Goed bezigquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik zal je sterker vertellen ik eet heel weinig brood.
Vooral crackers en kwark.
Als ik brood eet is dat 1x in de week 2 tosti's. Koolhydraatarm brood heb ik jaren terug ook geprobeerd, toen viel ik ook af als een gek. Maar toen sportte ik ook heel veel. Nu voel ik niks meer voor sporten om eerlijk te zijn
Oh wandelen doe ik ook wel. Door m'n onderonsje met covid ben ik nog steeds aan't herstellen en staat mijn stappendoel op 5k per dag. Red ik dat niet buiten (omdat 't te koud is of glad) ga ik binnen lopen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed bezig
Ik doe een workout 4-5x per week. Gewoon thuis. En elke dag een rondje wandelen van 20 minuten. Klein iets maar voelt dan goed
VERBOD?!quote:
Wandelen is sowieso lekker. Door de wijk of in de natuur. Ik ga binnenkort verhuizen en echt naast de wijk is een bosgebied. Heerlijkquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh wandelen doe ik ook wel. Door m'n onderonsje met covid ben ik nog steeds aan't herstellen en staat mijn stappendoel op 5k per dag. Red ik dat niet buiten (omdat 't te koud is of glad) ga ik binnen lopen.
Werkt altijd goed ja. Is ook goed voor m'n mentale gezondheid
Oh dat is heerlijk. Lijkt me ook fijn om dat ooit te kunnen doen. Hier is helaas geen bosgebied in de buurtquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wandelen is sowieso lekker. Door de wijk of in de natuur. Ik ga binnenkort verhuizen en echt naast de wijk is een bosgebied. Heerlijk
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh dat is heerlijk. Lijkt me ook fijn om dat ooit te kunnen doen. Hier is helaas geen bosgebied in de buurt
Kom jij ook hier wonenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wandelen is sowieso lekker. Door de wijk of in de natuur. Ik ga binnenkort verhuizen en echt naast de wijk is een bosgebied. Heerlijk
Heerlijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms gaan mijn vriendin en ik ergens heen om daar te wandelen. Hebben al verschillende plekken gezien waar je lekker de benen kan strekken
Waar is hier?quote:
Ook voor jou is er een leuke partnerquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heerlijk.
Ik heb vorig jaar welgeteld 1x gewandeld met mijn exHet strand bij gevoelstemperatuur -3. Is toch een beetje raar
Zou ook graag iemand willen die dingen met mij wil ondernemen
Het wonderschone Ede.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waar is hier?
[..]
Ook voor jou is er een leuke partner
Nee, helaas. Ik blijf in Brabant.quote:
Ja vast wel! Ik dacht heel lang nadat 't uit was "zij was mijn leuke partner, verdoriequote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waar is hier?
[..]
Ook voor jou is er een leuke partner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Grotetijd op 11-01-2025 21:51:15 ]Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Zoveel mis je hier niet hoor.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, helaas. Ik blijf in Brabant.
Ede kan je best lekker wandelenquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja vast wel! Ik dacht heel lang nadat 't uit was "zij was mijn leuke partner, verdorie" maar er zijn genoeg vissen in de zee
Oh joh, zo denkt iedereen. Ik dacht ook dat ik forever alone zou zijn. Toen even er losbandig op los geleefd en nu samen een huis gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen jouquote:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik gaf na m'n date voor haar echt het hele daten op. En toen kwamen we weer in contact na elkaar uit 't oog te zijn verloren. En sja, toen was daar toch "de klik"quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh joh, zo denkt iedereen. Ik dacht ook dat ik forever alone zou zijn. Toen even er losbandig op los geleefd en nu samen een huis gekocht
[..]
Alleen jou
Challenge fucking accepted.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh joh, zo denkt iedereen. Ik dacht ook dat ik forever alone zou zijn.
yeahhhh,, what about no..quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh joh, zo denkt iedereen. Ik dacht ook dat ik forever alone zou zijn. Toen even er losbandig op los geleefd en nu samen een huis gekocht
[..]
Alleen jou
Oh eens hoor. Daarom snap ik nooit wat van die eisenlijstjes die sommige vrouwen op hun datingprofiel hebben staan bijvoorbeeld. Als de klik er is gaat 99% van dat lijstje het raam uit.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik gaf na m'n date voor haar echt het hele daten op. En toen kwamen we weer in contact na elkaar uit 't oog te zijn verloren. En sja, toen was daar toch "de klik"Soms komt het inderdaad in hele onverwachte hoek (zowel positief, als negatief)
quote:
ik ga em oneindig volhouden, scheelt ook dat ik er totaal geen behoefte aan hebquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb die challenge ook 35 jaar volgehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |