GBA is wel tofquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:11 schreef Drankster het volgende:
[..]
Oh ja, een muziekdienst en wat GBA titels die niemand speelt. Niet echt noemenswaardig.
Ohja, nice. GPU game die zeker weer gespeeld gaat wordenquote:
God of War en Live Service, wtf.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:57 schreef MMaRsu het volgende:
Playstation heeft weer 2 titels in ontwikkeling gecancelled
1 titel van Studio Bend (van Days Gone)
en BluePoint was aan het werk aan een God of War Liveservice game
die hebben ze nu beiden toch maar gecancelled.
Thanks Hermen
Goede generatie van Sony
https://www.bloomberg.com(...)playstation-projects
Ze hadden beter days gone 2 kunnen makenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:57 schreef MMaRsu het volgende:
Thanks Hermen
Goede generatie van Sony
Yup en deze titels waren schijnbaar al een aantal jaar in ontwikkeling.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ze hadden beter days gone 2 kunnen maken
Zonde dat zulke studios door dit wanbeleid falen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Yup en deze titels waren schijnbaar al een aantal jaar in ontwikkeling.
Nu kunnen ze van voren af aan beginnen.
Gaat lekker bij Sony
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:02 schreef Drankster het volgende:
Jim Ryan is de Don Mattrick van PlayStation.
In ieder geval goed dat het geannuleerd is maar een God of War liveservice game door BluePoint is echt het slechtste idee die ik ooit gehoord heb en hier zit echt níemand op te wachten.
Omdat BluePoint schijnbaar bezig was met God of War en de opmerking van Shuhei Yoshida over Miyazaki afglopen week kunnen we langzaam concluderen dat er dus géén Bloodborne remaster/remake in ontwikkeling is bij BluePoint. Of op een heel laag pitje.
Hoezo?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PS Portal pre-order CANCELED
Terwijl ze recent nog erg voor liveservice games waren ondanks het concord debacle; misschien valt dat toch wel mee dan.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:57 schreef MMaRsu het volgende:
Thanks Hermen
Goede generatie van Sony
Ik denk dat dit ook erg veel met het Concord debacle te maken heeft.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Terwijl ze recent nog erg voor liveservice games waren ondanks het concord debacle; misschien valt dat toch wel mee dan.
Ja, ipv iets met bb doen een liveservice game van GoW maken, hoe haal je het in je hoofd.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:02 schreef Drankster het volgende:
Jim Ryan is de Don Mattrick van PlayStation.
In ieder geval goed dat het geannuleerd is maar een God of War liveservice game door BluePoint is echt het slechtste idee die ik ooit gehoord heb en hier zit echt níemand op te wachten.
Omdat BluePoint schijnbaar bezig was met God of War en de opmerking van Shuhei Yoshida over Miyazaki afglopen week kunnen we langzaam concluderen dat er dus géén Bloodborne remaster/remake in ontwikkeling is bij BluePoint. Of op een heel laag pitje.
Ai, dat gaat ZO niet mijn ding wordenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik denk dat dit ook erg veel met het Concord debacle te maken heeft.
Er wordt ook gewerkt aan een Horizon live service game.
Bekijk deze YouTube-video
Niemand zit hier op te wachten...quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ai, dat gaat ZO niet mijn ding worden
Maar da's oke.
Hm na de financiële lego hzd(die ik er best leuk uit vond zien) flop nu dit maar proberen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik denk dat dit ook erg veel met het Concord debacle te maken heeft.
Er wordt ook gewerkt aan een Horizon live service game.
Bekijk deze YouTube-video
Marvel rivals joined the chatquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:19 schreef StateOfMind het volgende:
Ja er kán heel veel geld mee verdiend worden, maar het is een niche markt die én verzadigd is, én die doelgroep heeft duidelijk hun vaste games, daar kom je simpelweg niet meer tussen.
Daar had Yoshida een theorie over:quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:19 schreef StateOfMind het volgende:
Onbegrijpelijk dat men nog steeds met liveservice games bezig is, ondanks dat elke liveservice game van zoveel grote namen keihard geflopt is.
Ja er kán heel veel geld mee verdiend worden, maar het is een niche markt die én verzadigd is, én die doelgroep heeft duidelijk hun vaste games, daar kom je simpelweg niet meer tussen.
Elke poging is gedoemd te mislukken, zoals we keer op keer op keer zien.
Enorm veel geld, en tijd die telkens verspild wordt.
Focus je gewoon op goede singleplayer games, daar ligt de kracht van PlayStation, dat willen de spelers.
Met de Bloodborne IP hebben ze goud in handen, maar daar wordt al 10 jaar niks meer mee gedaan, terwijl daar wél al heel lang om geroepen wordt door de player base.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |