Dacht dat jij een meisje was?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een trein van playmobil. Zo'n lol mee gehad joh. Volgens mij ligt ie nog bij m'n ouders op de vliering.
Ik wilde ook een grotere baan eigenlijk, maar de treinkamer is ook de computerkamer, dus ik moest een beetje inschikken. Maar ooit begin ik opnieuw met een grotere baan met schaduwstation en zoquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik wilde als kind ook een gigantische treinbaan, maar dan zonder trein. Gewoon boompjes, diertjes, huisjes en zo.
Ik heb een broer. Ik speelde ook met star wars enzo. En Lego.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat jij een meisje was?
Ik had een hele stad van Lego met trein vroeger. Modeltreintje gehad maar dat is heel lang geleden.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde ook een grotere baan eigenlijk, maar de treinkamer is ook de computerkamer, dus ik moest een beetje inschikken. Maar ooit begin ik opnieuw met een grotere baan met schaduwstation en zo![]()
.
Wilde je stiekem niet gewoon naar buiten?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik wilde als kind ook een gigantische treinbaan, maar dan zonder trein. Gewoon boompjes, diertjes, huisjes en zo.
Ben je gek. Buiten is eng.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wilde je stiekem niet gewoon naar buiten?
Ik kreeg vanochtend toen ik (tegen beter weten in) weer eens door YouTube shorts bladerde ineens allemaal relevante modeltreinen filmpjes.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dit kwam vanavond langs op mijn tijdlijn op Facebook. Eindelijk liet het algoritme wat zinnigs zien.
dat was geen toffe peerquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Had vanavond een sinaasappel die de vorm had van een peer.
Ik noemde hem de sinaspeer.
psst morgen is het al maandagquote:Op zondag 12 januari 2025 00:02 schreef mschol het volgende:
bed
morgen een waslijst aan dingen die ik wil doen dus dat wordt leuk..
gelukkig maandag ook nog vrij
Niks. Beetje thuis smurfen. Ben nu aan het googlen voor nog meer vochtvreters voor in de kledingkast .quote:Op zondag 12 januari 2025 03:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sssssss
Wat staat er op de agenda vandaag?
Mag je wel huisdieren daar?quote:Op zondag 12 januari 2025 03:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niks. Beetje thuis smurfen. Ben nu aan het googlen voor nog meer vochtvreters voor in de kledingkast .
bij jou?
ohhh wat trek je aan?quote:Op zondag 12 januari 2025 03:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mag je wel huisdieren daar?![]()
Niks bijzonders, een nieuwjaarsborrel waar ik even mijn gezicht moet laten zien.
Gewoon een cocktailjurkje denk ik.quote:Op zondag 12 januari 2025 03:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh wat trek je aan?
ja dit is huisdiervriendelijk :p
waarom geen bubbels?quote:Op zondag 12 januari 2025 03:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon een cocktailjurkje denk ik.
En wegblijven van de bubbels![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |