Dacht t zelfde, hij stijgt in m'n ranking🤣quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:32 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nee op dit moment valt Jordy dan echt mee
Op nummer 11 dus intussen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:33 schreef Kayro het volgende:
[..]
Dacht t zelfde, hij stijgt in m'n ranking🤣
Dat zag ik ook direct. Fashion dingetje blijkbaar.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:34 schreef danilel het volgende:
Voor mij even streams zonder geluid maar wat me wel opvalt is dat Jolien, op haar hele instapage nergens een bril draagt maar een vamp is en hier erbij zit als een burgelijk meisje met grote bril.
En daar hoeft ie zelf niets voor te doenquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:33 schreef Kayro het volgende:
[..]
Bij mij ook, van 10 naar 11...quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:33 schreef Kayro het volgende:
[..]
Maar wel glazen op sterkte volgens mijquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:34 schreef danilel het volgende:
Voor mij even streams zonder geluid maar wat me wel opvalt is dat Jolien, op haar hele instapage nergens een bril draagt maar een vamp is en hier erbij zit als een burgelijk meisje met grote bril.
of een andere indruk wil afgeven dan wie ze eigenijk is tenzij ze op haar insta nep isquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat zag ik ook direct. Fashion dingetje blijkbaar.
op haar insta zag ik 1 posting met bril toen ze reclame maakte voor een opticienquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar wel glazen op sterkte volgens mij
quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind Jolien wel een @:Odie22 dame
wie , wat waarquote:
dat ik het gevoel heb dat het 2 verschillende personen zijn en 1 daarvan is niet echt, daar ben ik benieuwd naar.quote:
of iemand die in het dagelijks leven lenzen draagt, dus ook op insta.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:36 schreef danilel het volgende:
[..]
of een andere indruk wil afgeven dan wie ze eigenijk is tenzij ze op haar insta nep is
Dat heb ik bij meer mensen daarquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:38 schreef danilel het volgende:
[..]
dat ik het gevoel heb dat het 2 verschillende personen zijn en 1 daarvan is niet echt, daar ben ik benieuwd naar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |