijkingenquote:Op zondag 12 januari 2025 09:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan heb je geluk. Ik zie toch echt wel kramen of verkooppunten met ronde gladde bollen. Die vind ik dus niet lekker. Alsof ze bij de AH vandaan komen.
quote:Maar we gaan al járen naar dezelfde mensen die ze gewoon vers bakken. Dus ik vind dat prima en ze zijn altijd top. Gezellige mensen ook, en ik gun het ze ook.
Hee, ik ook!quote:
Dotjequote:
Poesquote:
dat gaat allemaal uit van bladerdeeg..quote:Op zondag 12 januari 2025 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Appelbollen kun je makkelijk zelf maken.
quote:Op zondag 12 januari 2025 09:24 schreef bitterbal het volgende:
oliebollenzelfs hier waren ze lekker
quote:
Chipsquote:
De bitterbarquote:Op zondag 12 januari 2025 10:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je zelf ook een kroeg beginnen daar?
nee denk ik niet , restaurant misschien welquote:Op zondag 12 januari 2025 10:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je zelf ook een kroeg beginnen daar?
quote:Op zondag 12 januari 2025 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor 'n biertje bij al uw poffertjes, scheten, hoerenpasta en onderwaterinsecten.
Zijn die dan ook rauw net als echte sushi, gewoon een fijngesneden rauwe aardappel?quote:
laatstequote:Op zondag 12 januari 2025 10:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn die dan ook rauw net als echte sushi, gewoon een fijngesneden rauwe aardappel?
Als je geld wil verliezenquote:Op zondag 12 januari 2025 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee denk ik niet , restaurant misschien wel
...wat.quote:
Flitsmeisterquote:
Eet je ze ook met stokjes en dippen in de wasabi en soja?quote:
nee gewoon normaalquote:Op zondag 12 januari 2025 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eet je ze ook met stokjes en dippen in de wasabi en soja?
Hey, we don't judge.quote:
Die zak in 2 minuten wegwerken en daarna nog trek hebben dus?quote:
Yesquote:Op zondag 12 januari 2025 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zak in 2 minuten wegwerken en daarna nog trek hebben dus?
Ja zou me zorgen maken als je zou zeggen 'ja even een handje van de chips genomen, was genoeg, nog wat bewaard voor morgen'quote:
ja dan ben ik het niet neequote:Op zondag 12 januari 2025 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zou me zorgen maken als je zou zeggen 'ja even een handje van de chips genomen, was genoeg, nog wat bewaard voor morgen'
Ik kwam laatst nog ergens jouw username tegenquote:
"Wil je nog wat eten?"quote:
quote:Op zondag 12 januari 2025 10:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kwam laatst nog ergens jouw username tegen
Ben vergeten waar
Nee, in het echte leven!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |