Mocht ze er volgende week nog blijven haar lekker in die rol van decision maker zetten is een paar dagen drama gegarandeerdquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:22 schreef Puzzie het volgende:
Milena legt alle verantwoordelijkheid bij Jeffrey en Niels . lekker makkelijk
Dan weet ik het ook niet meer.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:23 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Lees zelf terug er staan alleen meningen over haar gedrag, maar nergens duidelijk wat dat gedrag dan is.... en ik kan niet 2 streams tegelijk volgen, dat is dan toch niet te volgen. Graag 1 zin wat ze heeft gezegd, waar iedereen in de cos zulke reacties op haar geven. Wat is het probleem?
🫠quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:05 schreef Li0nHeart het volgende:
16:00
Milena en Fleur stormen naar buiten. Vooral Fleur is boos, ze wil de reden weten, maar de mannen hebben gezegd dat niet te zullen zeggen. Milena heeft binnen gezegd dat dit een reden kan zijn voor haar om de volgende keer op beide heren te stemmen. Ze snapt niet dat dat niet goed valt. Verder zegt ze dat het haar niet zoveel kan schelen.
Dat is vaker het probleem in de cos. Oh die en die wat raar, verder zonder context.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:23 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Lees zelf terug er staan alleen meningen over haar gedrag, maar nergens duidelijk wat dat gedrag dan is.... en ik kan niet 2 streams tegelijk volgen, dat is dan toch niet te volgen. Graag 1 zin wat ze heeft gezegd, waar iedereen in de cos zulke reacties op haar geven. Wat is het probleem?
Ja schuif het lekker op anderen afquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is vaker het probleem in de cos. Oh die en die wat raar, verder zonder context.
Precies datquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is vaker het probleem in de cos. Oh die en die wat raar, verder zonder context.
Ik ging weer eens plassen hoor.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:28 schreef Puzzie het volgende:
Mijn hemel dit gaat echt te ver hoe ze nu over haar kinderen praat en heeft berekend hoeveel tijd ze ze eigenlijk met ze heeft
Dank jequote:Op woensdag 8 januari 2025 22:29 schreef Moeraskat het volgende:
Milena heeft waarschijnlijk gewoon enorm uitgekeken naar het bb avontuur en kan het niet verwerken dat dit mogelijk vrijdag stopt. Daarnaast mist ze haar kinderen enorm en zit ze in een tweestrijd.
Haar emoties zijn heftig en zij kan dit niet binnenhouden. Ze wil begrijpen waarom ze uitgekozen is voor die pin. Ze krijgt geen duidelijk antwoord. Zolang ze niet precies weet waarom, kan ze niet ‘door’. Ze zal hier dus op terug blijven komen.
Zelfde voor Fleur. En die twee versterken en voeden elkaar.
Jammer. Maar dat weet je niet van te voren.
Opzouten met dat kinderen gedoe, blijf thuis. Jou keuze en door dat gejank zit ze sowieso als eerste thuis.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:29 schreef Moeraskat het volgende:
Milena heeft waarschijnlijk gewoon enorm uitgekeken naar het bb avontuur en kan het niet verwerken dat dit mogelijk vrijdag stopt. Daarnaast mist ze haar kinderen enorm en zit ze in een tweestrijd.
Haar emoties zijn heftig en zij kan dit niet binnenhouden. Ze wil begrijpen waarom ze uitgekozen is voor die pin. Ze krijgt geen duidelijk antwoord. Zolang ze niet precies weet waarom, kan ze niet ‘door’. Ze zal hier dus op terug blijven komen.
Zelfde voor Fleur. En die twee versterken en voeden elkaar.
Jammer. Maar dat weet je niet van te voren.
Inschattingsfout blijkbaar? Geen idee. Zijn ook wel erg jonge kinderen. Maar goedquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Opzouten met dat kinderen gedoe, blijf thuis. Jou keuze en door dat gejank zit ze sowieso als eerste thuis.
Ik zie hier spleetjesquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:34 schreef MacDeMarco het volgende:
Jolien heeft mooie grote ogen![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |