Niks. Beetje thuis smurfen. Ben nu aan het googlen voor nog meer vochtvreters voor in de kledingkast .quote:Op zondag 12 januari 2025 03:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sssssss
Wat staat er op de agenda vandaag?
Mag je wel huisdieren daar?quote:Op zondag 12 januari 2025 03:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niks. Beetje thuis smurfen. Ben nu aan het googlen voor nog meer vochtvreters voor in de kledingkast .
bij jou?
ohhh wat trek je aan?quote:Op zondag 12 januari 2025 03:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mag je wel huisdieren daar?![]()
Niks bijzonders, een nieuwjaarsborrel waar ik even mijn gezicht moet laten zien.
Gewoon een cocktailjurkje denk ik.quote:Op zondag 12 januari 2025 03:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh wat trek je aan?
ja dit is huisdiervriendelijk :p
waarom geen bubbels?quote:Op zondag 12 januari 2025 03:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon een cocktailjurkje denk ik.
En wegblijven van de bubbels![]()
ohhhhquote:Op zondag 12 januari 2025 04:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dry January. Doe even een maandje zonder
Ja eigenlijk wel maar goedquote:Op zondag 12 januari 2025 04:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhhhkan je met die borrels dan niet beter dry februari doen dan?
Heyquote:Op zondag 12 januari 2025 08:19 schreef mschol het volgende:
[..]
mogguh
[..]
soort van kunnen slapen weer
Nee geen plannen. Jij?quote:
eindelijk mijn stoofpeertjes maken, eigenlijk moet ik ook huishouden doen, keuken moet bij raam ook leeg zijn voor morgen en ik heb nog 10 ritten te doen in eurotruck2 spelletje voor een evenementquote:
Straks naar zwemles met de oudste. Vanmiddag voetbal kijken en ik wil tussendoor nog wat knutselen bij de treinbaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |