SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Put these foolish ambitions to rest.
Is qua character development ook niet heel boeiend natuurlijk.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het lijkt wel alsof developers bang zijn om een speler een karakter te laten besturen wat eigenlijk een en al rage incarnate is. De enige die nu even in me op komt is Doom Slayer. En id is echt niet van plan daar een daddy of pansy van te maken (al deden de fanartists dat wel met Animal Crossing).
Nee, want in Doom doe je 1 ding en dat is demons rippen en tearen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is qua character development ook niet heel boeiend natuurlijk.
Maar ja, dat hoeft ook niet in elk spel.
Oh zeker, id weet precies wat ze doenquote:Op donderdag 9 januari 2025 14:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
De lore in Doom en Doom Eternal is anders best interessant
Dit ja. Speelde de game ook meer voor het verhaal dan de gameplay.quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind ook dat Kratos echt veel karakterontwikkeling doormaakt. Hij brak toen zijn vrouw stierf door eigen toedoen, omdat Ares 'm verneukt had. Toen werd 'ie echt BOOS. Als je dan ziet dat hij in GoW en GoW Ragnarok toch echt de vader uithangt vind ik dat wel een mooi contrast. Hij doet wel stoer, maar heeft een klein hart. Misschien dat ik me daarom wel kan identificeren met Kratos.
Nee zonder gekheid, de lore in de laatste twee delen is tof, maar de gameplay is gewoon saai.
Als je middenin de game zit (ongeacht welk deel) zijn er geen spoilers hoorquote:Op donderdag 9 januari 2025 15:00 schreef Friday12 het volgende:
Daar heb je denk ik ook meer langs als he de oude God of War hebt gespeeld vs mensen die alleen de nieuwe hebben gespeeld.
Verder ben ik weg want ik zit midden in de game en lees alleen maar spoilers
We hebben nog niks gespoild! Nou ja niet veelquote:Op donderdag 9 januari 2025 15:00 schreef Friday12 het volgende:
Daar heb je denk ik ook meer langs als he de oude God of War hebt gespeeld vs mensen die alleen de nieuwe hebben gespeeld.
Oja, infamous. Dat was volgens mij 1 van m'n eerste PS spellen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:45 schreef Friday12 het volgende:
Infamous en prototype waren hier ook goed mee. Lekker evil zijn
Prototype was zo gaafquote:Op donderdag 9 januari 2025 14:45 schreef Friday12 het volgende:
Infamous en prototype waren hier ook goed mee. Lekker evil zijn
Weet nu het einde van deel 2 geloof ikquote:Op donderdag 9 januari 2025 15:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We hebben nog niks gespoild! Nou ja niet veel
Oeps.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Weet nu het einde van deel 2 geloof ik
quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind ook dat Kratos echt veel karakterontwikkeling doormaakt. Hij brak toen zijn vrouw stierf door eigen toedoen, omdat Ares 'm verneukt had. Toen werd 'ie echt BOOS. Als je dan ziet dat hij in GoW en GoW Ragnarok toch echt de vader uithangt vind ik dat wel een mooi contrast. Hij doet wel stoer, maar heeft een klein hart. Misschien dat ik me daarom wel kan identificeren met Kratos.
Nee zonder gekheid, de lore in de laatste twee delen is tof, maar de gameplay is gewoon saai.
Waardoor t echt een ander type spel is geworden, wat sommige leuk(er) vuinden en andere niet.quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit ja. Speelde de game ook meer voor het verhaal dan de gameplay.
Ja ik begeef me ook op een mijnenveld nu merk ikquote:Op donderdag 9 januari 2025 15:00 schreef Friday12 het volgende:
Daar is ook niets mis meequote:Op donderdag 9 januari 2025 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Waardoor t echt een ander type spel is geworden, wat sommige leuk(er) vuinden en andere niet.
Beetje zoals met AC eigenlijk, waar Origin, Odysee en Valhalla heel anders zijn dan voorheen.
Voor beide geldt voor mij dat ik pas bij "de tweede reeks" ben ingestroomd, dus ik ken ze niet anders dan hoe ze nu zijn.
Och, over smaak valt niet te twisten.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik begeef me ook op een mijnenveld nu merk ik
Ik bedoelde meer qua spoilers over het verhaal.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, over smaak valt niet te twisten.
Behalve Call of Duty. Dat is kut.
Ja bij AC denk ik dat idd.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar is ook niets mis mee
Het zou goed kunnen dat jij nu juist de eerdere delen niets vindt qua gameplay.
Een mijnenveld, in God of War 😱quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik begeef me ook op een mijnenveld nu merk ik
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ragnarok was al de laatste game in de Noorse mythologie. Geruchten gaan dat Kratos naar Egypte gaat.
En benieuwd naar de wapens.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
in eerste instantie hadden ze een trilogie in gedachten, later zijn ze naar 2 games arc over gegaan.
Er stond me iets van een trilogie bij.
Het Egyptische godenrijk is ook erg uitgebreid, dus genoeg mogelijkheden.
Een zwarte Kratos dan uiteraardquote:Op donderdag 9 januari 2025 15:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En benieuwd naar de wapens.
Kratos in Japan zou wel een gedurfde zet zijn
quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een zwarte Kratos dan uiteraard
Nope.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
De Titanic zinkt uiteindelijk 😱quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Had er eigenlijk wel zin in. De andere games in februari zijn niet mijn ding.quote:
Ik denk dat dat voornamelijk is omdat Kingdom Come Deliverance 2 vlak daarvoor uit komt (4 februari versus 14 februari)quote:
Ik denk dat ik daar weer een maandje Ubisoft+ voor neemquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Had er eigenlijk wel zin in. De andere games in februari zijn niet mijd ding.
Ben wel benieuwd, de hoge bomen vonden het vorig jaar in een dramatisch slechte staat en ik weet niet wat die vier/vijf extra maanden na afgelopen november hebben geholpen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar weer een maandje Ubisoft+ voor neem
Tja hoge bomen vangen veel windquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd, de hoge bomen vonden het vorig jaar in een dramatisch slechte staat en ik weet niet wat die vier/vijf extra maanden na afgelopen november hebben geholpen.
Eén grote speeltuinquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb de hype rondom GTA nooit begrepen
Dat heb ik bij al die From Software en Kojima games.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb de hype rondom GTA nooit begrepen
Voor een speeltuin vermaak ik me in Just Cause ook welquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Eén grote speeltuin
Enorme wereld waarin je elk voertuig wat je ziet kunt pakken.
Lang tof verhaal.
Maar je kunt ook naar hartelust oneindig aanklooien en chaos veroorzaken.
Plus topnotch graphics.
Online heeft mij nooit weten te bekoren.
Maar qua online speel ik eigenlijk alleen maar Call of Duty en Battlefield.
Dat kan, ik heb zelf ook weinig met Kojima's games.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat heb ik bij al die From Software en Kojima games.
Het verhaal was echt zwak. Voor de rest geweldig. Red Dead Redemption 2 vond ik het verhaal en de personages goed.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:48 schreef Evangelion het volgende:
Hopelijk heeft VI een leuker verhaal en betere characters.
V was echt te ver doorgeslagen met "iedereen is een klootzak, nietsnut en/of totaal gestoord".
Geeft niet we kunnen niet allemaal goede smaak hebben.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:08 schreef StateOfMind het volgende:
Het enige waar ik écht niks mee heb, is turn based.
En van die Japanse games met die typische manga of anime of wat het is artstyle/tekenstijl characters (grote ogen en zo).
En sport/race games en van die strategie games (rts of zo).
quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:11 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Geeft niet we kunnen niet allemaal goede smaak hebben.
Die komt er ook ooit aan, maar niet heel snel.quote:
Is een soort rogue-lite mode. Best vermakelijk en zitten leuke unlocks in.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:48 schreef StateOfMind het volgende:
God of War Ragnarok heeft vorig jaar of twee jaar terug to heen gratis dlc/uitbreiding gekregen?
Is dat de moeite waard of meh 🐑
Ik heb het precies andersom. Geef mij de oude stijl maar, lekker combo's aan elkaar rijgen met de blades of chaos.Die over the shoulder combat met die bijl is VEEL te langzaam. Ik weet wel wat er op gegeven moment gebeurd, maar dat is toch niet hetzelfde. Ik vond raging kratos die kwaad was op alles ook veel toffer dan daddy met een klein hartje, en Atreus is gewoon rete irritant.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:21 schreef StateOfMind het volgende:
Ik vind zelf de God of War games nieuwe stijl zoveel toffer dan de oude games.
De oudere games had ik weinig mee.
Ah, dan kan ik die skippen, roguelites/roguelikes hou ik niet van.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is een soort rogue-lite mode. Best vermakelijk en zitten leuke unlocks in.
IK vind godenrijken altijd wel interessant.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
in eerste instantie hadden ze een trilogie in gedachten, later zijn ze naar 2 games arc over gegaan.
Er stond me iets van een trilogie bij.
Het Egyptische godenrijk is ook erg uitgebreid, dus genoeg mogelijkheden.
Valhalla?quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:48 schreef StateOfMind het volgende:
God of War Ragnarok heeft vorig jaar of twee jaar terug to heen gratis dlc/uitbreiding gekregen?
Je vergeet dikke tieten en giechelenquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:08 schreef StateOfMind het volgende:
En van die Japanse games met die typische manga of anime of wat het is artstyle/tekenstijl characters (grote ogen en zo).
O ja, tietfa.quote:
Tietfaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, tietfa.
My god, in FF 7 remake.... knalden van m;n scherm af zowat!
De kat werd bang! En anders ik wel.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ah, dan kan ik die skippen, roguelites/roguelikes hou ik niet van.
Schoot me opeens te binnen net over die dlc.
Nou, best wel.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We hebben nog niks gespoild! Nou ja niet veel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er gelijk na de main story aan begonnen, omdat ik heerlijk in het verhaal zat en wilde weten waar dit deel van het verhaal naar toe zou leiden.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:48 schreef StateOfMind het volgende:
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:54 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Nou, best wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]Voor zover ik weet is FOK! geen trophy guide, maar wellicht zit ik er naast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil er alleen mee zeggen dat het al heel lang bekend is.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:03 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is FOK! geen trophy guide, maar wellicht zit ik er naast.
Voor mij was het niet bekend voor ik er 2 maanden geleden aan begon, dus ik ben blij dat ik op dat moment niet in dit topic meelas.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wil er alleen mee zeggen dat het al heel lang bekend is.
Dat risico loop je altijd.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:10 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Voor mij was het niet bekend voor ik er 2 maanden geleden aan begon, dus ik ben blij dat ik op dat moment niet in dit topic meelas.
Maar je kan lullen als brugman, maar dat doet niets af aan het feit dat er tussen de regels door behoorlijk wat spoilers worden weggeven in dit topic.
Helemaal als games intussen al wat ouder zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat risico loop je altijd.
[..]
Nou, best wel.Er zijn 8 games uitgekomen. Wat verwacht jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
[..]
Nou, best wel.Serieus dude? Really? Het is de fucking protagonist, de kans dat ie het haalt is zo'n beetje 99%. Er zijn maar heel weinig games waar de hoofdpersoon doodgaat, ik ken eigenlijk maar1 bekende, John Marston.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook de enige game die ik kan bedenken, iig die niet later weer magisch tot leven komt.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:09 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Serieus dude? Really? Het is de fucking protagonist, de kans dat ie het haalt is zo'n beetje 99%. Er zijn maar heel weinig games waar de hoofdpersoon doodgaat, ik ken eigenlijk maar1 bekende, John Marston.
Dat ligt aan jouquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
En bij mij stierf Kratos soms wel.
Ik wou zeggen Booker DeWitt uit BioShock Infinite, maar dat is maar net hoe je het bekijktquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ook de enige game die ik kan bedenken, iig die niet later weer magisch tot leven komt.
En Arthur van deel 2quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:09 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Serieus dude? Really? Het is de fucking protagonist, de kans dat ie het haalt is zo'n beetje 99%. Er zijn maar heel weinig games waar de hoofdpersoon doodgaat, ik ken eigenlijk maar1 bekende, John Marston.
Joel.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:09 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Nee, met een golfclubquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee, met een golfclub
Niet met een spoiler
Remake (PS5/PC), niet de PS4-remaster.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:34 schreef MMaRsu het volgende:
Welke versie van TLOU1 is nou het beste op PS5? De PS4 remaster versie? Of is er nu ook een PS5 versie
Als je de PS4 remaster versie hebt, dan kon je die voor een tientje upgraden naar de PS5 versie.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:34 schreef MMaRsu het volgende:
Welke versie van TLOU1 is nou het beste op PS5? De PS4 remaster versie? Of is er nu ook een PS5 versie
Beide games hebben een PS5 versie. En zeker last of us 1 is het waard.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik moet TLOU2 nog spelen maar thx
Wist verder wel over dat joel het niet haalt tot het einde dat had ik wel meegekregen door de jaren heen helaas
Nog 2 maandjes en dan is die op PC
The Last of Us Part I (PS5)quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik moet TLOU2 nog spelen maar thx
Nou... liever de hedendaagse re4 remaster dan de originele clunky versie.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
TLOU1 moet je gewoon op PS3 spelen, fuck remasters en remakes.
Is ook prima te doenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Totdat je weer 720P en lager resoluties en 20fps op je 4K tv speelt.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je kan met dual shock 4 op de ps3 gamen hequote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Totdat je weer 720P en lager resoluties en 20fps op je 4K tv speelt.
Dualshock 3 kutcontroller
Dat ging de betere kant op maar de Dualsense is weer flink beter.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je kan met dual shock 4 op de ps3 gamen he
quote:Remake is more like Halo Combat Evolved Anniversary, same gameplay with some improvements but with UE5 makeup.
Sowieso. Daarom de ps5 editie spelenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat ging de betere kant op maar de Dualsense is weer flink beter.
Final Fantasy verkoopt alleen op PlayStation en Nintendo.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:22 schreef Evangelion het volgende:
NateDrake: "Flight Simulator 2024 will come to PS5 and Switch 2, and Halo: The Master Chief Collection will come to PS5 and Switch 2 as well"
NateDrake: "I can confirm that Final Fantasy 7 Remake and Rebirth will come to Xbox & Switch 2. Remake released in 2025, Rebirth in 2026"
Slechte ruil (maar FF was natuurlijk altijd maar tijdelijk)
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Ga ik ook mee verder binnenkort. Grafisch echt enorm van onder de indruk.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:22 schreef Questular het volgende:
Dead Island 2 uitgespeeld na 3700 zombies het hiernamaals in te hebben geslagen. Genieten.
Wat hou ik van nietszeggende "woord + Fall" titels zeg. /notquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:31 schreef StateOfMind het volgende:
Atomfall gameplay trailer (van de makers van de Sniper Elite games):
Bekijk deze YouTube-video
Release 27 maart, degenen met een Xbox kunnen hem op release op Game Pass.
Titanfall 2 was geen middelmaat, amigo.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:46 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Wat hou ik van nietszeggende "woord + Fall" titels zeg. /not![]()
Godfall. Babylon's Fall. Titanfall. Greedfall.
Garantie op middelmaat.
Falloutquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:46 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Wat hou ik van nietszeggende "woord + Fall" titels zeg. /not![]()
Godfall. Babylon's Fall. Titanfall. Greedfall.
Garantie op middelmaat.
Oehquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:46 schreef StateOfMind het volgende:
Er komt een nieuwe vampier game @:Ang3l
Blood of the Dawnwalker.
Van een nieuwe studio die voor een groot deel bestaat uit CD Project Red veteranen, die aan The Witcher 3 hebben gewerkt.
13 januari volgt er meer info.
Oordeel niet te erg over de big tiddies, deze vond ik serieus goed.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:20 schreef Friday12 het volgende:
Weet iemand of er een Fire Emblem kloon is voor de playstation?
Banner Saga?quote:Op maandag 13 januari 2025 12:20 schreef Friday12 het volgende:
Weet iemand of er een Fire Emblem kloon is voor de playstation?
Trailer gekeken, ziet er leuk uit.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:31 schreef StateOfMind het volgende:
Atomfall gameplay trailer (van de makers van de Sniper Elite games):
Release 27 maart, degenen met een Xbox kunnen hem op release op Game Pass.
Beetje lopen, beetje praten, beetje actie. beetje puzzels die gespoiled worden voor jequote:Op maandag 13 januari 2025 11:31 schreef Ang3l het volgende:
Flink wat met Kratos en Atreus gespeeld.
Ik vind het "wel ok". Beetje kabbelend, niet spectaculair, mooie omgevingen.
Prima. Geen topper.
En dat bijna een maand voor release.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:05 schreef MMaRsu het volgende:
Draait als een zonnetje
Door de puber ja. Helemaal prima want anders zie ik t niet zelf altijdquote:Op maandag 13 januari 2025 12:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Beetje lopen, beetje praten, beetje actie. beetje puzzels die gespoiled worden voor je
Nu alweer bijna een dag minderquote:
Always has been.quote:Op maandag 13 januari 2025 21:32 schreef DKUp het volgende:
De delay van AC Shadows heeft KCD2 nog meer interessant gemaakt.
Nee, een roomblanke missionaris natuurlijk.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:33 schreef StateOfMind het volgende:
Ben eigenlijk benieuwd of als Ubisoft ooit een Assassin’s Creed game maakt die zich in Centraal-Afrika afspeelt, of en dan een Aziaat de protagonist wordt
😱quote:Op maandag 13 januari 2025 22:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, een roomblanke missionaris natuurlijk.
Ik koop alles digitaal want dan kan m’n vriendin de games ook op haar eigen PS5 spelen en tegelijk (gameshare). KCD2 Gold Edition al in de pre order. Pro zonder disc drive en ga die dus ook niet kopen.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:36 schreef StateOfMind het volgende:
Kingdom Come Deliverance 2 fysiek overigens 60 euro bij iig Intertoys en Nedgame.
Digitaal 70.
Dus ja, geen moeilijke keuze.
Voor degenen met Een PS5 Pro is het trouwens ook geen moeilijke keuze![]()
![]()
![]()
Of hebben jullie intussen al een disc drive?
Geniet ervan zolang het nog duurt. Digital only is happening.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:56 schreef StateOfMind het volgende:
Ik wil gewoon games weer kunnen verkopen en/of ruilen, dus een disc drive is voor een absolute must.
digital only is een grote scamquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:15 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Geniet ervan zolang het nog duurt. Digital only is happening.
Goed dat je het nog even laat weten!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 01:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Afgelopen black friday mijn ps5 gekocht met een goeie deal.
Ziet er zeker wel tof uitquote:
Oke vooruit dan maarquote:
https://imgflip.com/gif/bxqalquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:15 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Geniet ervan zolang het nog duurt. Digital only is happening.
Ben er dan ook heel blij meequote:Op dinsdag 14 januari 2025 07:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goed dat je het nog even laat weten!
quote:Sony responded, "We are in the latter half of the console cycle for the PS5, and the number of PS5 titles has been increasing. We have also confirmed internally that the transition of users from the PS4 to the PS5 is trending well. In addition, we see users tending to purchase more software when they switch to the PS5, which we see as a positive. In terms of losing users to PCs, we have neither confirmed that any such trend is underway, nor do we see it as a major risk, so far."
Och, ze hebben een grootgeboezemde Kitana MK er in gezet.quote:
Andere fighting game, King of Fighters dacht ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och, ze hebben een grootgeboezemde Kitana MK er in gezet.
Is dit een karakter uit eerdere edities al? Ken haar niet.
Niet eerlijk eigenlijk. Met of zonder airbags scheelt behoorlijk wat damage.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom was Dead or Alive zo populair.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet eerlijk eigenlijk. Met of zonder airbags scheelt behoorlijk wat damage.
Mai is van king of fightersquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het begin traag en niet super, maar naarmate je verder komt hoe beter eerlijk gezegd.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:31 schreef Ang3l het volgende:
Flink wat met Kratos en Atreus gespeeld.
Ik vind het "wel ok". Beetje kabbelend, niet spectaculair, mooie omgevingen.
Prima. Geen topper.
Ik ben nu bij....quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:50 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik vind het begin traag en niet super, maar naarmate je verder komt hoe beter eerlijk gezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nu bij....Ah ja tot dat moment was het niet bijster bijzonder idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is er nog hoopquote:Op woensdag 15 januari 2025 11:39 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ah ja tot dat moment was het niet bijster bijzonder idd.
Is dit nou een heel nieuw spel? Of een dlc?quote:
Nieuwequote:Op donderdag 16 januari 2025 11:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is dit nou een heel nieuw spel? Of een dlc?
Oh, het ziet er echt totaal het zelfde uit als het vorige deel of ben ik nou gekquote:
Rebellion weet precies hoe ze het moeten doen met deze franchisequote:Op donderdag 16 januari 2025 11:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh, het ziet er echt totaal het zelfde uit als het vorige deel of ben ik nou gek
Wel altijd prima spellen. Die singple players missies zijn wel tof
Far cry model. Zelfde engine enzo alleen andere locatiequote:Op donderdag 16 januari 2025 11:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh, het ziet er echt totaal het zelfde uit als het vorige deel of ben ik nou gek
Wel altijd prima spellen. Die single players missies zijn wel tof
Hij komt op dag 1 naar het abonnement van de concurrentquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Leuk maar niet echt full price waard
Nintendo heeft geen abonnement dienst.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hij komt op dag 1 naar het abonnement van de concurrent
En dat rijmt
Pure poëzie
Jawelquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:51 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nintendo heeft geen abonnement dienst.
GBA is wel tofquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:11 schreef Drankster het volgende:
[..]
Oh ja, een muziekdienst en wat GBA titels die niemand speelt. Niet echt noemenswaardig.
Ohja, nice. GPU game die zeker weer gespeeld gaat wordenquote:
God of War en Live Service, wtf.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:57 schreef MMaRsu het volgende:
Playstation heeft weer 2 titels in ontwikkeling gecancelled
1 titel van Studio Bend (van Days Gone)
en BluePoint was aan het werk aan een God of War Liveservice game
die hebben ze nu beiden toch maar gecancelled.
Thanks Hermen
Goede generatie van Sony
https://www.bloomberg.com(...)playstation-projects
Ze hadden beter days gone 2 kunnen makenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:57 schreef MMaRsu het volgende:
Thanks Hermen
Goede generatie van Sony
Yup en deze titels waren schijnbaar al een aantal jaar in ontwikkeling.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ze hadden beter days gone 2 kunnen maken
Zonde dat zulke studios door dit wanbeleid falen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Yup en deze titels waren schijnbaar al een aantal jaar in ontwikkeling.
Nu kunnen ze van voren af aan beginnen.
Gaat lekker bij Sony
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:02 schreef Drankster het volgende:
Jim Ryan is de Don Mattrick van PlayStation.
In ieder geval goed dat het geannuleerd is maar een God of War liveservice game door BluePoint is echt het slechtste idee die ik ooit gehoord heb en hier zit echt níemand op te wachten.
Omdat BluePoint schijnbaar bezig was met God of War en de opmerking van Shuhei Yoshida over Miyazaki afglopen week kunnen we langzaam concluderen dat er dus géén Bloodborne remaster/remake in ontwikkeling is bij BluePoint. Of op een heel laag pitje.
Hoezo?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PS Portal pre-order CANCELED
Terwijl ze recent nog erg voor liveservice games waren ondanks het concord debacle; misschien valt dat toch wel mee dan.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:57 schreef MMaRsu het volgende:
Thanks Hermen
Goede generatie van Sony
Ik denk dat dit ook erg veel met het Concord debacle te maken heeft.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Terwijl ze recent nog erg voor liveservice games waren ondanks het concord debacle; misschien valt dat toch wel mee dan.
Ja, ipv iets met bb doen een liveservice game van GoW maken, hoe haal je het in je hoofd.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:02 schreef Drankster het volgende:
Jim Ryan is de Don Mattrick van PlayStation.
In ieder geval goed dat het geannuleerd is maar een God of War liveservice game door BluePoint is echt het slechtste idee die ik ooit gehoord heb en hier zit echt níemand op te wachten.
Omdat BluePoint schijnbaar bezig was met God of War en de opmerking van Shuhei Yoshida over Miyazaki afglopen week kunnen we langzaam concluderen dat er dus géén Bloodborne remaster/remake in ontwikkeling is bij BluePoint. Of op een heel laag pitje.
Ai, dat gaat ZO niet mijn ding wordenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik denk dat dit ook erg veel met het Concord debacle te maken heeft.
Er wordt ook gewerkt aan een Horizon live service game.
Niemand zit hier op te wachten...quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ai, dat gaat ZO niet mijn ding worden
Maar da's oke.
Hm na de financiële lego hzd(die ik er best leuk uit vond zien) flop nu dit maar proberen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik denk dat dit ook erg veel met het Concord debacle te maken heeft.
Er wordt ook gewerkt aan een Horizon live service game.
Marvel rivals joined the chatquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:19 schreef StateOfMind het volgende:
Ja er kán heel veel geld mee verdiend worden, maar het is een niche markt die én verzadigd is, én die doelgroep heeft duidelijk hun vaste games, daar kom je simpelweg niet meer tussen.
Daar had Yoshida een theorie over:quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:19 schreef StateOfMind het volgende:
Onbegrijpelijk dat men nog steeds met liveservice games bezig is, ondanks dat elke liveservice game van zoveel grote namen keihard geflopt is.
Ja er kán heel veel geld mee verdiend worden, maar het is een niche markt die én verzadigd is, én die doelgroep heeft duidelijk hun vaste games, daar kom je simpelweg niet meer tussen.
Elke poging is gedoemd te mislukken, zoals we keer op keer op keer zien.
Enorm veel geld, en tijd die telkens verspild wordt.
Focus je gewoon op goede singleplayer games, daar ligt de kracht van PlayStation, dat willen de spelers.
Met de Bloodborne IP hebben ze goud in handen, maar daar wordt al 10 jaar niks meer mee gedaan, terwijl daar wél al heel lang om geroepen wordt door de player base.
Populair IP / Overwatch gameplay gekopieerd..quote:
1 nooit gespeeld, nooit iets van meegekregen destijds denk ik, maar ziet er wel erg vet uit ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:15 schreef Nielsch het volgende:
Zijn er meer mensen die uitkijken naar Kingdom Come: Deliverance II, release is op 4 februari. Ik heb er persoonlijk wel heel veel zin in. Deel 1 vond ik heel tof en de trailers zien er chill uit moet ik zeggen.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:15 schreef Nielsch het volgende:
Zijn er meer mensen die uitkijken naar Kingdom Come: Deliverance II, release is op 4 februari. Ik heb er persoonlijk wel heel veel zin in. Deel 1 vond ik heel tof en de trailers zien er chill uit moet ik zeggen.
Ik zou Dredge een kans gevenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:27 schreef Questular het volgende:
gisteren de 1e 2 uur in Raft een beetje hout verzameld, zeil gemaakt en wat aan mijn raft gebouwd. Heerlijk ontspannen.
Dredge is leuk, maar niet ontspannenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou Dredge een kans geven
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:19 schreef StateOfMind het volgende:
Elke poging is gedoemd te mislukken, zoals we keer op keer op keer zien.
Enorm veel geld, en tijd die telkens verspild wordt.
Bend Studio heeft geen slecht Sony beleid nodig om te falenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zonde dat zulke studios door dit wanbeleid falen.
Ik vind Dredge geweldigquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dredge is leuk, maar niet ontspannen
Zeker niet voor een tere ziel als ik.
Maar tis niet een heel druk spel nee, lekker dobberen.
Days Gone 2 was faal van Sonyquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:49 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Bend Studio heeft geen slecht Sony beleid nodig om te falen
Goede marketing…….quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:54 schreef Evangelion het volgende:
Assassin’s Creed Shadows – Deep Dive into Exploration
https://www.ubisoft.com/e(...)KS1MvpHS3f7ebKWfxHmt
10 clipjes van 15-30 seconden
Maar weer delayedquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Goede marketing…….
Gelukkig volgende week donderdag de previews met normale beelden.
Avowed, KDC2 en Monster Hunter zijn wel een beetje veel in dezelfde week. Maandje later kan geen kwaad.quote:
Die GAAS game van ze is gecanceld door het falen van Concord. Wie weet wat er gaat komen na Days Gone Remaster. Deel 2 met een ander idee misschien.quote:
Jim Ryan weg is heel goed nieuws. Hopelijk dat Hermen naar de goede kant gaat van de voorgangers.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:23 schreef Evangelion het volgende:
Live services games cancellen
Langzaam Kadokawa opkopen
Aziatische games supporten
Astrobot GOTY
Het licht is gezien. #makejapan(studio)greatagain
Nog meer aandelen in FromSoftware kopen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:23 schreef Evangelion het volgende:
Live services games cancellen
Langzaam Kadokawa opkopen
Aziatische games supporten
Astrobot GOTY
Het licht is gezien. #makejapan(studio)greatagain
Eerste 3 uur zijn toch 90% intro en cutscenesquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:19 schreef DKUp het volgende:
[ x ]
Volgende week donderdag meer dan 10 seconden gameplay.
@:Evangelion
@Dranksterquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:15 schreef Nielsch het volgende:
Ja, bijna klaar ermee. Ik ga niet alle achievements halen. Wel een leuke gamequote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:25 schreef Drankster het volgende:
PlayStation Plus game van deze maand F.I.S.T.: Forged In Shadow Torch uitgespeeld en platinum in 20 uur en 6 minuten.
Leuke Metroidvania met een goede balans tussen combat en platformen. Droge humor en een prima soundtrack. Qua worldbuilding is het George Orwells Animal Farm meets Final Fantasy VII met een steampunk sausje en tjokvol met referenties naar andere games. Het is wel een makkelijke game, zeker als je al games zoals Blasphemous en Ender Lilies hebt gespeeld en dat is niet per se negatief. Verhaal is wel flinterdun dus daar hoef je het zeker niet voor te doen.
8/10
Nu begonnen aan Yakuza Kiwami 2. Even kijken of we die kunnen uitspelen voor KCD2.
@:TheStigsDutchCousin Heb jij Ishin al gespeeld?
Klinkt goed. Had iemand dat maar eerder gezegd. Heeft in GPU gestaan.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:25 schreef Drankster het volgende:
PlayStation Plus game van deze maand F.I.S.T.: Forged In Shadow Torch uitgespeeld en platinum in 20 uur en 6 minuten.
Leuke Metroidvania met een goede balans tussen combat en platformen. Droge humor en een prima soundtrack. Qua worldbuilding is het George Orwells Animal Farm meets Final Fantasy VII met een steampunk sausje en tjokvol met referenties naar andere games. Het is wel een makkelijke game, zeker als je al games zoals Blasphemous en Ender Lilies hebt gespeeld en dat is niet per se negatief. Verhaal is wel flinterdun dus daar hoef je het zeker niet voor te doen.
8/10
Nu begonnen aan Yakuza Kiwami 2. Even kijken of we die kunnen uitspelen voor KCD2.
@:TheStigsDutchCousin Heb jij Ishin al gespeeld?
Lijkt me supergaaf, maar totaal geen tijd voor.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:15 schreef Nielsch het volgende:
Beter laat dan nooitquote:Op zondag 19 januari 2025 12:36 schreef Curiosity het volgende:
Ik heb hier nog niet eerder gereageerd,ik speel al sinds de Ps1 .
Mijn favoriete genre is survival horror.
Laatst Alan Wake 2 gespeeld,wat een grandioos spel is dit.
En als extra ook nog eens een geweldige soundtrack.
Dank je wel.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit
Welcome to the club
quote:Op zondag 19 januari 2025 12:36 schreef Curiosity het volgende:
Ik heb hier nog niet eerder gereageerd,ik speel al sinds de Ps1 .
Mijn favoriete genre is survival horror.
Laatst Alan Wake 2 gespeeld,wat een grandioos spel is dit.
En als extra ook nog eens een geweldige soundtrack.
Ik speel t bijna elke dagquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Populair IP / Overwatch gameplay gekopieerd..
Tja, het kan gewoon wel. Als het gratis is en niet lame.
Het is natuurijk de vraag hoe lang dat blijft, maar volgens mij hebben die idd een hele goede introductie gehad. Flink wat spelers. en gratis helden er bij, nieuw seizoen nu. Etc etc.quote:
Ja dat is altijd de vraag. Maar wat best uniek is dat ze hun piek pas na een maand haalde. Bleef maar groeien.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is natuurijk de vraag hoe lang dat blijft, maar volgens mij hebben die idd een hele goede introductie gehad. Flink wat spelers. en gratis helden er bij, nieuw seizoen nu. Etc etc.
Nee fout. Een analyst heeft iets geroepen en gamer.nl schrijft weer een foutief artikelquote:Op maandag 20 januari 2025 12:17 schreef FlippingCoin het volgende:
'Industrie hoopt dat Grand Theft Auto 6 100 dollar gaat kosten' | gamer.nl https://search.app/ykEyELZ9t89AkoVEA
Who cares? Rockstar gaat dat niet doen. Gegarandeerd.quote:Volgens een analist "is er hoop" binnen de game-industrie dat Take-Two en Rockstar het aankomende Grand Theft Auto 6 voor 100 dollar gaan verkopen.
Lijkt mij ook, ook denk ik niet dat zelfs als gta 6 ermee wegkomt dat andere games dit dan ook ineens lukt.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee fout. Een analyst heeft iets geroepen en gamer.nl schrijft weer een foutief artikel
[..]
Who cares? Rockstar gaat dat niet doen. Gegarandeerd.
Mensen kopen het toch wel.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee fout. Een analyst heeft iets geroepen en gamer.nl schrijft weer een foutief artikel
[..]
Who cares? Rockstar gaat dat niet doen. Gegarandeerd.
De meeste grote publishers hebben al jaren recordwinsten. Dus dat is idd bullshit.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, ook denk ik niet dat zelfs als gta 6 ermee wegkomt dat andere games dit dan ook ineens lukt.
Maar ik lees wel vaker dat die grote games onrendabel zouden zijn zonder andere inkomsten als in game sales en bullshit. Is dit zo?
Dat staat er los van. GTA is ook een titel die in mijn ogen altijd van enorm hoge kwaliteit is. Enorm polished etc.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mensen kopen het toch wel.
Ja ik vind t wel fijn dat helden dus ook niet achter een paywal gaan, alleen kostuums. Afgelopen week Mr Fantastic en Invisible woman. Human Torch en Thing komen er nog aan voor dit seizoen. En ze hebben idd een enorme bron om uit te putten.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat is altijd de vraag. Maar wat best uniek is dat ze hun piek pas na een maand haalde. Bleef maar groeien.
En nu vrij consistent rond de 450k op steam halen.
En scheelt dat er nog zo bizar veel heros zijn om uit te kiezen dat ze nog jaren door kunnen gaan.
Denk dat dit spel niet snel ergens heen gaat. Maar we gaan het zien
ik speel in ranked eigenlijk alleen Namor en Moon knight. Maar gaat wel prima! Plat inmiddelsquote:Op maandag 20 januari 2025 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik vind t wel fijn dat helden dus ook niet achter een paywal gaan, alleen kostuums. Afgelopen week Mr Fantastic en Invisible woman. Human Torch en Thing komen er nog aan voor dit seizoen. En ze hebben idd een enorme bron om uit te putten.
Heb ze ook lang nog niet allemaal uitgeprobeerd. Ik speel veel met Luna Snow, Scarlet witch, Psylocke en Hawkeye.
Moon Knight heb ik nog niet echt onder de knie. Waar die ankhs te plaatsen zodat die boomerang lekker stuitert en zoquote:Op maandag 20 januari 2025 12:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik speel in ranked eigenlijk alleen Namor en Moon knight. Maar gaat wel prima! Plat inmiddels
Hoop ik ook.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:17 schreef FlippingCoin het volgende:
'Industrie hoopt dat Grand Theft Auto 6 100 dollar gaat kosten' | gamer.nl https://search.app/ykEyELZ9t89AkoVEA
whyquote:
Ik hoop dat het support voor de VR2 gaat krijgen. Dat mis ik wel, echte AAA games met bril. RE4 was echt een bizarre ervaring in VR, maar er zijn wel veel spellen maar weinig echte top titels.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Welke spellen buiten Rockstar producties vallen daaronder voor jou?quote:Op maandag 20 januari 2025 16:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik hoop dat het support voor de VR2 gaat krijgen. Dat mis ik wel, echte AAA games met bril. RE4 was echt een bizarre ervaring in VR, maar er zijn wel veel spellen maar weinig echte top titels.
Een 'mod' voor VR zal toch geen miljoenen kosten. Sony kan beter Rockstar betalen om ook een mod te maken ipv kansloze games voor tientallen miljoenen sponseren. Ik heb aan 1 AAA titel per jaar gewoon genoeg.. En dan mag het van mij gerust 100 of 150 euro kosten. Per uur potentieel speelplezier is dat niks.
Heel makkelijk. Onder de reet van de supports zodat je ze oneshotquote:Op maandag 20 januari 2025 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moon Knight heb ik nog niet echt onder de knie. Waar die ankhs te plaatsen zodat die boomerang lekker stuitert en zo
Ik vind Luna Snow heel fijn.
Super snel (ice skate), kan damage doen en healen.
En healt zichzelf ook continu.
Nou zoals ik al zei: Resident Evil serie, die is dan op VR.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Welke spellen buiten Rockstar producties vallen daaronder voor jou?
O bedoelde meer welk AAA titel je een jaar vol mee zou kunnen maken.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou zoals ik al zei: Resident Evil serie, die is dan op VR.
Maar ik zou ook RDR-2, Cyberpunk etc graag in VR zien. Op de PC zie je dat modders gewoon als individu en zonder toegang te hebben tot de software of documentatie het al lukt om een aardige VR-mod te maken. Dan moet dat toch voor pakweg 500K of 1 miljoen ook te doen zijn voor de PS5 als het bedrijf dit zelf doet?
Ik snap wel dat een bedrijf niet op VR ontwikkeld, want de markt is te klein en ze verkopen hooguit een paar honderdduizend extra copieen. Maar voor Sony is een aantal van die titels hét argument voor mensen om een bril aan te schaffen.
Ik weet niet of je wel eens met de PSVR2 een echt goed spel gespeeld hebt, maar het is echt een super ervaring..
Het is heel intens. En je pakt hem ook niet zomaar. Ik heb over RE4 ongeveer 5 maanden gedaan om het uit te spelen. Ben ook geen ervaren speler. Ik hoef ook niet altijd te VRn, maar als ik 1x per jaar een echte toptitel kan toevoegen zou dat voor mij genoeg zijn.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
O bedoelde meer welk AAA titel je een jaar vol mee zou kunnen maken.
Zodra dat VR bril helemaal klaar is incl games neem ik er ook voor de lol. Maar hele avond zou mij niet lukken, te intens voor mij.
Elden Ring.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
O bedoelde meer welk AAA titel je een jaar vol mee zou kunnen maken.
Zodra dat VR bril helemaal klaar is incl games neem ik er ook voor de lol. Maar hele avond zou mij niet lukken, te intens voor mij.
Heb geen flauw hoe ze het maken, maar op steam zie ik wel eens mods die VR mogelijk maken, dan zou het voor 10 miljoen toch wel mogelijk zijn voor GTA.
Maarre, wie weet komt dat er wel bij he..
Horizon Dawn vond ik dan nog helemaal niets wat ik ervan zag op youtube met VR.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is heel intens. En je pakt hem ook niet zomaar. Ik heb over RE4 ongeveer 5 maanden gedaan om het uit te spelen. Ben ook geen ervaren speler. Ik hoef ook niet altijd te VRn, maar als ik 1x per jaar een echte toptitel kan toevoegen zou dat voor mij genoeg zijn.
Horizon Dawn is wel mooi gemaakt, en ook de manier waarop je met objecten in VR kunt interacteren is net echt. Maar het spel zelf vind ik niet zo leuk. Heel veel klimmen vooral en dan een gevecht. Ik gebruik de demo als demo om mensen die nog nooit VR te hebben gezien het te laten ervaren. Om echt te spelen, mah..quote:Op maandag 20 januari 2025 16:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Horizon Dawn vond ik dan nog helemaal niets wat ik ervan zag op youtube met VR.
Maar over 10 jaar zie ik best dat mensen in zo'n kooitje lopen met loopbanden en een bril op
Gran Turismo 7quote:Op maandag 20 januari 2025 16:14 schreef LXIV het volgende:
Dat mis ik wel, echte AAA games met bril. RE4 was echt een bizarre ervaring in VR, maar er zijn wel veel spellen maar weinig echte top titels.
Ja. dat is AAA en VR. Niet mijn soort game echter. Er zijn wel een paar titels natuurlijk...quote:
https://youtube.com/shorts/h4TwcVuPBo4?si=YlzLQyjaePelrWVWquote:Op maandag 20 januari 2025 16:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Horizon Dawn vond ik dan nog helemaal niets wat ik ervan zag op youtube met VR.
Maar over 10 jaar zie ik best dat mensen in zo'n kooitje lopen met loopbanden en een bril op
Heb vorige week een PSVR2 set gekocht en vandaag mijn eerste 2 games gekocht. Ben benieuwd.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja. dat is AAA en VR. Niet mijn soort game echter. Er zijn wel een paar titels natuurlijk...
Veel plezier dan gewenst. Ik vond het een fenomale ervaring. Ik durfde bij sommige spellen gewoon niet door te spelen omdat mijn hersenen zeiden (hoewel ik bewust natuurlijk wist dat het niet echt was) "Stop!! Dit is te gevaarlijk'. Bijvoorbeeld toen de dorpelingen uit RE4 mij omsingelden.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heb vorige week een PSVR2 set gekocht en vandaag mijn eerste 2 games gekocht. Ben benieuwd.
Was toch bij PS Plus deze maand?quote:Op maandag 20 januari 2025 18:09 schreef DKUp het volgende:
Suicide Squad speelt prima, dat kan Rocksteady wel.
Deadshot en King Shark lijken mijn voorkeur te hebben.
Verwacht dat ik bij Suicide Squad niet alle zij-content ga doen, zal wel constant hetzelfde zijn.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Was toch bij PS Plus deze maand?
Zoja dan maar eens checken een keer.
Die Gotham Knights game halverwege uitgezet destijds en nooit meer naar omgekeken.
Sinds een paar maand is de PSVR2 officieel compatible met Windows: Pc-compatibiliteit PSVR2 vanaf 7 augustus. Je hebt dan wel een redelijke pc nodig om het een beetje fatsoenlijk te kunnen draaien, maar die compatibiliteit heeft het game-aanbod voor PSVR2 verduizendvoudigd. Aangezien ik je nog helemaal niet heb gehoord over Half-Life: Alyx, toch wel unaniem de beste, meest immersive VR-game ooit gemaakt, die kun je nu dus ook spelen als je je PSVR2 aan Steam hangt.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik hoop dat het support voor de VR2 gaat krijgen. Dat mis ik wel, echte AAA games met bril. RE4 was echt een bizarre ervaring in VR, maar er zijn wel veel spellen maar weinig echte top titels.
Een 'mod' voor VR zal toch geen miljoenen kosten. Sony kan beter Rockstar betalen om ook een mod te maken ipv kansloze games voor tientallen miljoenen sponseren. Ik heb aan 1 AAA titel per jaar gewoon genoeg.. En dan mag het van mij gerust 100 of 150 euro kosten. Per uur potentieel speelplezier is dat niks.
NOG een reden om Alan Wake 2 aan mijn backlog toe te voegen. Hou eens op, ik heb al teveel games op m'n bordje liggenquote:Op maandag 20 januari 2025 22:21 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ja,echt gaaf.
Maar onderstaande is mijn favoriet.
Het is financieel niet rendabel omdat PSVR2 een flop is.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou zoals ik al zei: Resident Evil serie, die is dan op VR.
Maar ik zou ook RDR-2, Cyberpunk etc graag in VR zien. Op de PC zie je dat modders gewoon als individu en zonder toegang te hebben tot de software of documentatie het al lukt om een aardige VR-mod te maken. Dan moet dat toch voor pakweg 500K of 1 miljoen ook te doen zijn voor de PS5 als het bedrijf dit zelf doet?
Ik snap wel dat een bedrijf niet op VR ontwikkeld, want de markt is te klein en ze verkopen hooguit een paar honderdduizend extra copieen. Maar voor Sony is een aantal van die titels hét argument voor mensen om een bril aan te schaffen.
Ik weet niet of je wel eens met de PSVR2 een echt goed spel gespeeld hebt, maar het is echt een super ervaring..
Maar wordt er dan ook optimaal gebruik gemaakt van de mogelijkheden van de psvr2? Zoals de haptic feedback?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:15 schreef 2dope het volgende:
[..]
Sinds een paar maand is de PSVR2 officieel compatible met Windows: Pc-compatibiliteit PSVR2 vanaf 7 augustus. Je hebt dan wel een redelijke pc nodig om het een beetje fatsoenlijk te kunnen draaien, maar die compatibiliteit heeft het game-aanbod voor PSVR2 verduizendvoudigd. Aangezien ik je nog helemaal niet heb gehoord over Half-Life: Alyx, toch wel unaniem de beste, meest immersive VR-game ooit gemaakt, die kun je nu dus ook spelen als je je PSVR2 aan Steam hangt.
juist daarom lijkt het mij een kleine moeite/investering met een (voor Sony) heel gunstig effect.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is financieel niet rendabel omdat PSVR2 een flop is.
Zou je verder aanraden om een PC in elkaar te steken, en daar lekker je VR games op te spelen.
Zoals je zelf al zegt maken mensen op PC wel mods waar het mee mogelijk is.
https://archive.is/xj2bq#selection-2347.258-2347.293quote:
Je vergist je met Horizon Call of the Mountain, tot zover ik weet is dat de enige Horizon game die je in VR speelt. Resident Evil lijkt mij erg gaaf in VR maar helaas zijn die alleen op PSVR. Skyrim VR is nogal halfbakken en beter om te spelen op PCVR met goede dosis aan mods.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:24 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb nog nooit iets in VR mogen aanschouwen, maar het lijkt me een geweldige ervaring
Maar 600 euro of hoeveel het tegenwoordig kost is voor mij veel en veel te duur, helemaal omdat er zo weinig content voor is.
Maar, Skyrim, Horizon Zero Dawn/Forbidden West en de Resident Evil games lijken mij oh zo gaaf om die eens in VR te spelen.
Die bedoelde ik ja, kon niet op de naam komen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:17 schreef RaXz het volgende:
[..]
Je vergist je met Horizon Call of the Mountain, tot zover ik weet is dat de enige Horizon game die je in VR speelt. Resident Evil lijkt mij erg gaaf in VR maar helaas zijn die alleen op PSVR. Skyrim VR is nogal halfbakken en beter om te spelen op PCVR met goede dosis aan mods.
Ik heb het volgende spel op het oog, naast PSVR is het ook voor PCVR uitgebracht op Steam. Ik zou wel meer PSVR spellen op PC willen zien.
Het is inderdaad een geweldige ervaring, je hebt echt het gevoel dat je in de wereld zit en alles is levensgroot omdat je ook nog eens diepte kan zien.
Maar het 3d gedeelte is gewoon nutteloos en hadden ze net zo goed verder kunnen gaan zonderquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
https://archive.is/xj2bq#selection-2347.258-2347.293
Maar onzin artikel, want 'and misfires like the Nintendo 3DS.' Ding staat op 76 miljoen units
De haan van vanmorgen al.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:04 schreef StateOfMind het volgende:
Als morgenvroeg de haan kraait, is het nog maar 2 weken wachten
He? Game is toch uitgesteld?quote:
Ja toch.quote:
Maar een gemiddelde dev heeft sowieso weinig te zeggen over wat ze doenquote:
Zoveel geld, en vooral tijd verspildquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Heel PlayStation naar de tering.
[ x ]
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Heel PlayStation naar de tering.
[ x ]
Keep your eye on the doughnut, not on the hole.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zoveel geld, en vooral tijd verspild
Mijn vrouwke is het daar niet mee eensquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:34 schreef Evangelion het volgende:
[..]
[..]
Keep your eye on the doughnut, not on the hole.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |