SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Hier gaan ze altijd stipt 1 jan dichtquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende: Oliebollenkramen hier blijven meestal tot begin februari nog staan.
achterlijk durp woon jequote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hier gaan ze altijd stipt 1 jan dicht
Some say...quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hier gaan ze altijd stipt 1 jan dicht
ik let er nooit zo op. Maar als ik erlangs kom en hij is open en ik heb er zin in (alleen in de winter) en ik heb geld bij me dan haal ik meestal wel wat.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben gewend dat ze tot half januari of 3de week van januari blijven staan
Hey mscholquote:
Nattekat zijn wat doen?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotje
Ja
@:Nattekat zijn doen
Kom je ook klagen?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotje
Ja
@:Nattekat zijn doen
dat lijkt me niet de bedoeling want dan kan hij wel weer inrukkenquote:
Volgend jaar weerquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:58 schreef Ama het volgende:
Ik zou best wel weer kerstkransjes lusten @ TT.
Kom danquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:58 schreef Ama het volgende:
Ik zou best wel weer kerstkransjes lusten @ TT.
Heeft me hierheen geloktquote:
Tyfus koud buiten.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom dan
[..]
Heeft me hierheen gelokt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |