Kan ook echt nietquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:42 schreef ledn81 het volgende:
Elsa begint weer over het ene glas dat een keer ergens stond dat van niemand was toen ze er naar vroeg
Ja, en je kon naar rijk gaan door met jouw team battles te winnenquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Rijk VS arm
En de weekbudgetten in de eerste edities
Al een dag of vijfquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:41 schreef mario390 het volgende:
eten ze echt dit wat in de violetten dosen in slaapkamer is? big brother slop
vorig jaar of jaar ervoor begonnen ze de 1e week met allemaal eten , en dat was na een week of paar dagen weer overquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:40 schreef Moeraskat het volgende:
Hebben we eens een BB gehad met juist heel veel luxe, eten en drinken + dingen om te doen? Ik vraag me namelijk af of dat dus uiteindelijk saaier is dan altijd dat gebrek aan eten, drinken, comfort en luxe?
Ik bedoel écht de volle tijd. En dan wat meer gericht op drama, stelletjes, spelletjes, strijden om de pot.quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Rijk VS arm
En de weekbudgetten in de eerste edities
neenquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik bedoel écht de volle tijd. En dan wat meer gericht op drama, stelletjes, spelletjes, strijden om de pot.
ja precies. Meer ook niet hè?quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:44 schreef odie22 het volgende:
[..]
vorig jaar of jaar ervoor begonnen ze de 1e week met allemaal eten , en dat was na een week of paar dagen weer over
Ja Big brother 3quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik bedoel écht de volle tijd. En dan wat meer gericht op drama, stelletjes, spelletjes, strijden om de pot.
De Gouden Kooiquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien moeten ze dat eens doen dan. Want de afgelopen 5 jaar hoor / lees ik niks anders dan dat het onzin is met dat arme gedoe en uithongeren van mensen. Saaie streams want ze hebben niks te doen. Ik snap niet waarom ze dan toch denken dat dit een goed idee is.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:45 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ah zie het nu pas, deze spiegel doet het niet
Lekker danquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:42 schreef Kissingbird het volgende:
Remi is thuis OCD hij let op alles.. en kan geïrriteerd raken als mensen niet uh.. (opruimen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |