dat dus, en nu op de streams komt ze heel anders over, we gaan in de loop van tijd wel zien hoe ze is.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:38 schreef Joyce-43 het volgende:
Zoals Jolien op instagram staat, vind ik het een erg hoor oh moet je mijn kijken hoe knap ik ben type. Houd ik niet van
Dat is een speciale bril, wordt veel verkocht in bepaalde streken in Oostenrijkquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:34 schreef danilel het volgende:
Voor mij even streams zonder geluid maar wat me wel opvalt is dat Jolien, op haar hele instapage nergens een bril draagt maar een vamp is en hier erbij zit als een burgelijk meisje met grote bril.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk echt dat het een accessoire is bij haarquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:34 schreef danilel het volgende:
Voor mij even streams zonder geluid maar wat me wel opvalt is dat Jolien, op haar hele instapage nergens een bril draagt maar een vamp is en hier erbij zit als een burgelijk meisje met grote bril.
Kan altijd meer bij.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:41 schreef 5thencounter het volgende:
Is de LGBTQ IA+ lijst ook al een beetje compleet?
Behoorlijk.👎quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:41 schreef 5thencounter het volgende:
Ze zoeken nog iemand die gelukkig getrouwd is, en eigenlijk niet aan realityprogramma's wil deelnemen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:41 schreef 5thencounter het volgende:
toch leuk voor die 5 kijkers die het wel leuk vindenquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:41 schreef 5thencounter het volgende:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat is een speciale bril, wordt veel verkocht in bepaalde streken in OostenrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
bepaalde streken in Oostenrijk. I see what you did there
![]()
Ik denk dat hij tenminste voor ruring gaat zorgen Drama moeten we hebben.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:40 schreef cheanny het volgende:
Oh Remi nu al paranoia zonder dat ie paranoia wil overkomen
Ohja, de onvermijdelijke familyman die na 3 weken huilen alweer zijn koffers paktquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ze zoeken nog iemand die gelukkig getrouwd is, en eigenlijk niet aan realityprogramma's wil deelnemen.
Het is erg eenzijdig inderdaad nu nog.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:43 schreef ben34567 het volgende:
Nog 3 nieuwe bewoners dan ? Zal wel nog een oudere tussenzitten.
Nou preciesquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
toch leuk voor die 5 kijkers die het wel leuk vinden
ja ze komt nu over een een tutje nou lijkt me volgens Insta totaal nietquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:40 schreef danilel het volgende:
[..]
dat dus, en nu op de streams komt ze heel anders over, we gaan in de loop van tijd wel zien hoe ze is.
Een Opa Koosquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:43 schreef ben34567 het volgende:
Nog 3 nieuwe bewoners dan ? Zal wel nog een oudere tussenzitten.
Jazeker. Hij voelt zich helemaal comfortabel bij Elsa maar nu al benieuwd met wie hij zijn eerste woorden gaat krijgenquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:43 schreef zodeju het volgende:
Ik denk dat hij tenminste voor ruring gaat zorgen Drama moeten we hebben.
Dat is een grote vraag. Hij heeft tegen verschillende anderen verteld dat hij iets gezien en gehoord heeft tijdens t sporten gisteren wat hem heel erg is tegengevallen.quote:
daarom mag ik hem al niet.....alleen van alles beweren maar niet wat......quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:53 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat is een grote vraag. Hij heeft tegen verschillende anderen verteld dat hij iets gezien en gehoord heeft tijdens t sporten gisteren wat hem heel erg is tegengevallen.
Het is iets waar hij van vindt dat niet bij zijn waarden en normen horen. Maar wat ??? Dat zegt hij niet.
Ik denk over Jeffreyquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:53 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat is een grote vraag. Hij heeft tegen verschillende anderen verteld dat hij iets gezien en gehoord heeft tijdens t sporten gisteren wat hem heel erg is tegengevallen.
Het is iets waar hij van vindt dat niet bij zijn waarden en normen horen. Maar wat ??? Dat zegt hij niet.
Klopt, hij had zogezegd ook niks van haar filmpjes gezien en opeens weer wel.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:54 schreef DGK-Eric het volgende:
Remi heeft overduidelijk meer gezien dan dat hij toegeeft. Hij stelt heel gericht vragen aan Elsa. Gelukkig laat Elsa niet het achterste van haar tong zien.
Remi: "Ik ben heel conflict-vermijdend. Ik ben heel direct, no-nonsens."
Haha, ik moet het nog zien
Ik krijg er ook jeuk van , dat zegt iets ik weet alleen niet watquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:58 schreef greysbones het volgende:
komt op mij erg nep over dit gesprek Elsa Remi
dat je moet krabbenquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik krijg er ook jeuk van , dat zegt iets ik weet alleen niet wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat je moet krabbenUhuhuhuuuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Heel gemaakt idd. Ik heb een beetje twijfels over Remi's oprechtheid. Hij komt niet heel authentiek over, maar dat kan ook komen door de nervositeit en alle spanning van dat huis betreden.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:58 schreef greysbones het volgende:
komt op mij erg nep over dit gesprek Elsa Remi
oh niet gelezen maar idd.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja schreef ik ook al. Alle gebaartjes exact hetzelfde ook manier van praten.
Toen gingen ze zaterdag weg nu op vrijdagquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:05 schreef ben34567 het volgende:
Vorige jaar was de bekendmaking nominatie ook altijd donder(voor)middag dus vandaag zal er niets meer gebeuren
Ja maar toen was de exit op zaterdag, dit jaar op vrijdag.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:05 schreef ben34567 het volgende:
Vorige jaar was de bekendmaking nominatie ook altijd donder(voor)middag dus vandaag zal er niets meer gebeuren
lipjes getuit borstjes vooruitquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:08 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Jolien heeft wat weg van Lady Gaga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |