verse arachideolie gebruiken, valt het stinken best meequote:Op zondag 12 januari 2025 09:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh daar begin ik echt niet aan, aan die stinkzooi![]()
![]()
Ik haal ze altijd ergens, waar ze echt mega lekker zijn. Maar zelf maken, nee.
O dat is zo weg, deed altijd keuken deur open/afzuiger aan, schaaltje azijn met een spons in de keuken zetten.quote:Op zondag 12 januari 2025 09:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh daar begin ik echt niet aan, aan die stinkzooi![]()
![]()
Ik haal ze altijd ergens, waar ze echt mega lekker zijn. Maar zelf maken, nee.
Komt vast goed met die peertjesquote:Op zondag 12 januari 2025 09:16 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is waar maar toch altijd lastig als je het niet met regelmaat maakt; oliebollen vind ik dat ook lastig
[..]
naja, dat weet ik wel
ze gaan als een slang langs de huizen, dus eerst de voorkant en daarna de achterkant..
de deuren en ramen voor in 1x was wel heel fijn geweest ja. Helaas viel dat niet zo in de planning..
Ohja, ik nietquote:Op zondag 12 januari 2025 09:16 schreef mschol het volgende:
[..]
verse arachideolie gebruiken, valt het stinken best mee
maar ik kan mn keuken 'afsluiten' (keuken deur dicht), dat scheelt ook
met beetje geluk kan ik mij opsluiten achter mn pc, met een dichte woonkamer-, keuken- en slaapkamerdeur en dan heb ik het nog wel beetje warm terwijl ze bezig zijn in die ruimtesquote:Op zondag 12 januari 2025 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt vast goed met die peertjes
O op die manier, nou hopelijk ondervind je niet al te veel overlast
Ik vind dan weer die gekochte ballen niets aan, maak ze liever zelfquote:
Ik koop ze gewoon vers he.quote:Op zondag 12 januari 2025 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind dan weer die gekochte ballen niets aan, maak ze liever zelf
Of beter gezegd maakte ze liever zelf.
Dit jaar in de airfryer gemaakt, maar was niet voor herhaling vatbaar
Dati s het voordeel als je weet dat het gaat gebeuren.quote:Op zondag 12 januari 2025 09:20 schreef mschol het volgende:
[..]
met beetje geluk kan ik mij opsluiten achter mn pc, met een dichte woonkamer-, keuken- en slaapkamerdeur en dan heb ik het nog wel beetje warm terwijl ze bezig zijn in die ruimtes
van te voren wel eten en drinken neerleggen in woonkamer
Ja ik haal ieder jaar een oliebol bij zo kraam. Maar zelden tref ik een lekker bol Vaak zijn het van die kleffe meeldingenquote:Op zondag 12 januari 2025 09:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik koop ze gewoon vers he.
Niet van die supermarkt ballen. Ik voel er gewoon niks voor om ze zelf te maken. En ik heb geen frituurpan
of een kersen of ananasflapquote:Op zondag 12 januari 2025 09:24 schreef bitterbal het volgende:
oliebollenzelfs hier waren ze lekker
Als ze mooi rond zijn ren ik wegquote:Op zondag 12 januari 2025 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik haal ieder jaar een oliebol bij zo kraam. Maar zelden tref ik een lekker bol Vaak zijn het van die kleffe meeldingen
Want?quote:
ik heb nog nooit een kraam gezien met geen redelijk ronde bollenquote:
Omdat die perfect ronde meestal niet lekker zijn. Soort traagschuim.quote:
Ja. Wel zo fijn, doordeweeks is hij vaak al moe door school.quote:Op zondag 12 januari 2025 09:11 schreef mschol het volgende:
[..]
knutselen met treinbaan is leuk
zwemles op een zondag?
Appelbollen kun je makkelijk zelf maken.quote:Op zondag 12 januari 2025 09:27 schreef mschol het volgende:
dit jaar geen appelbol gekocht, dat vind ik als variatie wel lekker
[..]
ik heb nog nooit een kraam gezien met geen redelijk ronde bollen
Dan heb je geluk. Ik zie toch echt wel kramen of verkooppunten met ronde gladde bollen. Die vind ik dus niet lekker. Alsof ze bij de AH vandaan komen.quote:Op zondag 12 januari 2025 09:27 schreef mschol het volgende:
[..]
Ik ook niet dat doe ik normaal ook of ik maak ze zelfquote:Op zondag 12 januari 2025 09:27 schreef mschol het volgende:
[..]
Weer wat geleerdquote:Op zondag 12 januari 2025 09:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat die perfect ronde meestal niet lekker zijn. Soort traagschuim.
Ohquote:Op zondag 12 januari 2025 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm dat ken ik niet '
Wel een appelflap
En dat op zondagochtendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |