evt klein briefje in de bus, dat jij wel hun pakketje hebt maar dat je paar dagen weg bent?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geen idee. Kan ook morgenochtend nog ff kijken of ze inmiddels thuis zijn en anders is het jammer voor ze.
Kan zijn dat ze niet weten dat jij het hebt?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geen idee. Kan ook morgenochtend nog ff kijken of ze inmiddels thuis zijn en anders is het jammer voor ze.
Ook al aan zitten denken. Kan ook aan een andere buur vragen of die wel de komende dagen thuis is en ze daarheen verwijzen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:41 schreef mschol het volgende:
[..]
evt klein briefje in de bus, dat jij wel hun pakketje hebt maar dat je paar dagen weg bent?
Ja ze zijn er gewoonniet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan zijn dat ze niet weten dat jij het hebt?
Die tekst is sws gedateerd. Onder andere dat over de videorecorder en ook zijn oudersquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh was dat de tekst. ik dacht altijd mooi gebakken vis
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja misschien is die ook wel mooi gebakken
Kan je het niet aan andere buren geven en bij je eigen buren een kaartje in de bus doen?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan een baksteen plakken en door de ruit gooien dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook al aan zitten denken. Kan ook aan een andere buur vragen of die wel de komende dagen thuis is en ze daarheen verwijzen.
Okee zo gaat het dus geregeld worden.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook al aan zitten denken. Kan ook aan een andere buur vragen of die wel de komende dagen thuis is en ze daarheen verwijzen.
Daar is ze streng opquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee zo gaat het dus geregeld worden.![]()
Kan ik ook weer fijn op @:kwiwi tijd naar bed
Helemaal nietquote:
Snel erbij danquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Helemaal nietMaar die ligt zelf ook altijd vroeg in bed, vandaar
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Hele zak oliebollen gekocht vanmiddag. Had ik zin in. 3 opgegeten, morgen nog 7 voor in de trein
Als dat komende dagen niet lekker bouten wordt, ome Fles!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Hele zak oliebollen gekocht vanmiddag. Had ik zin in. 3 opgegeten, morgen nog 7 voor in de trein
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is al 1 januari geweestquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is al 1 januari geweest
oliebollen kunnen het hele jaarquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is al 1 januari geweest
oliebollenkramen, bakkerijen?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar koop je oliebollen na 1 januari?
In de speelgoedwinkel nou goed?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon. Omdat het kan.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
die hier was vorig weekend al wegquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Oliebollenkramen hier blijven meestal tot begin februari nog staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |