Afzien zullen zequote:Op woensdag 8 januari 2025 23:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die gevangenis kleding mag ook wel snel weg, kom op het is 2025 FEBO ....
2 dagen terug nog door Elsa gepoetst..quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:39 schreef Kodiak100 het volgende:
De toiletten zagen er netjes uit volgens Remi
ADHD'ers hebben een vertraagde aanmaak van melatoninequote:Op woensdag 8 januari 2025 23:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zou hij nooit moe worden van zichzelf ?
Heeft hij gezegd dat hij ADHD heeft?quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:40 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
ADHD'ers hebben een vertraagde aanmaak van melatonine
quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
2 dagen terug nog door Elsa gepoetst..
2 dagen met al die mensen
ja is toch niet zo gek? houdt vocht vastquote:
Rijk VS armquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:40 schreef Moeraskat het volgende:
Hebben we eens een BB gehad met juist heel veel luxe, eten en drinken + dingen om te doen? Ik vraag me namelijk af of dat dus uiteindelijk saaier is dan altijd dat gebrek aan eten, drinken, comfort en luxe?
Nog niet.quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heeft hij gezegd dat hij ADHD heeft?
zijn 2 wc´s of meer? in spanie hadden ze 1 vor 20quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
2 dagen terug nog door Elsa gepoetst..
2 dagen met al die mensen
Ze hadden in 2001 wel Big Brother: The Battle waar er echt groot verschil russen rijk en arm was.quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:40 schreef Moeraskat het volgende:
Hebben we eens een BB gehad met juist heel veel luxe, eten en drinken + dingen om te doen? Ik vraag me namelijk af of dat dus uiteindelijk saaier is dan altijd dat gebrek aan eten, drinken, comfort en luxe?
Nou...is wel een beetje te vet. Verstopt je huid.quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja is toch niet zo gek? houdt vocht vast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |