ja maar daar is wat erges gebeurdquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zij is niet de enige die haar ouders heeft verloren
En dan nu misschien de eerste week foetsie.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Fleur had zich vorig jaar ook opgeven en was toen samen met iemand.
Had ze gisterenochtend ook verteld hoorquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou ja heeft geen familie en nu komt in ene een zuster naar boven en nu een broer. Straks is het "een huis vol."..een beter programma voor haar.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja daar vraag je me wat ,. ik kom er niet op
herman brusselmans ?quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja daar vraag je me wat ,. ik kom er niet op
Bij de meesten daar in het huis zijn nare dingen gebeurt.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar daar is wat erges gebeurd
quote:
Met tong?quote:
deswegen zeg ik, met zo en verhaal bij bb kreg je nur nog meer hass,om dat veel kijkers erg zij ´n het leven van jemand is hun egalquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen kan je wel stoppen met BB.
Helemaal geen haatquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
deswegen zeg ik, met zo en verhaal bij bb kreg je nur nog meer hass,om dat veel kijkers erg zij ´n het leven van jemand is hun egal
Hé?quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
deswegen zeg ik, met zo en verhaal bij bb kreg je nur nog meer hass,om dat veel kijkers erg zij ´n het leven van jemand is hun egal
ook zowat waar ouders vermordet wurden?quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bij de meesten daar in het huis zijn nare dingen gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |