Graag.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan weer over modeltreintjes beginnen?
Doe eensquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voelt het wel weer normaal.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
NorMal.quote:
Chocomel is dikke prima.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik wist niet dat chocomel alcohol was
Dit valt me beetje van je tegen hoor.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oke, ik had dit niet verwacht en heb niets voorbereid.
Ja kom op zeg, ik heb de chips en cola al klaar staan.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wil jij ook zo'n baan, maar dan in z?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
[..]
waar zijn de struikjes en koetjes en grasjesquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wil jij ook zo'n baan, maar dan in z?
[ afbeelding ]
en voor @CherryLips de koetjesrepenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
waar zijn de struikjes en koetjes en grasjes
dat lijkt me wel leuk in lego.. welke loods heb ik daar voor nodig...quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En de milkakoeien.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en voor @:CherryLips de koetjesrepen
aahahahahahaaaaaaaaaa!!!
Ik zou sowieso wel graag zo'n draaischijf op de baan willen hebben. Maar godnondeju wat zijn die duur.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat de eigenaar van die baan al blij is dat de rails allemaal ligt en de treinen probleemloos rijdenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
waar zijn de struikjes en koetjes en grasjes
Kost dit wel niet? Hiermee kan volgens mij een gemiddeld Afrikaans land al zijn aidspatiėnten behandelen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik wilde als kind ook een gigantische treinbaan, maar dan zonder trein. Gewoon boompjes, diertjes, huisjes en zo.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat de eigenaar van die baan al blij is dat de rails allemaal ligt en de treinen probleemloos rijden.
Mini world?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een locomotievenloods.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:58 schreef mschol het volgende:
[..]
dat lijkt me wel leuk in lego.. welke loods heb ik daar voor nodig...
Die heb ik in het echt gezien in Kyoto zo'n grote draaidinges.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou sowieso wel graag zo'n draaischijf op de baan willen hebben. Maar godnondeju wat zijn die duur.
https://www.marklin.nl/producten/details/article/89983
En dan moet je het gebouwtje wr nog los bijkopen.
had ik ook, veel meegedaan toen.. niet meegenomen met verhuizenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een trein van playmobil. Zo'n lol mee gehad joh. Volgens mij ligt ie nog bij m'n ouders op de vliering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |