een pruik bedoelt Marioquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat zou het anders zijn? Flosdraad??
Fleur heeft Remi al geclaimdquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Remi en Fleur hebben elkaar al gevonden
Misschien als ze te veel afvallen dat ze dan extra eten krijgen???quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:06 schreef Kissingbird het volgende:
wat is dat toch met dat wegen.
remi gaat zich meteen wegen nu
dat postte ik ook al jaquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:07 schreef Hunter het volgende:
Remi heeft zijn lippen ook laten opspuiten denk ik
Ik snap dat ook niet.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:06 schreef Kissingbird het volgende:
wat is dat toch met dat wegen.
remi gaat zich meteen wegen nu
Extra blik Slobquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:07 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Misschien als ze te veel afvallen dat ze dan extra eten krijgen???
beide uit Hoofddorp en zelfs in dezelfde wijk.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Remi en Fleur hebben elkaar al gevonden
Waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:07 schreef Hunter het volgende:
Remi heeft zijn lippen ook laten opspuiten denk ik
Dacht dat Fleur uit Haarlem kwam, ze heeft haar wijk als makelaar in Hoofddorp.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
beide uit Hoofddorp en zelfs in dezelfde wijk.
besties for live
nou echt iedereen praat maar door elkaarquote:
ik vind die bril veelste groot voor haar hoofdquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:05 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Remi en zijn voorhoofd
[ afbeelding ]
Jolien
als ik zoiets lees moet ik denken aan Lenie die at geen rode kool of zoiets? op een bepaalde dag?quote:
dan heeft @odie22 mazzelquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]ze woonde samen met haar beste vriendin
Dit programma kan uitstekend bestaan naast De Bondgenoten, totaal ander programma geworden nu dit BB met een casting die teveel te bedacht en te makkelijk is. De Bondgenoten heeft toch meer een edge wat het leuker maakt om naar te kijken.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:10 schreef Snensie het volgende:
Het beloofd weer een saai seizoen te worden. Op tijd naar bed, bijna geen feestjes en heel heel veel verveling met saaie mensen.
nee, Fleur komt uit haarlem en werk in hoofddorpquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:11 schreef Puzzie het volgende:
Ah Remy en Fleur komen allebei uit Hoofddorp
maandag betekent ruzie andersquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
als ik zoiets lees moet ik denken aan Lenie die at geen rode kool of zoiets? op een bepaalde dag?
We missen enkel nog Miss Baksel.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:10 schreef Kissingbird het volgende:
de missen kennen elkaar van de verkiezingen
Nou ja voor mij de link met hun klikquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee, Fleur komt uit haarlem en werk in hoofddorp
wel maar 1x steedsquote:
Dat welquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja voor mij de link met hun klik
Er worden SV geschreven, misschien heb je daar wat aan?quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik nog niet, gister bijna niets gezien.
kook niequote:Op woensdag 8 januari 2025 14:14 schreef cheanny het volgende:
Ik wil hoef denk ik niet entertaint te worden door Remi.
Fleur is aanpasbaarquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:14 schreef Krambo het volgende:
Ik dacht dat Fleur ergens uit 't Gooi kwam, met haar accent
Mag ze willen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:14 schreef Krambo het volgende:
nee joh gekkiequote:Op woensdag 8 januari 2025 14:14 schreef Krambo het volgende:
hij hoeft maar een paar kilo af te vallen dan kan hij door de brievenbusquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:15 schreef Jockari het volgende:
Remi haalt het einde van de week niet. Die wordt voor het weekend nog over het hek gekieperd.
Haarlemmers spreken abn zeiden ze vroeger. Zonder accentquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:14 schreef Krambo het volgende:
Exact dit, Melina is sinds vanmiddag door naar de volgende ronde.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:15 schreef Jockari het volgende:
Remi haalt het einde van de week niet. Die wordt voor het weekend nog over het hek gekieperd.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij hoeft maar een paar kilo af te vallen dan kan hij door de brievenbus
nu wel jaquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:17 schreef Joyce-43 het volgende:
Matt en Keanu zijn vrienden hoorde ik dat nou goed?
Hoorde ik ook hij wees naar iemandquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:17 schreef Joyce-43 het volgende:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:17 schreef Joyce-43 het volgende:
Welke Matt ?quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:17 schreef Joyce-43 het volgende:
En ik doe woody woopeckkerrrrr naquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:11 schreef greysbones het volgende:
ik ben Fleurrrrr
ik ben eenenderrrrtig jaarrrrrr
ik ben makelaarrrrrrr
ik begreep echt dat ze elkaar al kennenquote:
ja Keanuquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoorde ik ook hij wees naar iemand
ook erg toevallig dan dat ze samen in het huis zittenquote:
Nee, want toen ze er achter kwamen dat ze bij elkaar in de buurt woonden, zeiden ze, als we elkaar eerder hadden gekend dan hadden we met elkaar mee kunnen rijden hierheenquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik begreep echt dat ze elkaar al kennen
Ze zeiden het of Matthie zei het , meer weet ik nietquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ook erg toevallig dan dat ze samen in het huis zitten
Ja Mattheus ( als ik het goed schrijf daarom korte ik het af)quote:
Ah, just.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja Mattheus ( als ik het goed schrijf daarom korte ik het af)
Dat willen we toch?quote:
Wat zei ze precies?quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:22 schreef Puzzie het volgende:
Die brave huismoedertjes zijn nooit zo braaf blijkt wel.
🫣🤣quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:19 schreef Moeraskat het volgende:
Niels: die jongen is puur, zn hart ligt op z'n tong.
wat is er gebeurdquote:
Nee Niels zei:" Linda zei al die zit er voor de fame'quote:
Had ik het dus toch goed gehoord. Dat dacht ik zelf ookquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee Niels zei:" Linda zei al die zit er voor de fame'
oh ok dat had ik niet meegekregenquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, want toen ze er achter kwamen dat ze bij elkaar in de buurt woonden, zeiden ze, als we elkaar eerder hadden gekend dan hadden we met elkaar mee kunnen rijden hierheen![]()
Daarom weet ik dat ze elkaar dus voor BB niet kende.
hoe kunnen ze nu zoiets zeggen na 10 minutenquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:19 schreef Moeraskat het volgende:
Niels: die jongen is puur, zn hart ligt op z'n tong.
Twijfelgevalletje qua roddel.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:23 schreef Moeraskat het volgende:
Zei ze niet: Remi is hier alleen voor de fame?
Vind ik geen roddel, want zoiets zei hij wel degelijk.
Geeft nietquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh ok dat had ik niet meegekregen
Niels is vrij naiefquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe kunnen ze nu zoiets zeggen na 10 minuten![]()
nou jaquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee Niels zei:" Linda zei al die zit er voor de fame'
Linda wss ookquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja
ik denk wel dat ze gelijk heeft
Ik vind het geen roddel. Hij zei het zelf dus ja. Daarna herstelde hij zich omdat hij bedacht dat het niet slim was om te zeggen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Twijfelgevalletje qua roddel.
Er zat venijn in, maar geen woord over gelogen.
En toen Jeffrey "Jordy, jij was alert he, haha, ja he, ik zag het"
Ik hoop vooral dat FEBO het ook in de uitzending laat zitten dan zijn we weer snel van af van deze lawaaimakerquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind het geen roddel. Hij zei het zelf dus ja. Daarna herstelde hij zich omdat hij bedacht dat het niet slim was om te zeggen.
Dus hij is een flapuit. Mooi
Gaarne.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:27 schreef greysbones het volgende:
kunnen we niet meteen de resterende 2 /3 er ook nog ingooien
ik wil leuke mensen
Die gaan ze rustig brengen, vorig jaar ook. Niet al het kruid in 1 keer verschieten.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:27 schreef greysbones het volgende:
kunnen we niet meteen de resterende 2 /3 er ook nog ingooien
ik wil leuke mensen
quote:
Ik moet meteen aan zeepjes denkenquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:27 schreef Flory- het volgende:
Remi: hoe was je hier je reet? Want je kunt niet bukken
Jerrul?quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
hij wil weten of er al drama is geweest
tis een dramalama
oh zulke personen zijn naarquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
hij wil weten of er al drama is geweest
tis een dramalama
Deze sla ik even op voor volgende weekquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:30 schreef Puzzie het volgende:
Jolien is een stuk realistischer dan MiIena en TreurFleur
Niets persoonlijk nemen.
Nee op dit moment valt Jordy dan echt meequote:Op woensdag 8 januari 2025 14:31 schreef Ireth het volgende:
Dankzij Remi staat Jordi niet meer op plek 1 qua irritatie bij mij..
quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Deze sla ik even op voor volgende week
Dacht t zelfde, hij stijgt in m'n ranking🤣quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:32 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nee op dit moment valt Jordy dan echt mee
Op nummer 11 dus intussen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:33 schreef Kayro het volgende:
[..]
Dacht t zelfde, hij stijgt in m'n ranking🤣
Dat zag ik ook direct. Fashion dingetje blijkbaar.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:34 schreef danilel het volgende:
Voor mij even streams zonder geluid maar wat me wel opvalt is dat Jolien, op haar hele instapage nergens een bril draagt maar een vamp is en hier erbij zit als een burgelijk meisje met grote bril.
En daar hoeft ie zelf niets voor te doenquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:33 schreef Kayro het volgende:
[..]
Bij mij ook, van 10 naar 11...quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:33 schreef Kayro het volgende:
[..]
Maar wel glazen op sterkte volgens mijquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:34 schreef danilel het volgende:
Voor mij even streams zonder geluid maar wat me wel opvalt is dat Jolien, op haar hele instapage nergens een bril draagt maar een vamp is en hier erbij zit als een burgelijk meisje met grote bril.
of een andere indruk wil afgeven dan wie ze eigenijk is tenzij ze op haar insta nep isquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat zag ik ook direct. Fashion dingetje blijkbaar.
op haar insta zag ik 1 posting met bril toen ze reclame maakte voor een opticienquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar wel glazen op sterkte volgens mij
quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind Jolien wel een @:Odie22 dame
wie , wat waarquote:
dat ik het gevoel heb dat het 2 verschillende personen zijn en 1 daarvan is niet echt, daar ben ik benieuwd naar.quote:
of iemand die in het dagelijks leven lenzen draagt, dus ook op insta.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:36 schreef danilel het volgende:
[..]
of een andere indruk wil afgeven dan wie ze eigenijk is tenzij ze op haar insta nep is
Dat heb ik bij meer mensen daarquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:38 schreef danilel het volgende:
[..]
dat ik het gevoel heb dat het 2 verschillende personen zijn en 1 daarvan is niet echt, daar ben ik benieuwd naar.
dat dus, en nu op de streams komt ze heel anders over, we gaan in de loop van tijd wel zien hoe ze is.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:38 schreef Joyce-43 het volgende:
Zoals Jolien op instagram staat, vind ik het een erg hoor oh moet je mijn kijken hoe knap ik ben type. Houd ik niet van
Dat is een speciale bril, wordt veel verkocht in bepaalde streken in Oostenrijkquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:34 schreef danilel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk echt dat het een accessoire is bij haarquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:34 schreef danilel het volgende:
Kan altijd meer bij.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:41 schreef 5thencounter het volgende:
Is de LGBTQ IA+ lijst ook al een beetje compleet?
Behoorlijk.👎quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:41 schreef 5thencounter het volgende:
Ze zoeken nog iemand die gelukkig getrouwd is, en eigenlijk niet aan realityprogramma's wil deelnemen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:41 schreef 5thencounter het volgende:
toch leuk voor die 5 kijkers die het wel leuk vindenquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:41 schreef 5thencounter het volgende:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat is een speciale bril, wordt veel verkocht in bepaalde streken in OostenrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
bepaalde streken in Oostenrijk. I see what you did there
![]()
Ik denk dat hij tenminste voor ruring gaat zorgen Drama moeten we hebben.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:40 schreef cheanny het volgende:
Oh Remi nu al paranoia zonder dat ie paranoia wil overkomen
Ohja, de onvermijdelijke familyman die na 3 weken huilen alweer zijn koffers paktquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ze zoeken nog iemand die gelukkig getrouwd is, en eigenlijk niet aan realityprogramma's wil deelnemen.
Het is erg eenzijdig inderdaad nu nog.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:43 schreef ben34567 het volgende:
Nog 3 nieuwe bewoners dan ? Zal wel nog een oudere tussenzitten.
Nou preciesquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
toch leuk voor die 5 kijkers die het wel leuk vinden
ja ze komt nu over een een tutje nou lijkt me volgens Insta totaal nietquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:40 schreef danilel het volgende:
[..]
dat dus, en nu op de streams komt ze heel anders over, we gaan in de loop van tijd wel zien hoe ze is.
Een Opa Koosquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:43 schreef ben34567 het volgende:
Nog 3 nieuwe bewoners dan ? Zal wel nog een oudere tussenzitten.
Jazeker. Hij voelt zich helemaal comfortabel bij Elsa maar nu al benieuwd met wie hij zijn eerste woorden gaat krijgenquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:43 schreef zodeju het volgende:
Ik denk dat hij tenminste voor ruring gaat zorgen Drama moeten we hebben.
Dat is een grote vraag. Hij heeft tegen verschillende anderen verteld dat hij iets gezien en gehoord heeft tijdens t sporten gisteren wat hem heel erg is tegengevallen.quote:
daarom mag ik hem al niet.....alleen van alles beweren maar niet wat......quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:53 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat is een grote vraag. Hij heeft tegen verschillende anderen verteld dat hij iets gezien en gehoord heeft tijdens t sporten gisteren wat hem heel erg is tegengevallen.
Het is iets waar hij van vindt dat niet bij zijn waarden en normen horen. Maar wat ??? Dat zegt hij niet.
Ik denk over Jeffreyquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:53 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat is een grote vraag. Hij heeft tegen verschillende anderen verteld dat hij iets gezien en gehoord heeft tijdens t sporten gisteren wat hem heel erg is tegengevallen.
Het is iets waar hij van vindt dat niet bij zijn waarden en normen horen. Maar wat ??? Dat zegt hij niet.
Klopt, hij had zogezegd ook niks van haar filmpjes gezien en opeens weer wel.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:54 schreef DGK-Eric het volgende:
Remi heeft overduidelijk meer gezien dan dat hij toegeeft. Hij stelt heel gericht vragen aan Elsa. Gelukkig laat Elsa niet het achterste van haar tong zien.
Remi: "Ik ben heel conflict-vermijdend. Ik ben heel direct, no-nonsens."
Haha, ik moet het nog zien
Ik krijg er ook jeuk van , dat zegt iets ik weet alleen niet watquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:58 schreef greysbones het volgende:
komt op mij erg nep over dit gesprek Elsa Remi
dat je moet krabbenquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik krijg er ook jeuk van , dat zegt iets ik weet alleen niet wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat je moet krabbenUhuhuhuuuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Heel gemaakt idd. Ik heb een beetje twijfels over Remi's oprechtheid. Hij komt niet heel authentiek over, maar dat kan ook komen door de nervositeit en alle spanning van dat huis betreden.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:58 schreef greysbones het volgende:
komt op mij erg nep over dit gesprek Elsa Remi
oh niet gelezen maar idd.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja schreef ik ook al. Alle gebaartjes exact hetzelfde ook manier van praten.
Toen gingen ze zaterdag weg nu op vrijdagquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:05 schreef ben34567 het volgende:
Vorige jaar was de bekendmaking nominatie ook altijd donder(voor)middag dus vandaag zal er niets meer gebeuren
Ja maar toen was de exit op zaterdag, dit jaar op vrijdag.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:05 schreef ben34567 het volgende:
Vorige jaar was de bekendmaking nominatie ook altijd donder(voor)middag dus vandaag zal er niets meer gebeuren
quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:08 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Jolien heeft wat weg van Lady Gaga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |