Wat voor vegadingen? Met kaas?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Pastasalade hier, maar ik denk dat ik straks de airfryer nog wat laat doen met vega dingen er in
Maar onder de kolkende magmakamer is niet zo praktischquote:
Nee rijmt ook niet zo lekker.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar onder de kolkende magmakamer is niet zo praktisch
Ik heb meerdere opties. Kaas is er 1 vanquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb meerdere opties. Kaas is er 1 van
Toch wou ik dat ik net iets vakerquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Een eigen huis, een plek onder de kolkende magmakamer
En altijd iemand in de buurt die van me houden kagmakamer
Hoiquote:
net ging het nog over een moot gebakken vis tochquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toch wou ik dat ik net iets vaker
Simpelweg dansen dansen dansen op de vulkaaaaan
Ohnee verkeerde
Ja, maar daarna kun je prima dansen tochquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
net ging het nog over een moot gebakken vis toch
Ja misschien, Weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar daarna kun je prima dansen toch
Oh was dat de tekst. ik dacht altijd mooi gebakken visquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan loop je even naar de markt voor een moot gebakken vis?
Zijn ze zelf ook een paar dagen weg dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Zit een beetje op hete kolen eigenlijk. Heb vanmiddag een pakje voor de buren aangenomen maar ze zijn het nog niet op komen halen. En straks ben ik er dus een paar dagen niet. Niet mijn probleem verder natuurlijk, maar toch.
ze zijn zeker niet thuis? anders zou ik er zelf naartoe gaanquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Zit een beetje op hete kolen eigenlijk. Heb vanmiddag een pakje voor de buren aangenomen maar ze zijn het nog niet op komen halen. En straks ben ik er dus een paar dagen niet. Niet mijn probleem verder natuurlijk, maar toch.
geen idee. Kan ook morgenochtend nog ff kijken of ze inmiddels thuis zijn en anders is het jammer voor ze.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn ze zelf ook een paar dagen weg dan?
Ja dat.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ze zijn zeker niet thuis? anders zou ik er zelf naartoe gaan
Ja misschien is die ook wel mooi gebakkenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh was dat de tekst. ik dacht altijd mooi gebakken vis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |