SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
klaagkat had zn luchtbevochtiger te lang aan staanquote:
Zijn dat allemaal afvalgassen die ik zie?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:11 schreef LTVDK het volgende:
Wel bijzonder weertje met het ene moment zon en het andere moment mistbanken van het verdampen van ijs
[ afbeelding ]
Is van houtkachelsquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn dat allemaal afvalgassen die ik zie?
Neuh gewoon wolken, de industrie staat rechts en de wind komt vanuit linksquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oh was dat hetquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
klaagkat had zn luchtbevochtiger te lang aan staan
Maar op een gegeven moment is het water in zo'n ding toch op, of heeft die hem op de waterleiding aangesloten?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
klaagkat had zn luchtbevochtiger te lang aan staan
zou me niet verbazen met zijn nattevoorliefdequote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar op een gegeven moment is het water in zo'n ding toch op, of heeft die hem op de waterleiding aangesloten?
Of een slangetje over het balkon naar de buitenleiding van de burenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou me niet verbazen met zijn nattevoorliefde
Moet ik eigenlijk ook nog maar doe ik morgen wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:43 schreef Karzai het volgende:
nog even een wasje ophangen en dan is alles weer op orde
Chemtrails van de aluhoedjesfabriekquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind haar dus helemaal niet zo speciaalquote:
wel een dikke laag make-up, maar ze is ook niet lelijkquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind haar dus helemaal niet zo speciaal
Oh nee het is geen lelijke meid. Maar ze heeft nog zo'n jong gezichtje.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
wel een dikke laag make-up, maar ze is ook niet lelijk
Ordinair Karpaten prostituee hoofd, het moet je kopje thee zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind haar dus helemaal niet zo speciaal
paul broers ken ik verder niet, schijnt een influencer te zijn die rijk is geworden met internet filmpjes?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh nee het is geen lelijke meid. Maar ze heeft nog zo'n jong gezichtje.
En het feit dat ze met een van die Paul broers gaat doet mij ook ""
wie vind jij een mooie dame?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ordinair Karpaten prostituee hoofd, het moet je kopje thee zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |