Pf, veel te warm dusquote:Op zondag 12 januari 2025 08:53 schreef bitterbal het volgende:
hier is het ook fris vandaag. Maar dan echt25 graden
je interne thermostaat is kapot..quote:Op zondag 12 januari 2025 08:53 schreef bitterbal het volgende:
hier is het ook fris vandaag. Maar dan echt25 graden
quote:Op zondag 12 januari 2025 08:52 schreef mschol het volgende:
[..]
gauw eruit rennen, stoken, en gauw er weer in
al die tijd geen vuil opgehaald?quote:Op zondag 12 januari 2025 09:05 schreef bitterbal het volgende:
vuil is eindelijk opgehaald. Geloof door thai met pickup trucks. Het liep wat uit de hand.
Lekker peertjes mmmmquote:Op zondag 12 januari 2025 08:38 schreef mschol het volgende:
[..]
eindelijk mijn stoofpeertjes maken, eigenlijk moet ik ook huishouden doen, keuken moet bij raam ook leeg zijn voor morgen en ik heb nog 10 ritten te doen in eurotruck2 spelletje voor een evenement
oh,en wil mn nieuwe douchekraan ook installeren, werkt mn douche ook weer goed..
Morguhquote:Op zondag 12 januari 2025 08:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Straks naar zwemles met de oudste. Vanmiddag voetbal kijken en ik wil tussendoor nog wat knutselen bij de treinbaan.
Nee er is een vuilniswagen kapot. Weet niet hoeveel ze hebben maar zonder die ene blijkbaar niet genoeg. Bergen werden steeds groter. En honden trokken natuurlijk die zakken open dus het werd wat vies allemaal. En net reed ik naar huis en zag ik hier in de straat Thai met 2 pickup trucks de boel opruimen. Dus denk dat ze het zo maar gaan oplossen.quote:
ja, al is het de eerste keer dat ik ze zelf maak, dus het kan zomaar helemaal niks zijnquote:
aan de gallerijkant (ook in mn slaapkamer, maar die veeg ik morgenochtend aankant) wordt het vaste glas vervangen; Vorige keer alleen de draaiende delen.quote:Wat gaat er morgen in je keuken gebeuren dan?
Morguh Stigquote:
knutselen met treinbaan is leukquote:Op zondag 12 januari 2025 08:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Straks naar zwemles met de oudste. Vanmiddag voetbal kijken en ik wil tussendoor nog wat knutselen bij de treinbaan.
MoerkasKitten had ook altijd zwemles op zondagquote:Op zondag 12 januari 2025 09:11 schreef mschol het volgende:
[..]
knutselen met treinbaan is leuk
zwemles op een zondag?
Komt vast goed, zo moeilijk is het niet, af en toe even het sap proeven/stukje peer voor de smaak. Je kan er altijd nog iets bij doen aan suiker of kaneel als je de smaak niet goed vindt.quote:Op zondag 12 januari 2025 09:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, al is het de eerste keer dat ik ze zelf maak, dus het kan zomaar helemaal niks zijn
[..]
aan de gallerijkant (ook in mn slaapkamer, maar die veeg ik morgenochtend aankant) wordt het vaste glas vervangen; Vorige keer alleen de draaiende delen.
en dan over een paar maanden is de achterkant aan de beurt
Je kan er ook nog een paar bakkenquote:Op zondag 12 januari 2025 09:12 schreef Moeraskat het volgende:
zin in oliebollen. Had ik er maar een paar ingevroren.
Oh daar begin ik echt niet aan, aan die stinkzooiquote:
dat is waar maar toch altijd lastig als je het niet met regelmaat maakt; oliebollen vind ik dat ook lastigquote:Op zondag 12 januari 2025 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt vast goed, zo moeilijk is het niet, af en toe even het sap proeven/stukje peer voor de smaak. Je kan er altijd nog iets bij doen aan suiker of kaneel als je de smaak niet goed vindt.
naja, dat weet ik welquote:O oke, je vraagt je af waarom ze het niet in een keer doen.
verse arachideolie gebruiken, valt het stinken best meequote:Op zondag 12 januari 2025 09:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh daar begin ik echt niet aan, aan die stinkzooi![]()
![]()
Ik haal ze altijd ergens, waar ze echt mega lekker zijn. Maar zelf maken, nee.
O dat is zo weg, deed altijd keuken deur open/afzuiger aan, schaaltje azijn met een spons in de keuken zetten.quote:Op zondag 12 januari 2025 09:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh daar begin ik echt niet aan, aan die stinkzooi![]()
![]()
Ik haal ze altijd ergens, waar ze echt mega lekker zijn. Maar zelf maken, nee.
Komt vast goed met die peertjesquote:Op zondag 12 januari 2025 09:16 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is waar maar toch altijd lastig als je het niet met regelmaat maakt; oliebollen vind ik dat ook lastig
[..]
naja, dat weet ik wel
ze gaan als een slang langs de huizen, dus eerst de voorkant en daarna de achterkant..
de deuren en ramen voor in 1x was wel heel fijn geweest ja. Helaas viel dat niet zo in de planning..
Ohja, ik nietquote:Op zondag 12 januari 2025 09:16 schreef mschol het volgende:
[..]
verse arachideolie gebruiken, valt het stinken best mee
maar ik kan mn keuken 'afsluiten' (keuken deur dicht), dat scheelt ook
met beetje geluk kan ik mij opsluiten achter mn pc, met een dichte woonkamer-, keuken- en slaapkamerdeur en dan heb ik het nog wel beetje warm terwijl ze bezig zijn in die ruimtesquote:Op zondag 12 januari 2025 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt vast goed met die peertjes
O op die manier, nou hopelijk ondervind je niet al te veel overlast
Ik vind dan weer die gekochte ballen niets aan, maak ze liever zelfquote:
Ik koop ze gewoon vers he.quote:Op zondag 12 januari 2025 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind dan weer die gekochte ballen niets aan, maak ze liever zelf
Of beter gezegd maakte ze liever zelf.
Dit jaar in de airfryer gemaakt, maar was niet voor herhaling vatbaar
Dati s het voordeel als je weet dat het gaat gebeuren.quote:Op zondag 12 januari 2025 09:20 schreef mschol het volgende:
[..]
met beetje geluk kan ik mij opsluiten achter mn pc, met een dichte woonkamer-, keuken- en slaapkamerdeur en dan heb ik het nog wel beetje warm terwijl ze bezig zijn in die ruimtes
van te voren wel eten en drinken neerleggen in woonkamer
Ja ik haal ieder jaar een oliebol bij zo kraam. Maar zelden tref ik een lekker bol Vaak zijn het van die kleffe meeldingenquote:Op zondag 12 januari 2025 09:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik koop ze gewoon vers he.
Niet van die supermarkt ballen. Ik voel er gewoon niks voor om ze zelf te maken. En ik heb geen frituurpan
of een kersen of ananasflapquote:Op zondag 12 januari 2025 09:24 schreef bitterbal het volgende:
oliebollenzelfs hier waren ze lekker
Als ze mooi rond zijn ren ik wegquote:Op zondag 12 januari 2025 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik haal ieder jaar een oliebol bij zo kraam. Maar zelden tref ik een lekker bol Vaak zijn het van die kleffe meeldingen
Want?quote:
ik heb nog nooit een kraam gezien met geen redelijk ronde bollenquote:
Omdat die perfect ronde meestal niet lekker zijn. Soort traagschuim.quote:
Ja. Wel zo fijn, doordeweeks is hij vaak al moe door school.quote:Op zondag 12 januari 2025 09:11 schreef mschol het volgende:
[..]
knutselen met treinbaan is leuk
zwemles op een zondag?
Appelbollen kun je makkelijk zelf maken.quote:Op zondag 12 januari 2025 09:27 schreef mschol het volgende:
dit jaar geen appelbol gekocht, dat vind ik als variatie wel lekker
[..]
ik heb nog nooit een kraam gezien met geen redelijk ronde bollen
Dan heb je geluk. Ik zie toch echt wel kramen of verkooppunten met ronde gladde bollen. Die vind ik dus niet lekker. Alsof ze bij de AH vandaan komen.quote:Op zondag 12 januari 2025 09:27 schreef mschol het volgende:
[..]
Ik ook niet dat doe ik normaal ook of ik maak ze zelfquote:Op zondag 12 januari 2025 09:27 schreef mschol het volgende:
[..]
Weer wat geleerdquote:Op zondag 12 januari 2025 09:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat die perfect ronde meestal niet lekker zijn. Soort traagschuim.
Ohquote:Op zondag 12 januari 2025 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm dat ken ik niet '
Wel een appelflap
En dat op zondagochtendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |