of ze zijn over 5min weg en er ligt een kaartje in je bus... wij hebben u gemistquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:16 schreef mschol het volgende:
dacht ik kijk even of postnl er staat, staan ze voor de flat, zullen zo wel aanbellen
ik ken deze bezorger, die doet dat nietquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
of ze zijn over 5min weg en er ligt een kaartje in je bus... wij hebben u gemist
quote:
quote:
klinkt wel erg spannendquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:22 schreef Koen66 het volgende:
Ff lekker in de uitlaatgassen gestaan op de A12 dankzij Extincion Rebellion, man man man
Famous last words.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:22 schreef Ama het volgende:
Solo staat burgers te bakken en de keuken is nog niet ontploft (nieuwe gasleiding).
doorrijden was geen optie?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:22 schreef Koen66 het volgende:
Ff lekker in de uitlaatgassen gestaan op de A12 dankzij Extincion Rebellion, man man man
Als je niks hoort..quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Famous last words.
En hoi allemaal, @:Nattekat heeft me hierheen gelokt
jooooooooooooodenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:22 schreef Koen66 het volgende:
Was onderweg naar Rijswijk, stond kort na de oprit al stil, bij Leidschenveen werd iedereen naar rechts gedirigeerdquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was onderweg naar Rijswijk, stond kort na de oprit al stil, bij Leidschenveen werd iedereen naar rechts gedirigeerd
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Famous last words.
Ja. Het was half 2 vannacht en vanmorgen wel om 7 uur wakker en 9 uur uit bed gegaan.quote:
Ah, dat is dan wel logisch.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Het was half 2 vannacht en vanmorgen wel om 7 uur wakker en 9 uur uit bed gegaan.
Lokt nattekat mensen?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Famous last words.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Famous last words.
Die zijn bij mij al van hun voetstuk gevallen toen ze een protest kaapten voor een conflict in het MO.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:34 schreef Koen66 het volgende:
Ik vind Extincion Rebellion echt wel een nobel streven maar heb je nou echt de illusie dat je met dergelijke acties mensen voor je goede zaak wint?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |