Bekijk deze YouTube-videoquote:
Ga ik ook mee verder binnenkort. Grafisch echt enorm van onder de indruk.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:22 schreef Questular het volgende:
Dead Island 2 uitgespeeld na 3700 zombies het hiernamaals in te hebben geslagen. Genieten.
Wat hou ik van nietszeggende "woord + Fall" titels zeg. /notquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:31 schreef StateOfMind het volgende:
Atomfall gameplay trailer (van de makers van de Sniper Elite games):
Bekijk deze YouTube-video
Release 27 maart, degenen met een Xbox kunnen hem op release op Game Pass.
Titanfall 2 was geen middelmaat, amigo.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:46 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Wat hou ik van nietszeggende "woord + Fall" titels zeg. /not![]()
Godfall. Babylon's Fall. Titanfall. Greedfall.
Garantie op middelmaat.
Falloutquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:46 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Wat hou ik van nietszeggende "woord + Fall" titels zeg. /not![]()
Godfall. Babylon's Fall. Titanfall. Greedfall.
Garantie op middelmaat.
Oehquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:46 schreef StateOfMind het volgende:
Er komt een nieuwe vampier game @:Ang3l
Blood of the Dawnwalker.
Van een nieuwe studio die voor een groot deel bestaat uit CD Project Red veteranen, die aan The Witcher 3 hebben gewerkt.
13 januari volgt er meer info.
Oordeel niet te erg over de big tiddies, deze vond ik serieus goed.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:20 schreef Friday12 het volgende:
Weet iemand of er een Fire Emblem kloon is voor de playstation?
Banner Saga?quote:Op maandag 13 januari 2025 12:20 schreef Friday12 het volgende:
Weet iemand of er een Fire Emblem kloon is voor de playstation?
Trailer gekeken, ziet er leuk uit.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:31 schreef StateOfMind het volgende:
Atomfall gameplay trailer (van de makers van de Sniper Elite games):
Release 27 maart, degenen met een Xbox kunnen hem op release op Game Pass.
Beetje lopen, beetje praten, beetje actie. beetje puzzels die gespoiled worden voor jequote:Op maandag 13 januari 2025 11:31 schreef Ang3l het volgende:
Flink wat met Kratos en Atreus gespeeld.
Ik vind het "wel ok". Beetje kabbelend, niet spectaculair, mooie omgevingen.
Prima. Geen topper.
En dat bijna een maand voor release.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:05 schreef MMaRsu het volgende:
Draait als een zonnetje
Door de puber ja. Helemaal prima want anders zie ik t niet zelf altijdquote:Op maandag 13 januari 2025 12:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Beetje lopen, beetje praten, beetje actie. beetje puzzels die gespoiled worden voor je
Nu alweer bijna een dag minderquote:
Always has been.quote:Op maandag 13 januari 2025 21:32 schreef DKUp het volgende:
De delay van AC Shadows heeft KCD2 nog meer interessant gemaakt.
Nee, een roomblanke missionaris natuurlijk.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:33 schreef StateOfMind het volgende:
Ben eigenlijk benieuwd of als Ubisoft ooit een Assassin’s Creed game maakt die zich in Centraal-Afrika afspeelt, of en dan een Aziaat de protagonist wordt
😱quote:Op maandag 13 januari 2025 22:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, een roomblanke missionaris natuurlijk.
Ik koop alles digitaal want dan kan m’n vriendin de games ook op haar eigen PS5 spelen en tegelijk (gameshare). KCD2 Gold Edition al in de pre order. Pro zonder disc drive en ga die dus ook niet kopen.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:36 schreef StateOfMind het volgende:
Kingdom Come Deliverance 2 fysiek overigens 60 euro bij iig Intertoys en Nedgame.
Digitaal 70.
Dus ja, geen moeilijke keuze.
Voor degenen met Een PS5 Pro is het trouwens ook geen moeilijke keuze![]()
![]()
![]()
Of hebben jullie intussen al een disc drive?
Geniet ervan zolang het nog duurt. Digital only is happening.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:56 schreef StateOfMind het volgende:
Ik wil gewoon games weer kunnen verkopen en/of ruilen, dus een disc drive is voor een absolute must.
digital only is een grote scamquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:15 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Geniet ervan zolang het nog duurt. Digital only is happening.
Goed dat je het nog even laat weten!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 01:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Afgelopen black friday mijn ps5 gekocht met een goeie deal.
Ziet er zeker wel tof uitquote:
Oke vooruit dan maarquote:
https://imgflip.com/gif/bxqalquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:15 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Geniet ervan zolang het nog duurt. Digital only is happening.
Ben er dan ook heel blij meequote:Op dinsdag 14 januari 2025 07:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goed dat je het nog even laat weten!
quote:Sony responded, "We are in the latter half of the console cycle for the PS5, and the number of PS5 titles has been increasing. We have also confirmed internally that the transition of users from the PS4 to the PS5 is trending well. In addition, we see users tending to purchase more software when they switch to the PS5, which we see as a positive. In terms of losing users to PCs, we have neither confirmed that any such trend is underway, nor do we see it as a major risk, so far."
Och, ze hebben een grootgeboezemde Kitana MK er in gezet.quote:
Andere fighting game, King of Fighters dacht ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och, ze hebben een grootgeboezemde Kitana MK er in gezet.
Is dit een karakter uit eerdere edities al? Ken haar niet.
Niet eerlijk eigenlijk. Met of zonder airbags scheelt behoorlijk wat damage.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom was Dead or Alive zo populair.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet eerlijk eigenlijk. Met of zonder airbags scheelt behoorlijk wat damage.
Mai is van king of fightersquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het begin traag en niet super, maar naarmate je verder komt hoe beter eerlijk gezegd.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:31 schreef Ang3l het volgende:
Flink wat met Kratos en Atreus gespeeld.
Ik vind het "wel ok". Beetje kabbelend, niet spectaculair, mooie omgevingen.
Prima. Geen topper.
Ik ben nu bij....quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:50 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik vind het begin traag en niet super, maar naarmate je verder komt hoe beter eerlijk gezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nu bij....Ah ja tot dat moment was het niet bijster bijzonder idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is er nog hoopquote:Op woensdag 15 januari 2025 11:39 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ah ja tot dat moment was het niet bijster bijzonder idd.
Is dit nou een heel nieuw spel? Of een dlc?quote:
Nieuwequote:Op donderdag 16 januari 2025 11:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is dit nou een heel nieuw spel? Of een dlc?
Oh, het ziet er echt totaal het zelfde uit als het vorige deel of ben ik nou gekquote:
Rebellion weet precies hoe ze het moeten doen met deze franchisequote:Op donderdag 16 januari 2025 11:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh, het ziet er echt totaal het zelfde uit als het vorige deel of ben ik nou gek
Wel altijd prima spellen. Die singple players missies zijn wel tof
Far cry model. Zelfde engine enzo alleen andere locatiequote:Op donderdag 16 januari 2025 11:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh, het ziet er echt totaal het zelfde uit als het vorige deel of ben ik nou gek
Wel altijd prima spellen. Die single players missies zijn wel tof
Hij komt op dag 1 naar het abonnement van de concurrentquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Leuk maar niet echt full price waard
Nintendo heeft geen abonnement dienst.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hij komt op dag 1 naar het abonnement van de concurrent
En dat rijmt
Pure poëzie
Jawelquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:51 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nintendo heeft geen abonnement dienst.
GBA is wel tofquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:11 schreef Drankster het volgende:
[..]
Oh ja, een muziekdienst en wat GBA titels die niemand speelt. Niet echt noemenswaardig.
Ohja, nice. GPU game die zeker weer gespeeld gaat wordenquote:
God of War en Live Service, wtf.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:57 schreef MMaRsu het volgende:
Playstation heeft weer 2 titels in ontwikkeling gecancelled
1 titel van Studio Bend (van Days Gone)
en BluePoint was aan het werk aan een God of War Liveservice game
die hebben ze nu beiden toch maar gecancelled.
Thanks Hermen
Goede generatie van Sony
https://www.bloomberg.com(...)playstation-projects
Ze hadden beter days gone 2 kunnen makenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:57 schreef MMaRsu het volgende:
Thanks Hermen
Goede generatie van Sony
Yup en deze titels waren schijnbaar al een aantal jaar in ontwikkeling.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ze hadden beter days gone 2 kunnen maken
Zonde dat zulke studios door dit wanbeleid falen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Yup en deze titels waren schijnbaar al een aantal jaar in ontwikkeling.
Nu kunnen ze van voren af aan beginnen.
Gaat lekker bij Sony
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:02 schreef Drankster het volgende:
Jim Ryan is de Don Mattrick van PlayStation.
In ieder geval goed dat het geannuleerd is maar een God of War liveservice game door BluePoint is echt het slechtste idee die ik ooit gehoord heb en hier zit echt níemand op te wachten.
Omdat BluePoint schijnbaar bezig was met God of War en de opmerking van Shuhei Yoshida over Miyazaki afglopen week kunnen we langzaam concluderen dat er dus géén Bloodborne remaster/remake in ontwikkeling is bij BluePoint. Of op een heel laag pitje.
Hoezo?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PS Portal pre-order CANCELED
Terwijl ze recent nog erg voor liveservice games waren ondanks het concord debacle; misschien valt dat toch wel mee dan.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:57 schreef MMaRsu het volgende:
Thanks Hermen
Goede generatie van Sony
Ik denk dat dit ook erg veel met het Concord debacle te maken heeft.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Terwijl ze recent nog erg voor liveservice games waren ondanks het concord debacle; misschien valt dat toch wel mee dan.
Ja, ipv iets met bb doen een liveservice game van GoW maken, hoe haal je het in je hoofd.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:02 schreef Drankster het volgende:
Jim Ryan is de Don Mattrick van PlayStation.
In ieder geval goed dat het geannuleerd is maar een God of War liveservice game door BluePoint is echt het slechtste idee die ik ooit gehoord heb en hier zit echt níemand op te wachten.
Omdat BluePoint schijnbaar bezig was met God of War en de opmerking van Shuhei Yoshida over Miyazaki afglopen week kunnen we langzaam concluderen dat er dus géén Bloodborne remaster/remake in ontwikkeling is bij BluePoint. Of op een heel laag pitje.
Ai, dat gaat ZO niet mijn ding wordenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik denk dat dit ook erg veel met het Concord debacle te maken heeft.
Er wordt ook gewerkt aan een Horizon live service game.
Niemand zit hier op te wachten...quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ai, dat gaat ZO niet mijn ding worden
Maar da's oke.
Hm na de financiële lego hzd(die ik er best leuk uit vond zien) flop nu dit maar proberen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik denk dat dit ook erg veel met het Concord debacle te maken heeft.
Er wordt ook gewerkt aan een Horizon live service game.
Marvel rivals joined the chatquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:19 schreef StateOfMind het volgende:
Ja er kán heel veel geld mee verdiend worden, maar het is een niche markt die én verzadigd is, én die doelgroep heeft duidelijk hun vaste games, daar kom je simpelweg niet meer tussen.
Daar had Yoshida een theorie over:quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:19 schreef StateOfMind het volgende:
Onbegrijpelijk dat men nog steeds met liveservice games bezig is, ondanks dat elke liveservice game van zoveel grote namen keihard geflopt is.
Ja er kán heel veel geld mee verdiend worden, maar het is een niche markt die én verzadigd is, én die doelgroep heeft duidelijk hun vaste games, daar kom je simpelweg niet meer tussen.
Elke poging is gedoemd te mislukken, zoals we keer op keer op keer zien.
Enorm veel geld, en tijd die telkens verspild wordt.
Focus je gewoon op goede singleplayer games, daar ligt de kracht van PlayStation, dat willen de spelers.
Met de Bloodborne IP hebben ze goud in handen, maar daar wordt al 10 jaar niks meer mee gedaan, terwijl daar wél al heel lang om geroepen wordt door de player base.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |