SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
klaagkat had zn luchtbevochtiger te lang aan staanquote:
Zijn dat allemaal afvalgassen die ik zie?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:11 schreef LTVDK het volgende:
Wel bijzonder weertje met het ene moment zon en het andere moment mistbanken van het verdampen van ijs
[ afbeelding ]
Is van houtkachelsquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn dat allemaal afvalgassen die ik zie?
Neuh gewoon wolken, de industrie staat rechts en de wind komt vanuit linksquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oh was dat hetquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
klaagkat had zn luchtbevochtiger te lang aan staan
Maar op een gegeven moment is het water in zo'n ding toch op, of heeft die hem op de waterleiding aangesloten?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
klaagkat had zn luchtbevochtiger te lang aan staan
zou me niet verbazen met zijn nattevoorliefdequote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar op een gegeven moment is het water in zo'n ding toch op, of heeft die hem op de waterleiding aangesloten?
Of een slangetje over het balkon naar de buitenleiding van de burenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou me niet verbazen met zijn nattevoorliefde
Moet ik eigenlijk ook nog maar doe ik morgen wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:43 schreef Karzai het volgende:
nog even een wasje ophangen en dan is alles weer op orde
Chemtrails van de aluhoedjesfabriekquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind haar dus helemaal niet zo speciaalquote:
wel een dikke laag make-up, maar ze is ook niet lelijkquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind haar dus helemaal niet zo speciaal
Oh nee het is geen lelijke meid. Maar ze heeft nog zo'n jong gezichtje.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
wel een dikke laag make-up, maar ze is ook niet lelijk
Ordinair Karpaten prostituee hoofd, het moet je kopje thee zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind haar dus helemaal niet zo speciaal
paul broers ken ik verder niet, schijnt een influencer te zijn die rijk is geworden met internet filmpjes?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh nee het is geen lelijke meid. Maar ze heeft nog zo'n jong gezichtje.
En het feit dat ze met een van die Paul broers gaat doet mij ook ""
wie vind jij een mooie dame?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ordinair Karpaten prostituee hoofd, het moet je kopje thee zijn.
Het meisje achter de counter bij boulangerie Maison Bury te Parijs.quote:
Lekker bezig. Ik zit nu op 1228quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo hehe. Droger ook klaar. Lopen maar. 2619 stapjes al gelukkigf. Al best druk geweest vandaag.
Een vriendin van mijn zusje lijkt er ook sprekend op, tevens van Franse afkomst.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Oh, dat heet Bulle Boulangerie tegenwoordig.
En dat meisje lijkt sprekend op Anna Gimbrère, @:UitStraling
Het had haar jongere zusje kunnen zijn, maar zij is nog knapper.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een vriendin van mijn zusje lijkt er ook sprekend op, tevens van Franse afkomst.
quote:
Alvast de stapjes voor de hapjesquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, ik ging oliebollen halen. Sta ik op het plein, geld vergeten. Terug. 3842 stapjes nu. Poging 2
lag er niets op straat?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, ik ging oliebollen halen. Sta ik op het plein, geld vergeten. Terug. 3842 stapjes nu. Poging 2
lekkerbekje hier, wel kabeljauw jaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb ook een moot kabeljauw gehaald
Vanavond Tarbot of Zeetong.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb ook een moot kabeljauw gehaald
als je je luchtbevochtiger nog steeds aan hebt lijkt me dat logisch jaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik verwacht nu niets minder dan mist bij mij thuis zo.
al je behang van je murenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik verwacht nu niets minder dan mist bij mij thuis zo.
Geen idee, ben bij mijn oudersquote:
quote:
Jij hebt geen murenquote:
quote:
Die is overleden.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:00 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kan me nog een KSC'er herinneren die gewoon zijn muren kaal beton gelaten had in z'n flatje. Interesseerde hem niet.
Maar die wilde zijn muren wel verven eigenlijk maar die was extreem lui en fanatiek cannabisliefhebber dus die kreeg echt geen kont uit zijn handen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I know. Ik heb dat topic gezien met alle dooie Fokkers.
Ik krijg ook geen kont uit mijn handen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar die wilde zijn muren wel verven eigenlijk maar die was extreem lui en fanatiek cannabisliefhebber dus die kreeg echt geen kont uit zijn handen.
Gewoon je eigen kont vastpakkenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik krijg ook geen kont uit mijn handen.
Heb er ook nooit eentje in m'n handen gehad. Maar toch.
Maar als ik hem niet meer uit m'n handen krijg, is dat ook weer zo'n raar gesprek bij de dokter.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon je eigen kont vastpakken
#lifehacksquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon je eigen kont vastpakken
Die snapt er dan geen reet vanquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar als ik hem niet meer uit m'n handen krijg, is dat ook weer zo'n raar gesprek bij de dokter.
Zo, terug. Met oliebollen. 7346 stapjesquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen inspiratie op gedaan bij de showbanen?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
Oké. Na krap anderhalf uur had ik het wel weer gezien eigenlijk.
Mensen die zeggen dat schaal Z zo duur is snappen het niet. Als ik plannen voor een N of h0 baan had, was ik nu failliet geweest. Nu ga ik met lege handen naar huis want er was niets. Goedkoop middagje.
vooral dit iddquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:15 schreef essnhills het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)ouwehands-dierenpark
Oeps
Daar heb ik veruit de meeste tijd gespendeerd. Ben rap door de verkoopkraampjes gegaan, want je ziet al snel bij de treinenkraampjes dat Z er niet tussen zit. Bij de scenery even gekeken, maar daar was ook niets.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen inspiratie op gedaan bij de showbanen?
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:15 schreef essnhills het volgende:
Oeps
Dat is jammer, dat z zo ondervertegenwoordigd is. Volgens mij afgelopen jaren volgens mij wel wat van gezien, maar bij 1 of 2 kraampjes of zo.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daar heb ik veruit de meeste tijd gespendeerd. Ben rap door de verkoopkraampjes gegaan, want je ziet al snel bij de treinenkraampjes dat Z er niet tussen zit. Bij de scenery even gekeken, maar daar was ook niets.
Geen foto's gemaakt van de showbanen, rond ieder baantje stond zo'n menigte al met camera's te proppen dat ik op de tweede rij gewoon relaxt heb staan kijken.
Ik heb nu zo'n beeld van zo'n gestroomlijnde modeltrein die zo zwabberend over het spoor glijdtquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is jammer, dat z zo ondervertegenwoordigd is. Volgens mij afgelopen jaren volgens mij wel wat van gezien, maar bij 1 of 2 kraampjes of zo.
Maar spoor z staat dus eigenlijk voor Spoor Zwabber.
Laat het smaken, pikkenbaas.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo, terug. Met oliebollen. 7346 stapjes
zwieren zwaaien... whoep whoep sensatie draaienquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nu zo'n beeld van zo'n gestroomlijnde modeltrein die zo zwabberend over het spoor glijdt
Zou eigenlijk veel populairder moeten zijn dusquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
zwieren zwaaien... whoep whoep sensatie draaien
Trump will fix it!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:28 schreef UitStraling het volgende:
Bij de schoolspullen in de VS.
https://premierbodyarmor.(...)ty-bleed-control-kit
oordopjesquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde een dutje doen maar er loopt weer iemand te boren ergens.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:15 schreef essnhills het volgende:
Oeps
Zullen we boerderij kopen schatje, dan bouw ik een geluidsdichte bedstede voor je.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:30 schreef CherryLips het volgende:
doen ze wel vaak bij jou he?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik stel voor dat we afspreken dat er gewoon even een week lang ABSOLUTE STILTE IN DIT KUTGEBOUW ISquote:
Spoor Zelden te Zienquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is jammer, dat z zo ondervertegenwoordigd is. Volgens mij afgelopen jaren volgens mij wel wat van gezien, maar bij 1 of 2 kraampjes of zo.
Maar spoor z staat dus eigenlijk voor Spoor Zwabber.
Ach wat zielig.quote:
ik wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik bizar genoeg niet in huis.
dan zit het tussen je oren...quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:36 schreef CherryLips het volgende:
Het is ook niet constant. Het is boren. Ik wakker. Stoppen met boren. Ik dut weer in. Weer boren. Ik schrik weer wakker. Stoppen met boren. Ik dut weer in. Etc.
Ja altijd superlachen als bij rijke mensen het huis afbrand, of dat ze een erge ziekte krijgen of overlijden, echt lol.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ach wat zielig.
Papa zal wel een nieuwe voor haar bouwen.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nu zo'n beeld van zo'n gestroomlijnde modeltrein die zo zwabberend over het spoor glijdt
Zoiets?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
goed voor de economie. Kunnen de armen weer een huis bouwen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja altijd superlachen als bij rijke mensen het huis afbrand, of dat ze een erge ziekte krijgen of overlijden, echt lol.
Die hebben daar geen geld, verstand en energie voor.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
goed voor de economie. Kunnen de armen weer een huis bouwen.
quote:
Ze doen het om 7:00 al?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:36 schreef CherryLips het volgende:
Het is ook niet constant. Het is boren. Ik wakker. Stoppen met boren. Ik dut weer in. Weer boren. Ik schrik weer wakker. Stoppen met boren. Ik dut weer in. Etc.
Noemt hij nog steeds fixen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is juist van de geweertjes waardoor bange mensen ook een geweertje willen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik wil ook geen standaard treintjes.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dit is toch veel leuker dan zo'n standaard treintje?
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we afspreken dat er gewoon even een week lang ABSOLUTE STILTE IN DIT KUTGEBOUW IS
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:46 schreef mschol het volgende:
bakker leeggekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Kan je een kwartiertje eerder weg.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
¤ 15,- in de loterij gewonnen, dus maandag maar gewoon weer naar kantoor.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan je een kwartiertje eerder weg.
Ik zie hem al door je kamer zwabberenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar ik wil ook geen standaard treintjes.![]()
Stiekem hoopte ik dat ik deze tegenkwam:
https://www.modellbahn.com/88761.html
Stomste ding wat ik gedaan heb was 10 jaar geleden die niet kopen toen de modelbouwwinkel hem nog had staan, ik twijfelde omdat ik toch niet heel binnenkort aan een baan zou beginnen.
Maar nauwelijks te vinden. De oudere 8876 versie wel. Misschien moet ik die maar eens halen.
Misschien moet je even een dutje doen danquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word soms zo moe van jullie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien moet je even een dutje doen dan
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:54 schreef Ama het volgende:
Keuken voor en na (met een nat aanrechtblad).Netjes, krijg alleen een beetje een error van je koelkast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Keuken voor en na (met een nat aanrechtblad).je hebt ook al last van de luchtbevochtiging van NKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
wacht even, ik moet een gaatje borenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Keuken voor en na (met een nat aanrechtblad).stuk netter, stopcontacten wel lekker dichtbij de spoelbakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is best een goed idee inderdaadquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Keuken voor en na (met een nat aanrechtblad).Wij hebben dezelfde kraan denk ik. Komt wel dichtbij zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
ik wacht nog steeds op mn kerstkaartje dat nog onderweg is. mn verjaardagskaartje kwam gisteren eindelijk binnenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:14 schreef mschol het volgende:
het grote wachten op postnl is begonnen
quote:
[..]
hmm, nee mijn pakketjes zijn gisteren verzonden en nu onderwegquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op mn kerstkaartje dat nog onderweg is. mn verjaardagskaartje kwam gisteren eindelijk binnen
quote:
[..]
Misschien moet je even nog een dutje doen dan
ah nee daar heb ik geen last van momenteel. al mn pakketpost is aanwezigquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:20 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, nee mijn pakketjes zijn gisteren verzonden en nu onderweg
hij heeft het net binnen opgestookt naar 35 graden en de luchtvochtigheid gezet op hoogzomer plakzweet weer... en dan zal hij buiten gaan rennen zeker...quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:20 schreef mschol het volgende:
[..]
even rondje gaan rennen in de vrieskou, ben je vanzelf weer wakker
Dat werkt tegen luiheid.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:20 schreef mschol het volgende:
[..]
even rondje gaan rennen in de vrieskou, ben je vanzelf weer wakker
ook moeheidquote:
tja..quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij heeft het net binnen opgestookt naar 35 graden en de luchtvochtigheid gezet op hoogzomer plakzweet weer... en dan zal hij buiten gaan rennen zeker...
Het werkt alleen tegen moeheid als je het als kutexcuus gebruikt om lui te zijnquote:
ow niet als je het alleen als klaagoptie gebruikt?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het werkt alleen tegen moeheid als je het als kutexcuus gebruikt om lui te zijn
dan ga je buiten in de kou staan als je niet wilt lopen, dat helpt tegen moeheid,quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het werkt alleen tegen moeheid als je het als kutexcuus gebruikt om lui te zijn
Is makkelijkste manier want kan er nog iets rechts naast staan. Magnetron staat er naast.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Netjes, krijg alleen een beetje een error van je koelkast.
Het enige wat helpt tegen moeheid is goed slapen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:34 schreef mschol het volgende:
[..]
dan ga je buiten in de kou staan als je niet wilt lopen, dat helpt tegen moeheid,
of heb je soms een kutexcuus dat je lui bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:41 schreef Ama het volgende:
@:liesje1979 valt wel mee toch?kan je niet beter kastje aan de muur hangen ipv een rijdend ding op de grond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik vind dit wel prima eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:46 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je niet beter kastje aan de muur hangen ipv een rijdend ding op de grond?
@:liesje1979 valt wel mee toch?Is je keuken nou kleiner geworden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ik kijk daar niet van opquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:48 schreef mschol het volgende:
postnl schuift telkens de aankomsttijd vooruit
Keuken voor en na (met een nat aanrechtblad).klein keukentje maar okaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah dan mag ali daar zelf voor gaan tekenenquote:
ik zou een hakenkruis zettenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah dan mag ali daar zelf voor gaan tekenen
Nee?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is je keuken nou kleiner geworden?
Het doet wat het moet doen en weinig keuze he want huur dit haha.quote:
Dan heb ik schijnbaar nooit de muur links gezien op je foto's, want ik dacht echt dat die verder weg wasquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee?
[..]
Het doet wat het moet doen en weinig keuze he want huur dit haha.
Oh ja, die moeten vanavond al.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:54 schreef Karzai het volgende:
6-2 was een leuke wedstrijd nu even racen met de porsche voordat ajax begint
Ik maak meestal alleen foto voor het aanrecht en de oven idd. Hier sta ik naast de oven.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan heb ik schijnbaar nooit de muur links gezien op je foto's, want ik dacht echt dat die verder weg was
Daarna psv-azquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, die moeten vanavond al.
of ze zijn over 5min weg en er ligt een kaartje in je bus... wij hebben u gemistquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:16 schreef mschol het volgende:
dacht ik kijk even of postnl er staat, staan ze voor de flat, zullen zo wel aanbellen
ik ken deze bezorger, die doet dat nietquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
of ze zijn over 5min weg en er ligt een kaartje in je bus... wij hebben u gemist
quote:
quote:
klinkt wel erg spannendquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:22 schreef Koen66 het volgende:
Ff lekker in de uitlaatgassen gestaan op de A12 dankzij Extincion Rebellion, man man man
Famous last words.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:22 schreef Ama het volgende:
Solo staat burgers te bakken en de keuken is nog niet ontploft (nieuwe gasleiding).
doorrijden was geen optie?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:22 schreef Koen66 het volgende:
Ff lekker in de uitlaatgassen gestaan op de A12 dankzij Extincion Rebellion, man man man
Als je niks hoort..quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Famous last words.
En hoi allemaal, @:Nattekat heeft me hierheen gelokt
jooooooooooooodenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:22 schreef Koen66 het volgende:
Was onderweg naar Rijswijk, stond kort na de oprit al stil, bij Leidschenveen werd iedereen naar rechts gedirigeerdquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was onderweg naar Rijswijk, stond kort na de oprit al stil, bij Leidschenveen werd iedereen naar rechts gedirigeerd
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Famous last words.
Ja. Het was half 2 vannacht en vanmorgen wel om 7 uur wakker en 9 uur uit bed gegaan.quote:
Ah, dat is dan wel logisch.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Het was half 2 vannacht en vanmorgen wel om 7 uur wakker en 9 uur uit bed gegaan.
Lokt nattekat mensen?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Famous last words.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Famous last words.
Die zijn bij mij al van hun voetstuk gevallen toen ze een protest kaapten voor een conflict in het MO.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:34 schreef Koen66 het volgende:
Ik vind Extincion Rebellion echt wel een nobel streven maar heb je nou echt de illusie dat je met dergelijke acties mensen voor je goede zaak wint?
het idee is leuk,de uitvoering volledig tokkiequote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:34 schreef Koen66 het volgende:
Ik vind Extincion Rebellion echt wel een nobel streven maar heb je nou echt de illusie dat je met dergelijke acties mensen voor je goede zaak wint?
Hun acties genereren aardig wat stikstof door ronkende motoren van auto's die stilstaan door die actiesquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:37 schreef mschol het volgende:
[..]
het idee is leuk,de uitvoering volledig tokkie
Koenquote:
Dit was zo ongeveer de enige SC waar ik je niet tegen kwamquote:
Heb ik dat verpest voor je?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit was zo ongeveer de enige SC waar ik je niet tegen kwam
joh wat ben jij weer laatquote:
was t gezellig?quote:
Volgende keer gewoon allemaal plat schieten. Lol is er nu wel af.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:37 schreef mschol het volgende:
[..]
het idee is leuk,de uitvoering volledig tokkie
ik heb eerder het idee dat dit soort acties een averechts effect oplevertquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:34 schreef Koen66 het volgende:
nou ja , het is niet echt meer mijn ding. Maar had een vriend beloofd vandaag mee te gaan want vandaag is de laatste zaterdag voor hem, volgende week gaat die naar huis. Maar goed , hij heeft wat te veel gedronken dus zat ergens niet lekker te zijn zodoende heb ik mijn snor gedruktquote:
quote:
heel verstandige keuze dan idd om weg te gaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja , het is niet echt meer mijn ding. Maar had een vriend beloofd vandaag mee te gaan want vandaag is de laatste zaterdag voor hem, volgende week gaat die naar huis. Maar goed , hij heeft wat te veel gedronken dus zat ergens niet lekker te zijn zodoende heb ik mijn snor gedrukt
Dit dus inderdaad, voor zowel de support als het klimaatquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb eerder het idee dat dit soort acties een averechts effect oplevert
Aan zulke vrienden heb je wat jaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:48 schreef bitterbal het volgende:
hij heeft wat te veel gedronken dus zat ergens niet lekker te zijn zodoende heb ik mijn snor gedrukt
ja ik hou er ook gewoon van om op tijd naar bed te gaan, zij gaan graag uit. Maar goed nu aan mijn belofte voldaan :pquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
heel verstandige keuze dan idd om weg te gaan.
Nu lekker slapen straks
nou ja deed die niet expresquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan zulke vrienden heb je wat ja
@:liesje1979 valt wel mee toch?Ja naja ik zou hem een kwartslag gedraaid hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook dat jaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hun acties genereren aardig wat stikstof door ronkende motoren van auto's die stilstaan door die acties
Ik weet wie het zegtquote:
quote:
sssssssssssssquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja deed die niet expresoke ook niet perongeluk
maar vind het niet erg. Hij is daar nog met andere mensen dus mocht die nog wat opknappen kunnen ze nog door
hij is naar huis gegaan met een taxi gelukkig.
Ja zo met de deur naar het raam toequote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja ik zou hem een kwartslag gedraaid hebben.
quote:
Dan loop je even naar de markt voor een moot gebakken vis?quote:
een eigen huis, een plek onder de ohnee.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan loop je even naar de markt voor een moot gebakken vis?
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pastasalade hier, maar ik denk dat ik straks de airfryer nog wat laat doen met vega dingen er inquote:
Maan?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een eigen huis, een plek onder de ohnee.
quote:
Wat voor vegadingen? Met kaas?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Pastasalade hier, maar ik denk dat ik straks de airfryer nog wat laat doen met vega dingen er in
Maar onder de kolkende magmakamer is niet zo praktischquote:
Nee rijmt ook niet zo lekker.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar onder de kolkende magmakamer is niet zo praktisch
Ik heb meerdere opties. Kaas is er 1 vanquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb meerdere opties. Kaas is er 1 van
Toch wou ik dat ik net iets vakerquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Een eigen huis, een plek onder de kolkende magmakamer
En altijd iemand in de buurt die van me houden kagmakamer
Hoiquote:
net ging het nog over een moot gebakken vis tochquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toch wou ik dat ik net iets vaker
Simpelweg dansen dansen dansen op de vulkaaaaan
Ohnee verkeerde
Ja, maar daarna kun je prima dansen tochquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
net ging het nog over een moot gebakken vis toch
Ja misschien, Weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar daarna kun je prima dansen toch
Oh was dat de tekst. ik dacht altijd mooi gebakken visquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn ze zelf ook een paar dagen weg dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Zit een beetje op hete kolen eigenlijk. Heb vanmiddag een pakje voor de buren aangenomen maar ze zijn het nog niet op komen halen. En straks ben ik er dus een paar dagen niet. Niet mijn probleem verder natuurlijk, maar toch.
ze zijn zeker niet thuis? anders zou ik er zelf naartoe gaanquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Zit een beetje op hete kolen eigenlijk. Heb vanmiddag een pakje voor de buren aangenomen maar ze zijn het nog niet op komen halen. En straks ben ik er dus een paar dagen niet. Niet mijn probleem verder natuurlijk, maar toch.
geen idee. Kan ook morgenochtend nog ff kijken of ze inmiddels thuis zijn en anders is het jammer voor ze.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn ze zelf ook een paar dagen weg dan?
Ja dat.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ze zijn zeker niet thuis? anders zou ik er zelf naartoe gaan
Ja misschien is die ook wel mooi gebakkenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh was dat de tekst. ik dacht altijd mooi gebakken vis
evt klein briefje in de bus, dat jij wel hun pakketje hebt maar dat je paar dagen weg bent?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geen idee. Kan ook morgenochtend nog ff kijken of ze inmiddels thuis zijn en anders is het jammer voor ze.
Kan zijn dat ze niet weten dat jij het hebt?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geen idee. Kan ook morgenochtend nog ff kijken of ze inmiddels thuis zijn en anders is het jammer voor ze.
Ook al aan zitten denken. Kan ook aan een andere buur vragen of die wel de komende dagen thuis is en ze daarheen verwijzen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:41 schreef mschol het volgende:
[..]
evt klein briefje in de bus, dat jij wel hun pakketje hebt maar dat je paar dagen weg bent?
Ja ze zijn er gewoonniet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan zijn dat ze niet weten dat jij het hebt?
Die tekst is sws gedateerd. Onder andere dat over de videorecorder en ook zijn oudersquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh was dat de tekst. ik dacht altijd mooi gebakken vis
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja misschien is die ook wel mooi gebakken
Kan je het niet aan andere buren geven en bij je eigen buren een kaartje in de bus doen?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan een baksteen plakken en door de ruit gooien dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook al aan zitten denken. Kan ook aan een andere buur vragen of die wel de komende dagen thuis is en ze daarheen verwijzen.
Okee zo gaat het dus geregeld worden.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook al aan zitten denken. Kan ook aan een andere buur vragen of die wel de komende dagen thuis is en ze daarheen verwijzen.
Daar is ze streng opquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee zo gaat het dus geregeld worden.![]()
Kan ik ook weer fijn op @:kwiwi tijd naar bed
Helemaal nietquote:
Snel erbij danquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Helemaal nietMaar die ligt zelf ook altijd vroeg in bed, vandaar
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Hele zak oliebollen gekocht vanmiddag. Had ik zin in. 3 opgegeten, morgen nog 7 voor in de trein
Als dat komende dagen niet lekker bouten wordt, ome Fles!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Hele zak oliebollen gekocht vanmiddag. Had ik zin in. 3 opgegeten, morgen nog 7 voor in de trein
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is al 1 januari geweestquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is al 1 januari geweest
oliebollen kunnen het hele jaarquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is al 1 januari geweest
oliebollenkramen, bakkerijen?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar koop je oliebollen na 1 januari?
In de speelgoedwinkel nou goed?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon. Omdat het kan.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
die hier was vorig weekend al wegquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Oliebollenkramen hier blijven meestal tot begin februari nog staan.
Yum!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:26 schreef mschol het volgende:
[..]
die hier was vorig weekend al weg
bakkerij gaat echter door met dry januari op vrijdag en zaterdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |