Nou ja normaalquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann heb ik dat misverstanden, dann zijn ze nur normal overleden
dat weet ik ,en snap ikquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dat heeft niks met naar ouders te maken.
Oké gelukkigquote:
Dat is toch ook altijd weer bijzonderquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:51 schreef ben34567 het volgende:
Theorie op twitter is dat Niels een crush heeft op Milena
hopelijk heeft BB niks doorquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:50 schreef DGK-Eric het volgende:
Remi zijn batterijen zijn leeg. Kennelijk verzonken in overpeinzingen. Die gaat heel lekker slapen vannacht.
Twitter he...quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is toch ook altijd weer bijzonder![]()
Aardig zijn tegen iemand betekent daar een crush hebben
Leuke rol voor de decision makers! Kleur bekennen!quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:50 schreef Kodiak100 het volgende:
zouden ze misschien zelf moeten beslissen wie er weg gaat. Alles is immers anders
quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:51 schreef ben34567 het volgende:
Dat zei ik hier net ook al voor de grap.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:51 schreef ben34567 het volgende:
Nee, ik weet het niet.....ik lees geen familie en ook een zuster en nu een broer.....dus weet het niet meer. Ik denk dat ik misschien post lees waar het niet over de zelfde persoon gaat. Nu moet ik ook zeggen dat ze me niet echt ligt....quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maaarrr?je gelooft er niet veel van? Ik begrijp je reactie anders niet helemaal, sorry
Hoeft ook niet, het is een kopie van ons topicquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar kom ik niet meer , ik snap nu weer waarom
Dat kan ik me niet voorstellenquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, het is een kopie van ons topic
ja ik zei ook al zoietsquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat zei ik hier net ook al voor de grap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |