of ze bellen , ze heet amberquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:08 schreef Puzzie het volgende:
Jolien is vrijwel elke dag samen met haar beste vriendin
Haha sherlock. Ik twijfel ook niet aan haar verhaal. Maar het is wel verwarrend omdat haar verhaal zo in flarden wordt verteld en soms dus wat tegenspraak bevat.quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik mag de foto van de uitvaartvereniging hier vast niet posten, maar als je op google zoekt ''milena dadabayeva uitvaartverzorging '' dan zie je een foto van de advertentie van overlijden moeder 2022, en daar staat idd een broer op
quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:08 schreef odie22 het volgende:
[..]
u was te laat , afblijven van mijn sjoeke
Nee singlequote:Op woensdag 8 januari 2025 23:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jolien heeft een vriendin of een vriendin als relatie ?
BFFquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jolien heeft een vriendin of een vriendin als relatie ?
Kenau 1,5 miljoenquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien heeft 8000 volgers ... vindt men daar belangrijk, hoeveel volgers je hebt.
ja was toen ook de mooist in huisquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jolien doet mij denken aan Karen van het vorige seizoen ....
Jordy • 533quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nu over het aantal volgers op social media, zal zo wel een zender check volgen ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |