kan rrs zo met de zuigslang er inquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:32 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Daarom de douches buiten kan de FEBO er makkelijk bij
Nee maar de andere bak staat nu buiten.quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:33 schreef ben34567 het volgende:
Hebben ze maar 1 kleine wasbak voor iedereen ?
Echt welquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die zijn in verhouding groot ook
Hoe stom. Ze doen daar toch ook de afwas ?quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:33 schreef BB-King het volgende:
[..]
Nee maar de andere bak staat nu buiten.
nl be bb heb ik geschrevenquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:33 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nee, dat zei je niet. Je schreef In de erste bb, pikkie
Volgens die tw8tch stream vorrige week, is er binnen ook een badkamer, die ze kunnen vrijspelen. Al was die niet in beeld tijdens de streamquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:32 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Daarom de douches buiten kan de FEBO er makkelijk bij
Is dat niet gewoon die make up ruimte met spiegels ?quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:34 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Volgens die tw8tch stream vorrige week, is er binnen ook een badkamer, die ze kunnen vrijspelen. Al was die niet in beeld tijdens de stream
nee en douche wc is in de vorratkamer geloof ik,in pinkquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:35 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon die make up ruimte met spiegels ?
Dan pakt hij red bullquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zou hij nooit moe worden van zichzelf ?
Afzien zullen zequote:Op woensdag 8 januari 2025 23:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die gevangenis kleding mag ook wel snel weg, kom op het is 2025 FEBO ....
2 dagen terug nog door Elsa gepoetst..quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:39 schreef Kodiak100 het volgende:
De toiletten zagen er netjes uit volgens Remi
ADHD'ers hebben een vertraagde aanmaak van melatoninequote:Op woensdag 8 januari 2025 23:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zou hij nooit moe worden van zichzelf ?
Heeft hij gezegd dat hij ADHD heeft?quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:40 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
ADHD'ers hebben een vertraagde aanmaak van melatonine
quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
2 dagen terug nog door Elsa gepoetst..
2 dagen met al die mensen
Rijk VS armquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:40 schreef Moeraskat het volgende:
Hebben we eens een BB gehad met juist heel veel luxe, eten en drinken + dingen om te doen? Ik vraag me namelijk af of dat dus uiteindelijk saaier is dan altijd dat gebrek aan eten, drinken, comfort en luxe?
Nog niet.quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heeft hij gezegd dat hij ADHD heeft?
zijn 2 wc´s of meer? in spanie hadden ze 1 vor 20quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
2 dagen terug nog door Elsa gepoetst..
2 dagen met al die mensen
Ze hadden in 2001 wel Big Brother: The Battle waar er echt groot verschil russen rijk en arm was.quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:40 schreef Moeraskat het volgende:
Hebben we eens een BB gehad met juist heel veel luxe, eten en drinken + dingen om te doen? Ik vraag me namelijk af of dat dus uiteindelijk saaier is dan altijd dat gebrek aan eten, drinken, comfort en luxe?
Nou...is wel een beetje te vet. Verstopt je huid.quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja is toch niet zo gek? houdt vocht vast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |