Door de puber ja. Helemaal prima want anders zie ik t niet zelf altijdquote:Op maandag 13 januari 2025 12:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Beetje lopen, beetje praten, beetje actie. beetje puzzels die gespoiled worden voor je
Nu alweer bijna een dag minderquote:
Always has been.quote:Op maandag 13 januari 2025 21:32 schreef DKUp het volgende:
De delay van AC Shadows heeft KCD2 nog meer interessant gemaakt.
Nee, een roomblanke missionaris natuurlijk.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:33 schreef StateOfMind het volgende:
Ben eigenlijk benieuwd of als Ubisoft ooit een Assassin’s Creed game maakt die zich in Centraal-Afrika afspeelt, of en dan een Aziaat de protagonist wordt
😱quote:Op maandag 13 januari 2025 22:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, een roomblanke missionaris natuurlijk.
Ik koop alles digitaal want dan kan m’n vriendin de games ook op haar eigen PS5 spelen en tegelijk (gameshare). KCD2 Gold Edition al in de pre order. Pro zonder disc drive en ga die dus ook niet kopen.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:36 schreef StateOfMind het volgende:
Kingdom Come Deliverance 2 fysiek overigens 60 euro bij iig Intertoys en Nedgame.
Digitaal 70.
Dus ja, geen moeilijke keuze.
Voor degenen met Een PS5 Pro is het trouwens ook geen moeilijke keuze![]()
![]()
![]()
Of hebben jullie intussen al een disc drive?
Geniet ervan zolang het nog duurt. Digital only is happening.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:56 schreef StateOfMind het volgende:
Ik wil gewoon games weer kunnen verkopen en/of ruilen, dus een disc drive is voor een absolute must.
digital only is een grote scamquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:15 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Geniet ervan zolang het nog duurt. Digital only is happening.
Goed dat je het nog even laat weten!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 01:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Afgelopen black friday mijn ps5 gekocht met een goeie deal.
Ziet er zeker wel tof uitquote:
Oke vooruit dan maarquote:
https://imgflip.com/gif/bxqalquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:15 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Geniet ervan zolang het nog duurt. Digital only is happening.
Ben er dan ook heel blij meequote:Op dinsdag 14 januari 2025 07:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goed dat je het nog even laat weten!
quote:Sony responded, "We are in the latter half of the console cycle for the PS5, and the number of PS5 titles has been increasing. We have also confirmed internally that the transition of users from the PS4 to the PS5 is trending well. In addition, we see users tending to purchase more software when they switch to the PS5, which we see as a positive. In terms of losing users to PCs, we have neither confirmed that any such trend is underway, nor do we see it as a major risk, so far."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |