Maar die wilde zijn muren wel verven eigenlijk maar die was extreem lui en fanatiek cannabisliefhebber dus die kreeg echt geen kont uit zijn handen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I know. Ik heb dat topic gezien met alle dooie Fokkers.
Ik krijg ook geen kont uit mijn handen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar die wilde zijn muren wel verven eigenlijk maar die was extreem lui en fanatiek cannabisliefhebber dus die kreeg echt geen kont uit zijn handen.
Gewoon je eigen kont vastpakkenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik krijg ook geen kont uit mijn handen.
Heb er ook nooit eentje in m'n handen gehad. Maar toch.
Maar als ik hem niet meer uit m'n handen krijg, is dat ook weer zo'n raar gesprek bij de dokter.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon je eigen kont vastpakken
#lifehacksquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon je eigen kont vastpakken
Die snapt er dan geen reet vanquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar als ik hem niet meer uit m'n handen krijg, is dat ook weer zo'n raar gesprek bij de dokter.
Zo, terug. Met oliebollen. 7346 stapjesquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, ik ging oliebollen halen. Sta ik op het plein, geld vergeten. Terug. 3842 stapjes nu. Poging 2
Geen inspiratie op gedaan bij de showbanen?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
Oké. Na krap anderhalf uur had ik het wel weer gezien eigenlijk.
Mensen die zeggen dat schaal Z zo duur is snappen het niet. Als ik plannen voor een N of h0 baan had, was ik nu failliet geweest. Nu ga ik met lege handen naar huis want er was niets. Goedkoop middagje.
vooral dit iddquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:15 schreef essnhills het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)ouwehands-dierenpark
Oeps
Daar heb ik veruit de meeste tijd gespendeerd. Ben rap door de verkoopkraampjes gegaan, want je ziet al snel bij de treinenkraampjes dat Z er niet tussen zit. Bij de scenery even gekeken, maar daar was ook niets.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen inspiratie op gedaan bij de showbanen?
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:15 schreef essnhills het volgende:
Oeps
Dat is jammer, dat z zo ondervertegenwoordigd is. Volgens mij afgelopen jaren volgens mij wel wat van gezien, maar bij 1 of 2 kraampjes of zo.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daar heb ik veruit de meeste tijd gespendeerd. Ben rap door de verkoopkraampjes gegaan, want je ziet al snel bij de treinenkraampjes dat Z er niet tussen zit. Bij de scenery even gekeken, maar daar was ook niets.
Geen foto's gemaakt van de showbanen, rond ieder baantje stond zo'n menigte al met camera's te proppen dat ik op de tweede rij gewoon relaxt heb staan kijken.
Ik heb nu zo'n beeld van zo'n gestroomlijnde modeltrein die zo zwabberend over het spoor glijdtquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is jammer, dat z zo ondervertegenwoordigd is. Volgens mij afgelopen jaren volgens mij wel wat van gezien, maar bij 1 of 2 kraampjes of zo.
Maar spoor z staat dus eigenlijk voor Spoor Zwabber.
Laat het smaken, pikkenbaas.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo, terug. Met oliebollen. 7346 stapjes
zwieren zwaaien... whoep whoep sensatie draaienquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nu zo'n beeld van zo'n gestroomlijnde modeltrein die zo zwabberend over het spoor glijdt
Zou eigenlijk veel populairder moeten zijn dusquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
zwieren zwaaien... whoep whoep sensatie draaien
Trump will fix it!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:28 schreef UitStraling het volgende:
Bij de schoolspullen in de VS.
https://premierbodyarmor.(...)ty-bleed-control-kit
oordopjesquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde een dutje doen maar er loopt weer iemand te boren ergens.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:15 schreef essnhills het volgende:
Oeps
Zullen we boerderij kopen schatje, dan bouw ik een geluidsdichte bedstede voor je.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde een dutje doen maar er loopt weer iemand te boren ergens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |