SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:41 schreef Ama het volgende:
@:liesje1979 valt wel mee toch?kan je niet beter kastje aan de muur hangen ipv een rijdend ding op de grond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik vind dit wel prima eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:46 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je niet beter kastje aan de muur hangen ipv een rijdend ding op de grond?
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:41 schreef Ama het volgende:
@:liesje1979 valt wel mee toch?Is je keuken nou kleiner geworden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ik kijk daar niet van opquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:48 schreef mschol het volgende:
postnl schuift telkens de aankomsttijd vooruit
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:54 schreef Ama het volgende:
Keuken voor en na (met een nat aanrechtblad).klein keukentje maar okaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah dan mag ali daar zelf voor gaan tekenenquote:
ik zou een hakenkruis zettenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah dan mag ali daar zelf voor gaan tekenen
Nee?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is je keuken nou kleiner geworden?
Het doet wat het moet doen en weinig keuze he want huur dit haha.quote:
Dan heb ik schijnbaar nooit de muur links gezien op je foto's, want ik dacht echt dat die verder weg wasquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee?
[..]
Het doet wat het moet doen en weinig keuze he want huur dit haha.
Oh ja, die moeten vanavond al.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:54 schreef Karzai het volgende:
6-2 was een leuke wedstrijd nu even racen met de porsche voordat ajax begint
Ik maak meestal alleen foto voor het aanrecht en de oven idd. Hier sta ik naast de oven.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan heb ik schijnbaar nooit de muur links gezien op je foto's, want ik dacht echt dat die verder weg was
Daarna psv-azquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, die moeten vanavond al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |