Och, ze hebben een grootgeboezemde Kitana MK er in gezet.quote:
Andere fighting game, King of Fighters dacht ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och, ze hebben een grootgeboezemde Kitana MK er in gezet.
Is dit een karakter uit eerdere edities al? Ken haar niet.
Niet eerlijk eigenlijk. Met of zonder airbags scheelt behoorlijk wat damage.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom was Dead or Alive zo populair.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet eerlijk eigenlijk. Met of zonder airbags scheelt behoorlijk wat damage.
Mai is van king of fightersquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het begin traag en niet super, maar naarmate je verder komt hoe beter eerlijk gezegd.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:31 schreef Ang3l het volgende:
Flink wat met Kratos en Atreus gespeeld.
Ik vind het "wel ok". Beetje kabbelend, niet spectaculair, mooie omgevingen.
Prima. Geen topper.
Ik ben nu bij....quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:50 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik vind het begin traag en niet super, maar naarmate je verder komt hoe beter eerlijk gezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nu bij....Ah ja tot dat moment was het niet bijster bijzonder idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is er nog hoopquote:Op woensdag 15 januari 2025 11:39 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ah ja tot dat moment was het niet bijster bijzonder idd.
Is dit nou een heel nieuw spel? Of een dlc?quote:
Nieuwequote:Op donderdag 16 januari 2025 11:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is dit nou een heel nieuw spel? Of een dlc?
Oh, het ziet er echt totaal het zelfde uit als het vorige deel of ben ik nou gekquote:
Rebellion weet precies hoe ze het moeten doen met deze franchisequote:Op donderdag 16 januari 2025 11:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh, het ziet er echt totaal het zelfde uit als het vorige deel of ben ik nou gek
Wel altijd prima spellen. Die singple players missies zijn wel tof
Far cry model. Zelfde engine enzo alleen andere locatiequote:Op donderdag 16 januari 2025 11:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh, het ziet er echt totaal het zelfde uit als het vorige deel of ben ik nou gek
Wel altijd prima spellen. Die single players missies zijn wel tof
Hij komt op dag 1 naar het abonnement van de concurrentquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Leuk maar niet echt full price waard
Nintendo heeft geen abonnement dienst.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hij komt op dag 1 naar het abonnement van de concurrent
En dat rijmt
Pure poëzie
Jawelquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:51 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nintendo heeft geen abonnement dienst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |