Nou zoals ik al zei: Resident Evil serie, die is dan op VR.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Welke spellen buiten Rockstar producties vallen daaronder voor jou?
O bedoelde meer welk AAA titel je een jaar vol mee zou kunnen maken.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou zoals ik al zei: Resident Evil serie, die is dan op VR.
Maar ik zou ook RDR-2, Cyberpunk etc graag in VR zien. Op de PC zie je dat modders gewoon als individu en zonder toegang te hebben tot de software of documentatie het al lukt om een aardige VR-mod te maken. Dan moet dat toch voor pakweg 500K of 1 miljoen ook te doen zijn voor de PS5 als het bedrijf dit zelf doet?
Ik snap wel dat een bedrijf niet op VR ontwikkeld, want de markt is te klein en ze verkopen hooguit een paar honderdduizend extra copieen. Maar voor Sony is een aantal van die titels hét argument voor mensen om een bril aan te schaffen.
Ik weet niet of je wel eens met de PSVR2 een echt goed spel gespeeld hebt, maar het is echt een super ervaring..
Het is heel intens. En je pakt hem ook niet zomaar. Ik heb over RE4 ongeveer 5 maanden gedaan om het uit te spelen. Ben ook geen ervaren speler. Ik hoef ook niet altijd te VRn, maar als ik 1x per jaar een echte toptitel kan toevoegen zou dat voor mij genoeg zijn.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
O bedoelde meer welk AAA titel je een jaar vol mee zou kunnen maken.
Zodra dat VR bril helemaal klaar is incl games neem ik er ook voor de lol. Maar hele avond zou mij niet lukken, te intens voor mij.
Elden Ring.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
O bedoelde meer welk AAA titel je een jaar vol mee zou kunnen maken.
Zodra dat VR bril helemaal klaar is incl games neem ik er ook voor de lol. Maar hele avond zou mij niet lukken, te intens voor mij.
Heb geen flauw hoe ze het maken, maar op steam zie ik wel eens mods die VR mogelijk maken, dan zou het voor 10 miljoen toch wel mogelijk zijn voor GTA.
Maarre, wie weet komt dat er wel bij he..
Horizon Dawn vond ik dan nog helemaal niets wat ik ervan zag op youtube met VR.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is heel intens. En je pakt hem ook niet zomaar. Ik heb over RE4 ongeveer 5 maanden gedaan om het uit te spelen. Ben ook geen ervaren speler. Ik hoef ook niet altijd te VRn, maar als ik 1x per jaar een echte toptitel kan toevoegen zou dat voor mij genoeg zijn.
Horizon Dawn is wel mooi gemaakt, en ook de manier waarop je met objecten in VR kunt interacteren is net echt. Maar het spel zelf vind ik niet zo leuk. Heel veel klimmen vooral en dan een gevecht. Ik gebruik de demo als demo om mensen die nog nooit VR te hebben gezien het te laten ervaren. Om echt te spelen, mah..quote:Op maandag 20 januari 2025 16:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Horizon Dawn vond ik dan nog helemaal niets wat ik ervan zag op youtube met VR.
Maar over 10 jaar zie ik best dat mensen in zo'n kooitje lopen met loopbanden en een bril op
Gran Turismo 7quote:Op maandag 20 januari 2025 16:14 schreef LXIV het volgende:
Dat mis ik wel, echte AAA games met bril. RE4 was echt een bizarre ervaring in VR, maar er zijn wel veel spellen maar weinig echte top titels.
Ja. dat is AAA en VR. Niet mijn soort game echter. Er zijn wel een paar titels natuurlijk...quote:
https://youtube.com/shorts/h4TwcVuPBo4?si=YlzLQyjaePelrWVWquote:Op maandag 20 januari 2025 16:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Horizon Dawn vond ik dan nog helemaal niets wat ik ervan zag op youtube met VR.
Maar over 10 jaar zie ik best dat mensen in zo'n kooitje lopen met loopbanden en een bril op
Heb vorige week een PSVR2 set gekocht en vandaag mijn eerste 2 games gekocht. Ben benieuwd.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja. dat is AAA en VR. Niet mijn soort game echter. Er zijn wel een paar titels natuurlijk...
Veel plezier dan gewenst. Ik vond het een fenomale ervaring. Ik durfde bij sommige spellen gewoon niet door te spelen omdat mijn hersenen zeiden (hoewel ik bewust natuurlijk wist dat het niet echt was) "Stop!! Dit is te gevaarlijk'. Bijvoorbeeld toen de dorpelingen uit RE4 mij omsingelden.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heb vorige week een PSVR2 set gekocht en vandaag mijn eerste 2 games gekocht. Ben benieuwd.
Was toch bij PS Plus deze maand?quote:Op maandag 20 januari 2025 18:09 schreef DKUp het volgende:
Suicide Squad speelt prima, dat kan Rocksteady wel.
Deadshot en King Shark lijken mijn voorkeur te hebben.
Verwacht dat ik bij Suicide Squad niet alle zij-content ga doen, zal wel constant hetzelfde zijn.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Was toch bij PS Plus deze maand?
Zoja dan maar eens checken een keer.
Die Gotham Knights game halverwege uitgezet destijds en nooit meer naar omgekeken.
Sinds een paar maand is de PSVR2 officieel compatible met Windows: Pc-compatibiliteit PSVR2 vanaf 7 augustus. Je hebt dan wel een redelijke pc nodig om het een beetje fatsoenlijk te kunnen draaien, maar die compatibiliteit heeft het game-aanbod voor PSVR2 verduizendvoudigd. Aangezien ik je nog helemaal niet heb gehoord over Half-Life: Alyx, toch wel unaniem de beste, meest immersive VR-game ooit gemaakt, die kun je nu dus ook spelen als je je PSVR2 aan Steam hangt.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik hoop dat het support voor de VR2 gaat krijgen. Dat mis ik wel, echte AAA games met bril. RE4 was echt een bizarre ervaring in VR, maar er zijn wel veel spellen maar weinig echte top titels.
Een 'mod' voor VR zal toch geen miljoenen kosten. Sony kan beter Rockstar betalen om ook een mod te maken ipv kansloze games voor tientallen miljoenen sponseren. Ik heb aan 1 AAA titel per jaar gewoon genoeg.. En dan mag het van mij gerust 100 of 150 euro kosten. Per uur potentieel speelplezier is dat niks.
NOG een reden om Alan Wake 2 aan mijn backlog toe te voegen. Hou eens op, ik heb al teveel games op m'n bordje liggenquote:Op maandag 20 januari 2025 22:21 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ja,echt gaaf.
Maar onderstaande is mijn favoriet.
Bekijk deze YouTube-video
Het is financieel niet rendabel omdat PSVR2 een flop is.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou zoals ik al zei: Resident Evil serie, die is dan op VR.
Maar ik zou ook RDR-2, Cyberpunk etc graag in VR zien. Op de PC zie je dat modders gewoon als individu en zonder toegang te hebben tot de software of documentatie het al lukt om een aardige VR-mod te maken. Dan moet dat toch voor pakweg 500K of 1 miljoen ook te doen zijn voor de PS5 als het bedrijf dit zelf doet?
Ik snap wel dat een bedrijf niet op VR ontwikkeld, want de markt is te klein en ze verkopen hooguit een paar honderdduizend extra copieen. Maar voor Sony is een aantal van die titels hét argument voor mensen om een bril aan te schaffen.
Ik weet niet of je wel eens met de PSVR2 een echt goed spel gespeeld hebt, maar het is echt een super ervaring..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |