SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Put these foolish ambitions to rest.
Is qua character development ook niet heel boeiend natuurlijk.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het lijkt wel alsof developers bang zijn om een speler een karakter te laten besturen wat eigenlijk een en al rage incarnate is. De enige die nu even in me op komt is Doom Slayer. En id is echt niet van plan daar een daddy of pansy van te maken (al deden de fanartists dat wel met Animal Crossing).
Nee, want in Doom doe je 1 ding en dat is demons rippen en tearen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is qua character development ook niet heel boeiend natuurlijk.
Maar ja, dat hoeft ook niet in elk spel.
Oh zeker, id weet precies wat ze doenquote:Op donderdag 9 januari 2025 14:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
De lore in Doom en Doom Eternal is anders best interessant
Dit ja. Speelde de game ook meer voor het verhaal dan de gameplay.quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind ook dat Kratos echt veel karakterontwikkeling doormaakt. Hij brak toen zijn vrouw stierf door eigen toedoen, omdat Ares 'm verneukt had. Toen werd 'ie echt BOOS. Als je dan ziet dat hij in GoW en GoW Ragnarok toch echt de vader uithangt vind ik dat wel een mooi contrast. Hij doet wel stoer, maar heeft een klein hart. Misschien dat ik me daarom wel kan identificeren met Kratos.
Nee zonder gekheid, de lore in de laatste twee delen is tof, maar de gameplay is gewoon saai.
Als je middenin de game zit (ongeacht welk deel) zijn er geen spoilers hoorquote:Op donderdag 9 januari 2025 15:00 schreef Friday12 het volgende:
Daar heb je denk ik ook meer langs als he de oude God of War hebt gespeeld vs mensen die alleen de nieuwe hebben gespeeld.
Verder ben ik weg want ik zit midden in de game en lees alleen maar spoilers
We hebben nog niks gespoild! Nou ja niet veelquote:Op donderdag 9 januari 2025 15:00 schreef Friday12 het volgende:
Daar heb je denk ik ook meer langs als he de oude God of War hebt gespeeld vs mensen die alleen de nieuwe hebben gespeeld.
Oja, infamous. Dat was volgens mij 1 van m'n eerste PS spellen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:45 schreef Friday12 het volgende:
Infamous en prototype waren hier ook goed mee. Lekker evil zijn
Prototype was zo gaafquote:Op donderdag 9 januari 2025 14:45 schreef Friday12 het volgende:
Infamous en prototype waren hier ook goed mee. Lekker evil zijn
Weet nu het einde van deel 2 geloof ikquote:Op donderdag 9 januari 2025 15:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We hebben nog niks gespoild! Nou ja niet veel
Oeps.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Weet nu het einde van deel 2 geloof ik
quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind ook dat Kratos echt veel karakterontwikkeling doormaakt. Hij brak toen zijn vrouw stierf door eigen toedoen, omdat Ares 'm verneukt had. Toen werd 'ie echt BOOS. Als je dan ziet dat hij in GoW en GoW Ragnarok toch echt de vader uithangt vind ik dat wel een mooi contrast. Hij doet wel stoer, maar heeft een klein hart. Misschien dat ik me daarom wel kan identificeren met Kratos.
Nee zonder gekheid, de lore in de laatste twee delen is tof, maar de gameplay is gewoon saai.
Waardoor t echt een ander type spel is geworden, wat sommige leuk(er) vuinden en andere niet.quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit ja. Speelde de game ook meer voor het verhaal dan de gameplay.
Ja ik begeef me ook op een mijnenveld nu merk ikquote:Op donderdag 9 januari 2025 15:00 schreef Friday12 het volgende:
Daar is ook niets mis meequote:Op donderdag 9 januari 2025 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Waardoor t echt een ander type spel is geworden, wat sommige leuk(er) vuinden en andere niet.
Beetje zoals met AC eigenlijk, waar Origin, Odysee en Valhalla heel anders zijn dan voorheen.
Voor beide geldt voor mij dat ik pas bij "de tweede reeks" ben ingestroomd, dus ik ken ze niet anders dan hoe ze nu zijn.
Och, over smaak valt niet te twisten.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik begeef me ook op een mijnenveld nu merk ik
Ik bedoelde meer qua spoilers over het verhaal.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, over smaak valt niet te twisten.
Behalve Call of Duty. Dat is kut.
Ja bij AC denk ik dat idd.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar is ook niets mis mee
Het zou goed kunnen dat jij nu juist de eerdere delen niets vindt qua gameplay.
Een mijnenveld, in God of War 😱quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik begeef me ook op een mijnenveld nu merk ik
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ragnarok was al de laatste game in de Noorse mythologie. Geruchten gaan dat Kratos naar Egypte gaat.
En benieuwd naar de wapens.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
in eerste instantie hadden ze een trilogie in gedachten, later zijn ze naar 2 games arc over gegaan.
Er stond me iets van een trilogie bij.
Het Egyptische godenrijk is ook erg uitgebreid, dus genoeg mogelijkheden.
Een zwarte Kratos dan uiteraardquote:Op donderdag 9 januari 2025 15:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En benieuwd naar de wapens.
Kratos in Japan zou wel een gedurfde zet zijn
quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een zwarte Kratos dan uiteraard
Nope.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
De Titanic zinkt uiteindelijk 😱quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Had er eigenlijk wel zin in. De andere games in februari zijn niet mijn ding.quote:
Ik denk dat dat voornamelijk is omdat Kingdom Come Deliverance 2 vlak daarvoor uit komt (4 februari versus 14 februari)quote:
Ik denk dat ik daar weer een maandje Ubisoft+ voor neemquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Had er eigenlijk wel zin in. De andere games in februari zijn niet mijd ding.
Ben wel benieuwd, de hoge bomen vonden het vorig jaar in een dramatisch slechte staat en ik weet niet wat die vier/vijf extra maanden na afgelopen november hebben geholpen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar weer een maandje Ubisoft+ voor neem
Tja hoge bomen vangen veel windquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd, de hoge bomen vonden het vorig jaar in een dramatisch slechte staat en ik weet niet wat die vier/vijf extra maanden na afgelopen november hebben geholpen.
Eén grote speeltuinquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb de hype rondom GTA nooit begrepen
Dat heb ik bij al die From Software en Kojima games.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb de hype rondom GTA nooit begrepen
Voor een speeltuin vermaak ik me in Just Cause ook welquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Eén grote speeltuin
Enorme wereld waarin je elk voertuig wat je ziet kunt pakken.
Lang tof verhaal.
Maar je kunt ook naar hartelust oneindig aanklooien en chaos veroorzaken.
Plus topnotch graphics.
Online heeft mij nooit weten te bekoren.
Maar qua online speel ik eigenlijk alleen maar Call of Duty en Battlefield.
Dat kan, ik heb zelf ook weinig met Kojima's games.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat heb ik bij al die From Software en Kojima games.
Het verhaal was echt zwak. Voor de rest geweldig. Red Dead Redemption 2 vond ik het verhaal en de personages goed.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:48 schreef Evangelion het volgende:
Hopelijk heeft VI een leuker verhaal en betere characters.
V was echt te ver doorgeslagen met "iedereen is een klootzak, nietsnut en/of totaal gestoord".
Geeft niet we kunnen niet allemaal goede smaak hebben.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:08 schreef StateOfMind het volgende:
Het enige waar ik écht niks mee heb, is turn based.
En van die Japanse games met die typische manga of anime of wat het is artstyle/tekenstijl characters (grote ogen en zo).
En sport/race games en van die strategie games (rts of zo).
quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:11 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Geeft niet we kunnen niet allemaal goede smaak hebben.
Die komt er ook ooit aan, maar niet heel snel.quote:
Is een soort rogue-lite mode. Best vermakelijk en zitten leuke unlocks in.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:48 schreef StateOfMind het volgende:
God of War Ragnarok heeft vorig jaar of twee jaar terug to heen gratis dlc/uitbreiding gekregen?
Is dat de moeite waard of meh 🐑
Ik heb het precies andersom. Geef mij de oude stijl maar, lekker combo's aan elkaar rijgen met de blades of chaos.Die over the shoulder combat met die bijl is VEEL te langzaam. Ik weet wel wat er op gegeven moment gebeurd, maar dat is toch niet hetzelfde. Ik vond raging kratos die kwaad was op alles ook veel toffer dan daddy met een klein hartje, en Atreus is gewoon rete irritant.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:21 schreef StateOfMind het volgende:
Ik vind zelf de God of War games nieuwe stijl zoveel toffer dan de oude games.
De oudere games had ik weinig mee.
Ah, dan kan ik die skippen, roguelites/roguelikes hou ik niet van.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is een soort rogue-lite mode. Best vermakelijk en zitten leuke unlocks in.
IK vind godenrijken altijd wel interessant.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
in eerste instantie hadden ze een trilogie in gedachten, later zijn ze naar 2 games arc over gegaan.
Er stond me iets van een trilogie bij.
Het Egyptische godenrijk is ook erg uitgebreid, dus genoeg mogelijkheden.
Valhalla?quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:48 schreef StateOfMind het volgende:
God of War Ragnarok heeft vorig jaar of twee jaar terug to heen gratis dlc/uitbreiding gekregen?
Je vergeet dikke tieten en giechelenquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:08 schreef StateOfMind het volgende:
En van die Japanse games met die typische manga of anime of wat het is artstyle/tekenstijl characters (grote ogen en zo).
O ja, tietfa.quote:
Tietfaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, tietfa.
My god, in FF 7 remake.... knalden van m;n scherm af zowat!
De kat werd bang! En anders ik wel.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ah, dan kan ik die skippen, roguelites/roguelikes hou ik niet van.
Schoot me opeens te binnen net over die dlc.
Nou, best wel.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We hebben nog niks gespoild! Nou ja niet veel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er gelijk na de main story aan begonnen, omdat ik heerlijk in het verhaal zat en wilde weten waar dit deel van het verhaal naar toe zou leiden.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:48 schreef StateOfMind het volgende:
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:54 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Nou, best wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]Voor zover ik weet is FOK! geen trophy guide, maar wellicht zit ik er naast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil er alleen mee zeggen dat het al heel lang bekend is.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:03 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is FOK! geen trophy guide, maar wellicht zit ik er naast.
Voor mij was het niet bekend voor ik er 2 maanden geleden aan begon, dus ik ben blij dat ik op dat moment niet in dit topic meelas.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wil er alleen mee zeggen dat het al heel lang bekend is.
Dat risico loop je altijd.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:10 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Voor mij was het niet bekend voor ik er 2 maanden geleden aan begon, dus ik ben blij dat ik op dat moment niet in dit topic meelas.
Maar je kan lullen als brugman, maar dat doet niets af aan het feit dat er tussen de regels door behoorlijk wat spoilers worden weggeven in dit topic.
Helemaal als games intussen al wat ouder zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat risico loop je altijd.
[..]
Nou, best wel.Er zijn 8 games uitgekomen. Wat verwacht jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
[..]
Nou, best wel.Serieus dude? Really? Het is de fucking protagonist, de kans dat ie het haalt is zo'n beetje 99%. Er zijn maar heel weinig games waar de hoofdpersoon doodgaat, ik ken eigenlijk maar1 bekende, John Marston.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook de enige game die ik kan bedenken, iig die niet later weer magisch tot leven komt.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:09 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Serieus dude? Really? Het is de fucking protagonist, de kans dat ie het haalt is zo'n beetje 99%. Er zijn maar heel weinig games waar de hoofdpersoon doodgaat, ik ken eigenlijk maar1 bekende, John Marston.
Dat ligt aan jouquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
En bij mij stierf Kratos soms wel.
Ik wou zeggen Booker DeWitt uit BioShock Infinite, maar dat is maar net hoe je het bekijktquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ook de enige game die ik kan bedenken, iig die niet later weer magisch tot leven komt.
En Arthur van deel 2quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:09 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Serieus dude? Really? Het is de fucking protagonist, de kans dat ie het haalt is zo'n beetje 99%. Er zijn maar heel weinig games waar de hoofdpersoon doodgaat, ik ken eigenlijk maar1 bekende, John Marston.
Joel.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:09 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Nee, met een golfclubquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee, met een golfclub
Niet met een spoiler
Remake (PS5/PC), niet de PS4-remaster.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:34 schreef MMaRsu het volgende:
Welke versie van TLOU1 is nou het beste op PS5? De PS4 remaster versie? Of is er nu ook een PS5 versie
Als je de PS4 remaster versie hebt, dan kon je die voor een tientje upgraden naar de PS5 versie.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:34 schreef MMaRsu het volgende:
Welke versie van TLOU1 is nou het beste op PS5? De PS4 remaster versie? Of is er nu ook een PS5 versie
Beide games hebben een PS5 versie. En zeker last of us 1 is het waard.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik moet TLOU2 nog spelen maar thx
Wist verder wel over dat joel het niet haalt tot het einde dat had ik wel meegekregen door de jaren heen helaas
Nog 2 maandjes en dan is die op PC
The Last of Us Part I (PS5)quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik moet TLOU2 nog spelen maar thx
Nou... liever de hedendaagse re4 remaster dan de originele clunky versie.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
TLOU1 moet je gewoon op PS3 spelen, fuck remasters en remakes.
Is ook prima te doenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Totdat je weer 720P en lager resoluties en 20fps op je 4K tv speelt.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je kan met dual shock 4 op de ps3 gamen hequote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Totdat je weer 720P en lager resoluties en 20fps op je 4K tv speelt.
Dualshock 3 kutcontroller
Dat ging de betere kant op maar de Dualsense is weer flink beter.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je kan met dual shock 4 op de ps3 gamen he
quote:Remake is more like Halo Combat Evolved Anniversary, same gameplay with some improvements but with UE5 makeup.
Sowieso. Daarom de ps5 editie spelenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat ging de betere kant op maar de Dualsense is weer flink beter.
Final Fantasy verkoopt alleen op PlayStation en Nintendo.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:22 schreef Evangelion het volgende:
NateDrake: "Flight Simulator 2024 will come to PS5 and Switch 2, and Halo: The Master Chief Collection will come to PS5 and Switch 2 as well"
NateDrake: "I can confirm that Final Fantasy 7 Remake and Rebirth will come to Xbox & Switch 2. Remake released in 2025, Rebirth in 2026"
Slechte ruil (maar FF was natuurlijk altijd maar tijdelijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |