Een vriendin van mijn zusje lijkt er ook sprekend op, tevens van Franse afkomst.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Oh, dat heet Bulle Boulangerie tegenwoordig.
En dat meisje lijkt sprekend op Anna Gimbrère, @:UitStraling
Het had haar jongere zusje kunnen zijn, maar zij is nog knapper.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een vriendin van mijn zusje lijkt er ook sprekend op, tevens van Franse afkomst.
quote:
Alvast de stapjes voor de hapjesquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, ik ging oliebollen halen. Sta ik op het plein, geld vergeten. Terug. 3842 stapjes nu. Poging 2
lag er niets op straat?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, ik ging oliebollen halen. Sta ik op het plein, geld vergeten. Terug. 3842 stapjes nu. Poging 2
lekkerbekje hier, wel kabeljauw jaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb ook een moot kabeljauw gehaald
Vanavond Tarbot of Zeetong.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb ook een moot kabeljauw gehaald
als je je luchtbevochtiger nog steeds aan hebt lijkt me dat logisch jaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik verwacht nu niets minder dan mist bij mij thuis zo.
al je behang van je murenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik verwacht nu niets minder dan mist bij mij thuis zo.
Geen idee, ben bij mijn oudersquote:
quote:
Jij hebt geen murenquote:
quote:
Die is overleden.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:00 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kan me nog een KSC'er herinneren die gewoon zijn muren kaal beton gelaten had in z'n flatje. Interesseerde hem niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |