Klopt wat je zegt. Ze heeft eerst gezegd; voor mij komt toch niemand want ik heb geen familie(meer). Later was het; ik vind het echt niet leuk dat de familie per se naar de studio moet komen elke keer. En dan praat ze idd over een broer en zus.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:53 schreef zodeju het volgende: [..] Nee, ik weet het niet.....ik lees geen familie en ook een zuster en nu een broer.....dus weet het niet meer. Ik denk dat ik misschien post lees waar het niet over de zelfde persoon gaat. Nu moet ik ook zeggen dat ze me niet echt ligt....
aan mevrouw odie22 misschien ?quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Ze doet me aan iemand denken, maar ik weet niet wie.
Marijke Helwegen?quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Ze doet me aan iemand denken, maar ik weet niet wie.
Je hebt beeld! Tel je zegeningenquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:57 schreef mario390 het volgende:
bij belgse stream is bij batt.wissel bb reklame over bewohners
Ah .. dat was de reden.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:56 schreef GayGuy het volgende:
Dacht even een half uurtje een pauze te nemen, en ff te gamen. Haha, na 3 uur maar weer eens de streams aanzetten.,...en hup,,, SL🤣🤣
Nee, ze had toch lopen roepen dat ze niet in beeld wil omkleden.quote:
ze hebben toch die klapdeurtjes waar ze achter kunnenquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, ze had toch lopen roepen dat ze niet in beeld wil omkleden.
quote:
Jordyquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:00 schreef odie22 het volgende:
[..]
zie ook al een nieuwe bewoner bij jou
Oja idd. Ze had blijkbaar een hele tactiek om ongezien van kleding te wisselen zei Linda.quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:00 schreef odie22 het volgende:
[..]
ze hebben toch die klapdeurtjes waar ze achter kunnen
We gaan dit jaar helemaal niets zien van wat vrouwelijk bloot en zeker zonder hottub. Preutse wereld geworden. De mannen worden wel gewoon gefilmd naast de douche.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:03 schreef mario390 het volgende:
wat ik niet snap, waar ze zich wassen? is dat in wcruim of buiten outdoor?
Ik viel net in het gesprek, hij had het over iets wat daar gebeurd was.. en nog wel zou terug zien.quote:
Ik mag de foto van de uitvaartvereniging hier vast niet posten, maar als je op google zoekt ''milena dadabayeva uitvaartverzorging '' dan zie je een foto van de advertentie van overlijden moeder 2022, en daar staat idd een broer opquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt. Ze heeft eerst gezegd; voor mij komt toch niemand want ik heb geen familie(meer). Later was het; ik vind het echt niet leuk dat de familie per se naar de studio moet komen elke keer. En dan praat ze idd over een broer en zus.
of ze bellen , ze heet amberquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:08 schreef Puzzie het volgende:
Jolien is vrijwel elke dag samen met haar beste vriendin
Haha sherlock. Ik twijfel ook niet aan haar verhaal. Maar het is wel verwarrend omdat haar verhaal zo in flarden wordt verteld en soms dus wat tegenspraak bevat.quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik mag de foto van de uitvaartvereniging hier vast niet posten, maar als je op google zoekt ''milena dadabayeva uitvaartverzorging '' dan zie je een foto van de advertentie van overlijden moeder 2022, en daar staat idd een broer op
quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:08 schreef odie22 het volgende:
[..]
u was te laat , afblijven van mijn sjoeke
Nee singlequote:Op woensdag 8 januari 2025 23:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jolien heeft een vriendin of een vriendin als relatie ?
BFFquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jolien heeft een vriendin of een vriendin als relatie ?
Kenau 1,5 miljoenquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien heeft 8000 volgers ... vindt men daar belangrijk, hoeveel volgers je hebt.
ja was toen ook de mooist in huisquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jolien doet mij denken aan Karen van het vorige seizoen ....
Jordy • 533quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nu over het aantal volgers op social media, zal zo wel een zender check volgen ...
Chiaraquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:12 schreef mario390 het volgende:
in erste bb nl be had ik ook en belgse favorit
dann in de andere jaren had ik tanjas,chiaras
Ow dat betekent zendercheckquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nu over het aantal volgers op social media, zal zo wel een zender check volgen ...
Dat maakt het inderdaad minder leuk.. Hoe meer volgers hoe moeilijker het wordt met stemmen. De volgers kijken bijvoorbeeld niet eens het programma maar stemmen op diegene omdat ze trouw zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien heeft 8000 volgers ... vindt men daar belangrijk, hoeveel volgers je hebt.
er is aan geen 1 bewoner iets niet echt, ze hebben allemaal wel wat gedaanquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik was geschockt dat haren niet echt zijn, lief is zij
Linda toch mooi al verdubbeld. Kan de rest nog niet zeggen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jordy • 533
Milena • 624
Elsa • 838
Fleur • 1.303
Jeffrey • 1.621
Niels • 1.441
Lennie • 6.755
Mattheüs • 57.400
Linda • 267
Keanu • 15.100
Jolien 8.201
En haar DMs lezen he?quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:14 schreef odie22 het volgende:
ik wil jolien d'r insta wel beheren hoor
wij niet elsaquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Elsa wil nog een dag bespreking .....
klopt, Linda zit nu al op 594 , mijn rijtje was uiteraard van dag 1quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Linda toch mooi al verdubbeld. Kan de rest nog niet zeggen.
milena,else denk niet, en jolien vallt me niet ein wat zij misschien gedaan heeftquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:14 schreef odie22 het volgende:
[..]
er is aan geen 1 bewoner iets niet echt, ze hebben allemaal wel wat gedaan
Zeg ik, net een kliniek.quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:18 schreef Puzzie het volgende:
Lekker geforceerd een groepsbespreking om 23:18
Linda?quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:14 schreef odie22 het volgende:
[..]
er is aan geen 1 bewoner iets niet echt, ze hebben allemaal wel wat gedaan
Euh neequote:
Snap dat echt nietquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit ja. Mensen gaan er nog in mee ook
Ahaquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:20 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja bij wijze van, ken de helft nog niet eens
Als er drama was kon dat gebeuren ja.quote:
Ik ken het wel vanuit het Blijf van mijn lijf huis ,waar ook altijd van alles gebeurde ,maar dat was toch andersquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als er drama was kon dat gebeuren ja.
"Anita is vandaag binnengekomen met 2 promille, die hopen we morgen opnieuw voor te stellen.
Hoe vonden jullie het toen ze kotsend voor haar kamerdeur lag"
En indien niet kan Elsa Let It Go zingenquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena : Ik ben nogal heftig in mijn emoties. Maar ik denk dat ik ze nu heb kunnen loslaten.
En dan zingen we: dank u voor deze nieuwe morgen, dank u voor deze nieuwe dag. Dank u dat wij met onze zorgen bij u komen mag.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben dit jaar wel erg verstaanbare Vlamingen (voor Nederlanders van boven de rivieren) uitgekozen.
Een galspuirondje is leuker jaquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:24 schreef Folies het volgende:
Ik vind dit wel leuk. Misschien krijgen we nog eens een steek ofzo te horen.
Deze ken ik. Van heeeeel vroeger ..quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dan zingen we: dank u voor deze nieuwe morgen, dank u voor deze nieuwe dag. Dank u dat wij met onze zorgen bij u komen mag.
Het rondje is nog niet voorbij...quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Alleen het applausje voor jezelf ontbreekt nog
De eerste bb was alleen met hollanders. Ruud, bart, willem, sabine, en nog een paar. Daar zaten geen belgen bijquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:12 schreef mario390 het volgende:
in erste bb nl be had ik ook en belgse favorit
dann in de andere jaren had ik tanjas,chiaras
Die heeft dat haar over zijn hoofd ook voor een reden zo naar voren hangen. Redelijk kale knar naar bovenquote:
Hou ik ook niet van.quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:28 schreef engine het volgende:
Ik zag net een washandje daar nog liggen daar
Voilaquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het rondje is nog niet voorbij...
ik zei de erste mix bbrotherquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:27 schreef GayGuy het volgende:
[..]
De eerste bb was alleen met hollanders. Ruud, bart, willem, sabine, en nog een paar. Daar zaten geen belgen bij
Klinkt als Grasvezelquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:30 schreef odie22 het volgende:
ik hoor ook geklap, loop dus flink achter ( zit je dan met 1 gb kpn shit glazvezel)
Hangt er vanaf waarvoorquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:31 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Je zal er maar net een nodig hebben
had ze ook doorgegevon....quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien eigenlijk moet ik elektrisch poetsen en met speciale tandpasta
Divaquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien eigenlijk moet ik elektrisch poetsen en met speciale tandpasta
kan rrs zo met de zuigslang er inquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:32 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Daarom de douches buiten kan de FEBO er makkelijk bij
Nee maar de andere bak staat nu buiten.quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:33 schreef ben34567 het volgende:
Hebben ze maar 1 kleine wasbak voor iedereen ?
Echt welquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die zijn in verhouding groot ook
Hoe stom. Ze doen daar toch ook de afwas ?quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:33 schreef BB-King het volgende:
[..]
Nee maar de andere bak staat nu buiten.
nl be bb heb ik geschrevenquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:33 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nee, dat zei je niet. Je schreef In de erste bb, pikkie
Volgens die tw8tch stream vorrige week, is er binnen ook een badkamer, die ze kunnen vrijspelen. Al was die niet in beeld tijdens de streamquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:32 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Daarom de douches buiten kan de FEBO er makkelijk bij
Is dat niet gewoon die make up ruimte met spiegels ?quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:34 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Volgens die tw8tch stream vorrige week, is er binnen ook een badkamer, die ze kunnen vrijspelen. Al was die niet in beeld tijdens de stream
nee en douche wc is in de vorratkamer geloof ik,in pinkquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:35 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon die make up ruimte met spiegels ?
Dan pakt hij red bullquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zou hij nooit moe worden van zichzelf ?
Afzien zullen zequote:Op woensdag 8 januari 2025 23:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die gevangenis kleding mag ook wel snel weg, kom op het is 2025 FEBO ....
2 dagen terug nog door Elsa gepoetst..quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:39 schreef Kodiak100 het volgende:
De toiletten zagen er netjes uit volgens Remi
ADHD'ers hebben een vertraagde aanmaak van melatoninequote:Op woensdag 8 januari 2025 23:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zou hij nooit moe worden van zichzelf ?
Heeft hij gezegd dat hij ADHD heeft?quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:40 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
ADHD'ers hebben een vertraagde aanmaak van melatonine
quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
2 dagen terug nog door Elsa gepoetst..
2 dagen met al die mensen
Rijk VS armquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:40 schreef Moeraskat het volgende:
Hebben we eens een BB gehad met juist heel veel luxe, eten en drinken + dingen om te doen? Ik vraag me namelijk af of dat dus uiteindelijk saaier is dan altijd dat gebrek aan eten, drinken, comfort en luxe?
Nog niet.quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heeft hij gezegd dat hij ADHD heeft?
zijn 2 wc´s of meer? in spanie hadden ze 1 vor 20quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
2 dagen terug nog door Elsa gepoetst..
2 dagen met al die mensen
Ze hadden in 2001 wel Big Brother: The Battle waar er echt groot verschil russen rijk en arm was.quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:40 schreef Moeraskat het volgende:
Hebben we eens een BB gehad met juist heel veel luxe, eten en drinken + dingen om te doen? Ik vraag me namelijk af of dat dus uiteindelijk saaier is dan altijd dat gebrek aan eten, drinken, comfort en luxe?
Nou...is wel een beetje te vet. Verstopt je huid.quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja is toch niet zo gek? houdt vocht vast
Kan ook echt nietquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:42 schreef ledn81 het volgende:
Elsa begint weer over het ene glas dat een keer ergens stond dat van niemand was toen ze er naar vroeg
Ja, en je kon naar rijk gaan door met jouw team battles te winnenquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Rijk VS arm
En de weekbudgetten in de eerste edities
Al een dag of vijfquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:41 schreef mario390 het volgende:
eten ze echt dit wat in de violetten dosen in slaapkamer is? big brother slop
vorig jaar of jaar ervoor begonnen ze de 1e week met allemaal eten , en dat was na een week of paar dagen weer overquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:40 schreef Moeraskat het volgende:
Ik bedoel écht de volle tijd. En dan wat meer gericht op drama, stelletjes, spelletjes, strijden om de pot.quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Rijk VS arm
En de weekbudgetten in de eerste edities
neenquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik bedoel écht de volle tijd. En dan wat meer gericht op drama, stelletjes, spelletjes, strijden om de pot.
ja precies. Meer ook niet hè?quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:44 schreef odie22 het volgende:
[..]
vorig jaar of jaar ervoor begonnen ze de 1e week met allemaal eten , en dat was na een week of paar dagen weer over
Ja Big brother 3quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik bedoel écht de volle tijd. En dan wat meer gericht op drama, stelletjes, spelletjes, strijden om de pot.
De Gouden Kooiquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien moeten ze dat eens doen dan. Want de afgelopen 5 jaar hoor / lees ik niks anders dan dat het onzin is met dat arme gedoe en uithongeren van mensen. Saaie streams want ze hebben niks te doen. Ik snap niet waarom ze dan toch denken dat dit een goed idee is.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:45 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ah zie het nu pas, deze spiegel doet het niet
Lekker danquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:42 schreef Kissingbird het volgende:
Remi is thuis OCD hij let op alles.. en kan geïrriteerd raken als mensen niet uh.. (opruimen)
Nope niet gezienquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, maar zag je het op stream ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
dit jaar wordt ALLES , lees, ALLES anders .................quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien moeten ze dat eens doen dan. Want de afgelopen 5 jaar hoor / lees ik niks anders dan dat het onzin is met dat arme gedoe en uithongeren van mensen. Saaie streams want ze hebben niks te doen. Ik snap niet waarom ze dan toch denken dat dit een goed idee is.
Voedsel in blik hoeft nooit in de koelkastquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
moeten ze dat niet in koelkast hebben?
Gaat nog leuk worden daar al zorgt Elsa er ook voor dat het opgeruimd blijftquote:
ja en nog wat BN-ers, heb het meeste verdrongenquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:46 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Datb was met viola holt, toch? Was meerv een spinnoff
Eens, maar dat zal wel niet meer kunnen, en omdat deze programmamakers te dom zijn om zelf na te denken en van allerlei edities inallerlei landen wat nemen en zo op zondagmiddag een nieuwe editie Bb in elkaar flansenquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien moeten ze dat eens doen dan. Want de afgelopen 5 jaar hoor / lees ik niks anders dan dat het onzin is met dat arme gedoe en uithongeren van mensen. Saaie streams want ze hebben niks te doen. Ik snap niet waarom ze dan toch denken dat dit een goed idee is.
Hier betekent het een boer laten, of als iets je opstoot.. omhoog komt van eten.quote:
Ik vind Elsa wel wat minder leuk alquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:49 schreef Krambo het volgende:
Ik vind Elsa leuk, maar niet in combinatie met Remi
+1quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind Elsa wel wat minder leuk al
Die vond ik fantastisch.quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:49 schreef Puzzie het volgende:
Remy heeft het nu al moeilijk met hoe hij er morgenochtend uitziet
Ah bang om kaal te wordenquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:52 schreef Kissingbird het volgende:
je zou het niet verwachten.. maar Remi is bang om kaal te worden
Vraagt aan Niels hoe oud hij was toen het begon bij hem..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |