dan zit het tussen je oren...quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:36 schreef CherryLips het volgende:
Het is ook niet constant. Het is boren. Ik wakker. Stoppen met boren. Ik dut weer in. Weer boren. Ik schrik weer wakker. Stoppen met boren. Ik dut weer in. Etc.
Ja altijd superlachen als bij rijke mensen het huis afbrand, of dat ze een erge ziekte krijgen of overlijden, echt lol.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ach wat zielig.
Papa zal wel een nieuwe voor haar bouwen.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nu zo'n beeld van zo'n gestroomlijnde modeltrein die zo zwabberend over het spoor glijdt
Zoiets?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nu zo'n beeld van zo'n gestroomlijnde modeltrein die zo zwabberend over het spoor glijdt
goed voor de economie. Kunnen de armen weer een huis bouwen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja altijd superlachen als bij rijke mensen het huis afbrand, of dat ze een erge ziekte krijgen of overlijden, echt lol.
Die hebben daar geen geld, verstand en energie voor.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
goed voor de economie. Kunnen de armen weer een huis bouwen.
quote:
Ze doen het om 7:00 al?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:36 schreef CherryLips het volgende:
Het is ook niet constant. Het is boren. Ik wakker. Stoppen met boren. Ik dut weer in. Weer boren. Ik schrik weer wakker. Stoppen met boren. Ik dut weer in. Etc.
Noemt hij nog steeds fixen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is juist van de geweertjes waardoor bange mensen ook een geweertje willen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik wil ook geen standaard treintjes.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dit is toch veel leuker dan zo'n standaard treintje?
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we afspreken dat er gewoon even een week lang ABSOLUTE STILTE IN DIT KUTGEBOUW IS
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:46 schreef mschol het volgende:
bakker leeggekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Kan je een kwartiertje eerder weg.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
¤ 15,- in de loterij gewonnen, dus maandag maar gewoon weer naar kantoor.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan je een kwartiertje eerder weg.
Ik zie hem al door je kamer zwabberenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar ik wil ook geen standaard treintjes.![]()
Stiekem hoopte ik dat ik deze tegenkwam:
https://www.modellbahn.com/88761.html
Stomste ding wat ik gedaan heb was 10 jaar geleden die niet kopen toen de modelbouwwinkel hem nog had staan, ik twijfelde omdat ik toch niet heel binnenkort aan een baan zou beginnen.
Maar nauwelijks te vinden. De oudere 8876 versie wel. Misschien moet ik die maar eens halen.
Misschien moet je even een dutje doen danquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word soms zo moe van jullie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien moet je even een dutje doen dan
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:54 schreef Ama het volgende:
Keuken voor en na (met een nat aanrechtblad).Netjes, krijg alleen een beetje een error van je koelkast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |