Nou dat is hij echt niet hoor.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:45 schreef ben34567 het volgende:
Niels is een kille sociopaat die geen enkel medeleven toonde bij de tranen van Milena
Vermoord? Daar ging het helemaal niet over , en dat is ook helemaal niet gezegd.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
ook zowat waar ouders vermordet wurden?
Lol je fantasie raakt op holquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
ook zowat waar ouders vermordet wurden?
Dat zal best zo zijn.....quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Had ze gisterenochtend ook verteld hoor
Weet ik maar haat is voor sneuneuzen , ik ga er vanuit dat mensen hier zich niet zo mee laten slepen door dom te haten op bewoners.quote:
bij de vlucht toch of niet?quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vermoord? Daar ging het helemaal niet over , en dat is ook helemaal niet gezegd.
Daar hadden wij al geld op gezetquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:47 schreef odie22 het volgende:
ik vind van de 2 nieuwe bewoners jolien verreweg de leukste
Maaarrr?quote:
ja om dat zij niet snapt dat zij nominiert isquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:47 schreef Moeraskat het volgende:
Niemand haat Milena. Niemand zegt dat haar verhaal niet erg is.
Het gaat over haar houding en gedrag van nú in het BB huis. Niks meer niks minder.
En dat heeft niks met naar ouders te maken.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja om dat zij niet snapt dat zij nominiert is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |