Weet ook niet of het onbewust is.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij zit ze te manipuleren al zal dat vast onbewust zijn maar ze doet het wel.
Ik ook niet maar ik hou een slag om de arm, ik probeer het open te latenquote:
Alarmquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:38 schreef ben34567 het volgende:
De enige manier om dit gesprek af te ronden is een plaspauze
Of Peter de Papegaaiquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:38 schreef ben34567 het volgende:
De enige manier om dit gesprek af te ronden is een plaspauze
Vind je haar zo erg?quote:
Helaas nergensquote:
je bent erg,zij heeft ouders verloren bij erg verhaalquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Opzouten met dat kinderen gedoe, blijf thuis. Jou keuze en door dat gejank zit ze sowieso als eerste thuis.
Zij is niet de enige die haar ouders heeft verlorenquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bent erg,zij heeft ouders verloren bij erg verhaal
op 2 doen ze de afwasquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Helaas nergensmaar dat was ook een manier om het gesprek te stoppen.
Welke schrijver?quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan die schrijver
Als we zo gaan beginnen kan je wel stoppen met BB.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bent erg,zij heeft ouders verloren bij erg verhaal
Nou ja heeft geen familie en nu komt in ene een zuster naar boven en nu een broer. Straks is het "een huis vol."..een beter programma voor haar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |