Ik zie hem al door je kamer zwabberenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar ik wil ook geen standaard treintjes.![]()
Stiekem hoopte ik dat ik deze tegenkwam:
https://www.modellbahn.com/88761.html
Stomste ding wat ik gedaan heb was 10 jaar geleden die niet kopen toen de modelbouwwinkel hem nog had staan, ik twijfelde omdat ik toch niet heel binnenkort aan een baan zou beginnen.
Maar nauwelijks te vinden. De oudere 8876 versie wel. Misschien moet ik die maar eens halen.
Misschien moet je even een dutje doen danquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word soms zo moe van jullie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien moet je even een dutje doen dan
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:54 schreef Ama het volgende:
Keuken voor en na (met een nat aanrechtblad).Netjes, krijg alleen een beetje een error van je koelkast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Keuken voor en na (met een nat aanrechtblad).je hebt ook al last van de luchtbevochtiging van NKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
wacht even, ik moet een gaatje borenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Keuken voor en na (met een nat aanrechtblad).stuk netter, stopcontacten wel lekker dichtbij de spoelbakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is best een goed idee inderdaadquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Keuken voor en na (met een nat aanrechtblad).Wij hebben dezelfde kraan denk ik. Komt wel dichtbij zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
ik wacht nog steeds op mn kerstkaartje dat nog onderweg is. mn verjaardagskaartje kwam gisteren eindelijk binnenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:14 schreef mschol het volgende:
het grote wachten op postnl is begonnen
quote:
[..]
hmm, nee mijn pakketjes zijn gisteren verzonden en nu onderwegquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op mn kerstkaartje dat nog onderweg is. mn verjaardagskaartje kwam gisteren eindelijk binnen
quote:
[..]
Misschien moet je even nog een dutje doen dan
ah nee daar heb ik geen last van momenteel. al mn pakketpost is aanwezigquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:20 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, nee mijn pakketjes zijn gisteren verzonden en nu onderweg
hij heeft het net binnen opgestookt naar 35 graden en de luchtvochtigheid gezet op hoogzomer plakzweet weer... en dan zal hij buiten gaan rennen zeker...quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:20 schreef mschol het volgende:
[..]
even rondje gaan rennen in de vrieskou, ben je vanzelf weer wakker
Dat werkt tegen luiheid.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:20 schreef mschol het volgende:
[..]
even rondje gaan rennen in de vrieskou, ben je vanzelf weer wakker
ook moeheidquote:
tja..quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij heeft het net binnen opgestookt naar 35 graden en de luchtvochtigheid gezet op hoogzomer plakzweet weer... en dan zal hij buiten gaan rennen zeker...
Het werkt alleen tegen moeheid als je het als kutexcuus gebruikt om lui te zijnquote:
ow niet als je het alleen als klaagoptie gebruikt?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het werkt alleen tegen moeheid als je het als kutexcuus gebruikt om lui te zijn
dan ga je buiten in de kou staan als je niet wilt lopen, dat helpt tegen moeheid,quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het werkt alleen tegen moeheid als je het als kutexcuus gebruikt om lui te zijn
Is makkelijkste manier want kan er nog iets rechts naast staan. Magnetron staat er naast.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Netjes, krijg alleen een beetje een error van je koelkast.
Het enige wat helpt tegen moeheid is goed slapen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:34 schreef mschol het volgende:
[..]
dan ga je buiten in de kou staan als je niet wilt lopen, dat helpt tegen moeheid,
of heb je soms een kutexcuus dat je lui bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |