Nope niet gezienquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, maar zag je het op stream ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Soms is stilte het luidste antwoord ;)
dit jaar wordt ALLES , lees, ALLES anders .................quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien moeten ze dat eens doen dan. Want de afgelopen 5 jaar hoor / lees ik niks anders dan dat het onzin is met dat arme gedoe en uithongeren van mensen. Saaie streams want ze hebben niks te doen. Ik snap niet waarom ze dan toch denken dat dit een goed idee is.
Voedsel in blik hoeft nooit in de koelkastquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
moeten ze dat niet in koelkast hebben?
Gaat nog leuk worden daar al zorgt Elsa er ook voor dat het opgeruimd blijftquote:
ja en nog wat BN-ers, heb het meeste verdrongenquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:46 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Datb was met viola holt, toch? Was meerv een spinnoff
Eens, maar dat zal wel niet meer kunnen, en omdat deze programmamakers te dom zijn om zelf na te denken en van allerlei edities inallerlei landen wat nemen en zo op zondagmiddag een nieuwe editie Bb in elkaar flansenquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien moeten ze dat eens doen dan. Want de afgelopen 5 jaar hoor / lees ik niks anders dan dat het onzin is met dat arme gedoe en uithongeren van mensen. Saaie streams want ze hebben niks te doen. Ik snap niet waarom ze dan toch denken dat dit een goed idee is.
Hier betekent het een boer laten, of als iets je opstoot.. omhoog komt van eten.quote:
Ik vind Elsa wel wat minder leuk alquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:49 schreef Krambo het volgende:
Ik vind Elsa leuk, maar niet in combinatie met Remi
+1quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind Elsa wel wat minder leuk al
Die vond ik fantastisch.quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:49 schreef Puzzie het volgende:
Remy heeft het nu al moeilijk met hoe hij er morgenochtend uitziet
quote:
Ah bang om kaal te wordenquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:52 schreef Kissingbird het volgende:
je zou het niet verwachten.. maar Remi is bang om kaal te worden
Vraagt aan Niels hoe oud hij was toen het begon bij hem..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |