dat dus, en nu op de streams komt ze heel anders over, we gaan in de loop van tijd wel zien hoe ze is.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:38 schreef Joyce-43 het volgende:
Zoals Jolien op instagram staat, vind ik het een erg hoor oh moet je mijn kijken hoe knap ik ben type. Houd ik niet van
Dat is een speciale bril, wordt veel verkocht in bepaalde streken in Oostenrijkquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:34 schreef danilel het volgende:
Voor mij even streams zonder geluid maar wat me wel opvalt is dat Jolien, op haar hele instapage nergens een bril draagt maar een vamp is en hier erbij zit als een burgelijk meisje met grote bril.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk echt dat het een accessoire is bij haarquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:34 schreef danilel het volgende:
Voor mij even streams zonder geluid maar wat me wel opvalt is dat Jolien, op haar hele instapage nergens een bril draagt maar een vamp is en hier erbij zit als een burgelijk meisje met grote bril.
Kan altijd meer bij.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:41 schreef 5thencounter het volgende:
Is de LGBTQ IA+ lijst ook al een beetje compleet?
Behoorlijk.👎quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:41 schreef 5thencounter het volgende:
Ze zoeken nog iemand die gelukkig getrouwd is, en eigenlijk niet aan realityprogramma's wil deelnemen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:41 schreef 5thencounter het volgende:
toch leuk voor die 5 kijkers die het wel leuk vindenquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:41 schreef 5thencounter het volgende:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat is een speciale bril, wordt veel verkocht in bepaalde streken in OostenrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
bepaalde streken in Oostenrijk. I see what you did there
![]()
Ik denk dat hij tenminste voor ruring gaat zorgen Drama moeten we hebben.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:40 schreef cheanny het volgende:
Oh Remi nu al paranoia zonder dat ie paranoia wil overkomen
Ohja, de onvermijdelijke familyman die na 3 weken huilen alweer zijn koffers paktquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ze zoeken nog iemand die gelukkig getrouwd is, en eigenlijk niet aan realityprogramma's wil deelnemen.
Het is erg eenzijdig inderdaad nu nog.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:43 schreef ben34567 het volgende:
Nog 3 nieuwe bewoners dan ? Zal wel nog een oudere tussenzitten.
Nou preciesquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
toch leuk voor die 5 kijkers die het wel leuk vinden
ja ze komt nu over een een tutje nou lijkt me volgens Insta totaal nietquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:40 schreef danilel het volgende:
[..]
dat dus, en nu op de streams komt ze heel anders over, we gaan in de loop van tijd wel zien hoe ze is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |